Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä (sun) elämä näyttää 5 vuoden päästä?

Vierailija
12.04.2020 |

Mielikuvitusta saa käyttää.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti asutaan isommassa asunnossa, meillä on lapsi, toinen tuloillaan, ja oon jossakin kivassa työpaikassa.

Vierailija
2/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surulliselta. Tulee raskas olo jo pelkästään sen ajattelemisesta. Uskon elämäni olevan vielä nykyistäkin hirveämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP

Vierailija
4/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapalkka-alalla työskentelevä yksinäinen ja katkeroitunut keski-ikäinen nainen.

Ei ole paljon odotettavaa tulevaisuudelta.

Vierailija
5/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuollut 5 vuoden päästä todennäköisesti.

Vierailija
6/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuin nytkin: sinkkuna yksin kotona tietokoneen ääressä, köyhyysrajan alapuolella.

Jotkut sanovat minua kyynikoksi, mutta viimeiset 40 vuotta todistavat että tervettä realismia se vaan on...

Vierailija
7/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä samaa. Syrjäytynyt luuseri kaupungin vuokrakämpässä vailla ihmissuhteita.

Vierailija
8/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä menoa olen mullan alla. 

Vierailija
9/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olen päässyt tästä oravanpyörästä, kulutan vain vähän ja nautin luonnon hiljaisuudesta.

Vierailija
10/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Iso kääännekohta on tulossa 3 vuoden päästä ja siinä saattaa kääntyä pariinkin ihan erilaiseen suuntaan. Kaikki kuitenkin ihan kivoja vaihtoehtoja.

Vierailija
11/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei korona vie mennessään niin yhtä harmaalta kuin nytkin. Muutoksien mahdollisuus vähäistä. Päivä kerrallaan.

Vierailija
12/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei sitä ole. Uskon niin.

Vierailija
13/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on vihdoin pois kotoa. Olen pystynyt opiskelemaan uuden ammatin. Voin harrastaa vapaammin. Samoin mies. Aikuisilla lapsilla menee mukavasti.

Olemme onnistuneet ostamaan omakotitalon, tai taloyhtiön puuhasetä on siirtynyt palvelutaloon. Joka tapauksessa saamme elää vapaammin kuin nyt.

Appiukko on haudassa -on menossa kovaa vauhtia sinne-, äiti on siirtymässä palveluntarvitsijoiden luokkaan. Anoppi on kiikun kaakun kotona tai intervallipaikalla. Näiden naisten kanssa tulee vääntöä siitä, mitä he todella tarvitsevat ja miten sitä on turha lykätä.

Minulla on menossa ns. kolmas elämä. Ehkä saan lapsenlapsia, ehkä en. Kallistun jälkimmäiseen.

Vierailija
14/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos terveenä pysytään, niin puolisoni kanssa asutaan varmaan tässä missä nytkin, käyn töissä joko kuukausipalkalla tai teen nykyisen kaltaista työtä toiminimellä, puoliso on eläkkeellä. Matkustellaan, retkeillään, hoidetaan puutarhaa. Toivottavasti meillä on silloin kaksi koiraa.

Olisin tosi tyytyväinen, jos elämä jatkuisi tällaisenaan (siis ennen koronaa ja ilman sitä), en elämältä tämän suurempia rikkauksia tms edes kaipaa.

Vierailija
15/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalapalkka-alalla työskentelevä yksinäinen ja katkeroitunut keski-ikäinen nainen.

Ei ole paljon odotettavaa tulevaisuudelta.

Uusi harrastus? Pienimuotoinenkin juttu piristää varmasti.

Vierailija
16/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos terveenä pysytään, niin puolisoni kanssa asutaan varmaan tässä missä nytkin, käyn töissä joko kuukausipalkalla tai teen nykyisen kaltaista työtä toiminimellä, puoliso on eläkkeellä. Matkustellaan, retkeillään, hoidetaan puutarhaa. Toivottavasti meillä on silloin kaksi koiraa.

Olisin tosi tyytyväinen, jos elämä jatkuisi tällaisenaan (siis ennen koronaa ja ilman sitä), en elämältä tämän suurempia rikkauksia tms edes kaipaa.

🧡

Vierailija
17/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan että tätä kysyttiin multa työhaastattelussa vuonna 2013.

Vastasin siihen naiselle (olen itse mies) että näen itseni parisuhteessa ja ehkä on oma perhekin silloin.

Mikä on totuus 7 vuotta myöhemmin? Muutamia lyhyitä tapailuja takana eikä kertaakaan vakavaa seurustelua.

Vierailija
18/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toivottavasti vihdoin jo k uollut tuolloin

Vierailija
19/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mies, pieni lapsi, asun toisessa kaupungissa.

Vierailija
20/43 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan että tätä kysyttiin multa työhaastattelussa vuonna 2013.

Vastasin siihen naiselle (olen itse mies) että näen itseni parisuhteessa ja ehkä on oma perhekin silloin.

Mikä on totuus 7 vuotta myöhemmin? Muutamia lyhyitä tapailuja takana eikä kertaakaan vakavaa seurustelua.

Ihan vinkiksi, että silloin kun tätä kysytään työhaastattelussa, niin ei kyllä olla kiinnostuneita parisuhdeasioista. Sitä paitsi naiselle tuollainen vastaus olisi ollut katastrofaalinen ja torpannut mahdollisuudet saada kyseinen työ.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi