Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

rv 23, paljonko tissit vielä kasvaa?

Vierailija
12.04.2020 |

Kasvaako ne vielä synnytyksen jälkeenkin kovasti kun maito nousee?

Jos nyt koko on 90D niin minkäkokoiset imetysliivit ostaisit, vai kävisitkö ostamassa vasta kun tiedät todellisen koon? Kasvaneet jo nyt tosi paljon

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan arpapeliä paljonko kasvaa. Osta vasta lähempänä synnytystä, mutta tuuripeliä sekin.

Itselläni rinnat kasvoi useamman koon synnytyksen jälkeen, kun maito nousi kunnolla.

Vierailija
2/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen vasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin topin ja liivit pari vkoa ennen la. Olivat aika piukeat kun maito nousi, mut tissitilanne tasoittui parissa viikossa.

Vierailija
4/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin joskus 8. kuulla yhdet imetysliivit valmiiksi, olivat ostohetkellä vähän isot minulle. Sairaalassa en voinut käyttää niitä (tai mitään liivejä), kun rinnat turposivat aivan järkyttävän kokoisiksi. Muutaman päivän kuluttua hiukan pienenivät, jolloin liivit olivat passelit.

Sanoisin että jos ei halua ilman liivejä alkuun, niin ostaa valmiiksi jotkut tosi joustavat ja halvat liivit. Maidonnousun tasaantuessa sitten parempia hankkimaan.

Vierailija
5/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen raskautta 70B kuppikoko, siis todella pienet rinnat.

Odotin kaksosia ja odotusaikana käytin lähinnä urheilurintsikoita, koska ne olivat päällä mukavammat.

Rinnat paisuivat kirjaimellisesti kuin pullataikina raskauden loppua kohden, eikä kasvu tietenkään pysähtynyt sektioon vaan jatkui vaan. Imetysrintsikat oli kokoa 75J. Rinnat oli valtavat.

Ja arvatkaa miltä näytti imetykseen jälkeen? Kuin märät muovipussit. Siis ahdisti ihan todella kun mitkään rintsikat ei pelastaneet vaikka mitä toppauksia käytti. Olen muuten hoikka ja urheilullinen, rinnat olivat kuin vanhalla mummolla. Edes raskausarpia ei jäänyt, vaikka vatsa ylitti kaikki neuvolan käyrät jo puolen välin vaiheilla.

Kun lapset olivat kolme, kävin korjauttamassa rinnat. Mietin, että elän tässä kuopassa vielä viiskyt kuuskyt vuotta, enkä kestänyt ajatusta niistä lerpakkeista.

Ajattelen, että mulla on ennemmin proteesit kuin silarit. Ajatus ei ollut saada isoja tissejä vaan normaalin näköiset vammautuneiden tilalle. :)

Vierailija
6/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne kasvoi synnytyksen jälkeenkin. Käytin koko ajan ihan normiliivejä.

Vierailija
7/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli ennen raskautta 70B kuppikoko, siis todella pienet rinnat.

Odotin kaksosia ja odotusaikana käytin lähinnä urheilurintsikoita, koska ne olivat päällä mukavammat.

Rinnat paisuivat kirjaimellisesti kuin pullataikina raskauden loppua kohden, eikä kasvu tietenkään pysähtynyt sektioon vaan jatkui vaan. Imetysrintsikat oli kokoa 75J. Rinnat oli valtavat.

Ja arvatkaa miltä näytti imetykseen jälkeen? Kuin märät muovipussit. Siis ahdisti ihan todella kun mitkään rintsikat ei pelastaneet vaikka mitä toppauksia käytti. Olen muuten hoikka ja urheilullinen, rinnat olivat kuin vanhalla mummolla. Edes raskausarpia ei jäänyt, vaikka vatsa ylitti kaikki neuvolan käyrät jo puolen välin vaiheilla.

Kun lapset olivat kolme, kävin korjauttamassa rinnat. Mietin, että elän tässä kuopassa vielä viiskyt kuuskyt vuotta, enkä kestänyt ajatusta niistä lerpakkeista.

Ajattelen, että mulla on ennemmin proteesit kuin silarit. Ajatus ei ollut saada isoja tissejä vaan normaalin näköiset vammautuneiden tilalle. :)

Minullakin kasvoi 75D - 75F, olin aivan varma että jää pelkät tyhjät pussit jäljelle, ja pelonsekaisin tuntein odotin imetyksen lopettamista. Tissit kutistuivatkin 75C, mutta eivät roiku ollenkaan. Ihmeellistä mihin naisen keho pystyy!

Itsekin olisin mennyt varmaan korjausleikkaukseen jos olisi ihan pilalle mennyt, eikä sitä pitäisi pitää mitenkään turhamaisena.

Vierailija
8/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva 23, ei ne enää tossa iässä kasva.

Vierailija
9/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kuppikokoa, mutta raskauden aikana suurensin kokoa kolmesti ja maidonnousun jälkeen vielä yhdellä muistaakseni. Oliskohan jotenkin D-H tai joku tuommoinen. Osta nyt vain tukevia liivejä ja sitten kun maitoa tulee, niin ostat ne imetysliivit.

Vierailija
10/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, melkein tulin housihin kun luin tätä. Saisipa vielä kerran kokea nuo maidontäyteiset utareet...

Vierailija
11/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori, melkein tulin housihin kun luin tätä. Saisipa vielä kerran kokea nuo maidontäyteiset utareet...

Kesällä vaan laitumelle ja utareet suuhun.

Vierailija
12/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elää imettäessä jopa vuorokauden sisällä. Etenkin alkuun ja myöhemmin tiheän imun kausien jälkeen. Suosittelisin urheiluliivimäisiä imetysliivejä aluksi eli koko elää jouston ansiosta eikä kaaret paina.

Vierailija
13/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa toki lisää :) Toivoo Janne-Petteri 14v

Vierailija
14/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko meinaat lihota? Läskiä se on kuten muutkin ruhostasi

Vierailija
15/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikällä rv26 ja tissit kokoa 75B. Ennen raskautta käytin kokoa 70A. Oon todella hoikka (urheilullinen) ja rasvaprossa huidellut aina siellä 11-16%, joten jo tuo yhden koon kasvu on mielestäni merkittävä! :D tyyliin "oho wau, mulla ON rinnat", mielenkiinnolla seuraan kuinka paljon nää mahtaa vielä kasvaa ja miten palautuu....

Vierailija
16/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat kasvaa raskauden loppuun asti ja synnytyksen jälkeen tulee se merkittävin kasvu, kun maito nousee rintoihin. Imetyksen ensikuukaudet itse en juurikaan rintaliivejä käyttänyt, koska rintojen koko vaihteli suuresti maitomäärän mukaan. Suurin syy käyttämättömyyteen oli oikeastaan se, että hyvin täysinä rintaliivit kiristi niin, että tuli helposti tukoksia, mutta heti kun ne olivat tyhjemmät, niin isot rintaliivit olivat liian suuret. Niin ja tissit olivat lähes koko ajan eri kokoiset.

Vierailija
17/17 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesällä vaan laitumelle ja utareet suuhun.

Ulkoilmaseksi on kyllä kivaa mutta olen havainnut että jos nainen ei ole tuttu ja myöntyväinen niin ei sitä udarta oikein tahdo päästä kokemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi