Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomioita naisten tinder-profiileista.

Vierailija
12.04.2020 |

Ikäluokkana 28-35 -vuotiaat naiset.

- Noin puolet mutristaa huuliaan kuvissa, kasvoilla oleva ilme sanoo "hitto mä näytän hyvältä", tai kuvaan on saatu filtterillä suurennetut anime-silmät tai koiran naama.

- Profiilitekstiä ei ole, se koostuu hymiörivistä tai siinä lukee jotain tyyliin; "looking for partner in crime", jokin pseudofilosofinen tyhjänpäiväinen lause, tai kerrotaan itsestä tyyliin "tykkään nauraa ja syödä pannareita jätskillä".

Ehkä odotin liikoja, kun ajattelin kolmekymppisistä naisista löytyvän paljon myös aikuisia, järkeviä ja kypsiä ihmisiä. Tai sitten ne ovat jo parisuhteessa. Swaippaan oikealle vain ne joilla on normaaleja kuvia ja mielellään jotain oikeaa sisältöä tekstikuvauksessa. Niin tiukoilla kriteereillä ei ole tarvinnut pyyhkäistä usein oikealle.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ilmeisesti nähtävissä sekä miesten että naisten profiileissa. Olen itse 28v nainen. Olen laittanut Tinderiin kolme kuvaa ja esittelytekstiinkin näin vaivaa. Ikähaarukaksi laitoin 27-35v. Miesten profiileja seuratessa esittelytekstiin panostaminen tuntuu olevan aivan yhtä harvinaista. Tässä yleisimmät vaihtoehdot:

- ei lue yhtään mitään

- mainitaan vain pituus

- kasa emojeja

- ”tykkään viinistä ja matkustelusta” tai ”urheilu, viini ja matkustelu”

Luulin ennen, että tuo viini ja matkustelu on vitsi eikä noin oikeasti kirjoiteta. Olikin aika ylläri kun se lukee melkein kaikilla ainoana tekstinä. Valitettavasti noista profiileista olisi todella vaikea keksiä mitään keskusteltavaa. Miespuolinen tuttuni on sanonut, että naisten profiilit ovat aika samanlaisia.

En osaa sanoa mistä johtuu, ettei tekstiä viitsitä kirjoittaa. Ehkä monet kokevat, ettei tekstejä lueta kuitenkaan joten eivät viitsi vaivautua.

Vierailija
22/23 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä avaus ja oon sun kans samaa mieltä. Hyvin monesti tinder muijien profiilit alkaa kieltolauseella josta tulee heti ikävä fiilis ja he menee samantien mulla ohi.

Tässä yks esimerkki jonka kanssa tuli match:

"Poltan, käytän alkoholia silloin tällöin. Käyn töissä eli en harrasta mitään, koska ei ole aikaa. Neljä lastakin löytyy.

Jos jokin näistä on ongelma niin swaippaa vasemmalle.

Kaverit haukkuu mua pieneksi, eli jos oot lyhyempi kuin 162cm, niin älä edes vaivaudu. Seksin vonkaajat ja elämänkoululaiset voivat hypätä vaikkapa pää edellä kaivoon."

Jos sä oot lähtökohtaisesti noin negatiivinen niin kuinkahan suurta menestystä tää kyseinen unelmamuija niittää tinderissä saatika livenä.

Ei näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä avaus ja oon sun kans samaa mieltä. Hyvin monesti tinder muijien profiilit alkaa kieltolauseella josta tulee heti ikävä fiilis ja he menee samantien mulla ohi.

Tässä yks esimerkki jonka kanssa tuli match:

"Poltan, käytän alkoholia silloin tällöin. Käyn töissä eli en harrasta mitään, koska ei ole aikaa. Neljä lastakin löytyy.

Jos jokin näistä on ongelma niin swaippaa vasemmalle.

Kaverit haukkuu mua pieneksi, eli jos oot lyhyempi kuin 162cm, niin älä edes vaivaudu. Seksin vonkaajat ja elämänkoululaiset voivat hypätä vaikkapa pää edellä kaivoon."

Jos sä oot lähtökohtaisesti noin negatiivinen niin kuinkahan suurta menestystä tää kyseinen unelmamuija niittää tinderissä saatika livenä.

Ei näin

Miksi kuitenkin tykkäsit tuon naisen profiilista? Itse olisin painanut ruksia.