Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

31-vuotta takana.

ManOfTheYear
12.04.2020 |

Mietin onko enää vuottakaan jäljellä. Aloitimme seurustelun aika nuorina, sitä ennen minulla oli lukuisia seksisuhteita, vaimollakin kai joitakin. Emme siis olleet ne ensimmäiset toisillemme.

Suhde on ollut lähes täydellinen 30 vuotta, mutta nyt vaimoni on muuttunut. Muutos on ollut niin selvä, että se on tappanut kaikki haluni häntä kohtaa ja seksikin on mennyt suorittamiseksi, halu on yksinkertaisesti kadonnut.

Vaimo tekee kolmivuoro työtä, olen aina ollut tukena. Kuinka moni nainen voi sanoa, että on saanut satoja kertoja aterian sänkyyn tarjoiltuna. Olen myös omin käsin tehnyt jo neljä taloa alusta loppuun, viimeistä voi kutsua 200m2 linnaksi.

Annan kuulemma liian vähän huomiota ja olen välillä poissaoleva. Itse en ole huomannut mitään, päinvastoin voisin sanoa asian olevan toisinpäin. Taloudellisesti eroaminen ei olisi ongelma, kummallakaan ei ole velkaa ja molemmilla hyvät tulot, itselläni yli 5000 kuukaudessa, vaimolla lähes 4000 lisineen.

Taloustyötkin on aina jaettu tasapuolisesti, minä hoidan lapset ja teen ruokaa ja hoidan tiskit, vaimo siivoaa ja pyykkää. Autetaan myös puolin ja toisin.

Molemmat hyvässäkunnossa fyysisesti jne.. Onko kenelläkään muulla rakkaus vain kuollut ilman mitään erityistä syytä. Olen nyt sanonut haluavani erota, mutta olen silti varma, että en tämän jälkeen enää koskaan halua parisuhdetta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi