Ripsienpidennys from hell - lopputulos : asiakkaalta lähti omat ripset pidennysten mukana.
Vera sai rajun reaktion ripsipidennyksistä.
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/c8dacd39-6947-4393-9882-d31bd629ff28
Kommentit (8)
Mun kaveri valittelee usein silmätulehduksia ym. silmävaivoja. Oon varovasti sanonut, että voisko olla syy noissa ripsissä. Hyvä kun ei naamalle hyökkää tästä :D "EI MUUTEN VARMANA OLE!!! EI OLE! EN VOI ELÄÄ ILMAN! EI JOHDU NÄISTÄ!"
Harvoin näkee hyvintehtyjä ja luonnollisia pidennyksiä.
Yleensä ne saa vaa kantajansa näyttään halvalta.... En tiedä ketään tyylikästä naista jolla tuommoiset hirvitykset olis :D
Sellasia ne huomiohåårat on. Huvittaa tuokin, muka hyvätahtoisesti varoittelee muita. Kateellinen haaska se on, kun ei voi itse enää pitää niitä.
Vielä myöhempinä vuosikymmeninä tätäkin "trenduä" pilkataan ja sille naureskellaan, aivan samalla tavalla kuin muitankin tyylittömyyksiä. Olen ihmetellyt miksi trendit vetävät monia mukanaan, vaikka olisivatkin rumat näköisiä / tyyliyyömiä. Olen ymmärtänyt että tyylittömät ihmiset seuraavat trendejä, heillä ei ole omaa silmää tyylille; mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Luonnolliset tummat pitkät tuuheat ripset paljon kauniimmat kuin teko-
Vierailija kirjoitti:
Vielä myöhempinä vuosikymmeninä tätäkin "trenduä" pilkataan ja sille naureskellaan, aivan samalla tavalla kuin muitankin tyylittömyyksiä. Olen ihmetellyt miksi trendit vetävät monia mukanaan, vaikka olisivatkin rumat näköisiä / tyyliyyömiä. Olen ymmärtänyt että tyylittömät ihmiset seuraavat trendejä, heillä ei ole omaa silmää tyylille; mikä näyttää hyvältä ja mikä ei. Luonnolliset tummat pitkät tuuheat ripset paljon kauniimmat kuin teko-
*"trendiä"
Vierailija kirjoitti:
Aivan kammottava. Mikä tekee naisista niin turhamaisia?
Nuo pinkit huuletkin on täysin epäluonnolliset ja hölmön näköiset. Miksi pitää olla niin yliampuvan näköinen? Pinkit huulet, violetit hiukset, 2 cm pitkät karvamadot ripsinä jne.
Gwyneth Paltrow. Oi mikä ihana luonnollinen nainen!
Missä ne violetit hiukset on? Tuolla naisella on tummanruskeat hiukset.
Aivan kammottava. Mikä tekee naisista niin turhamaisia?
Nuo pinkit huuletkin on täysin epäluonnolliset ja hölmön näköiset. Miksi pitää olla niin yliampuvan näköinen? Pinkit huulet, violetit hiukset, 2 cm pitkät karvamadot ripsinä jne.
Gwyneth Paltrow. Oi mikä ihana luonnollinen nainen!