Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit tiennyt tällaisen korona-ajan tulevan, mitä olisit tehnyt elämässäsi toisin?

Vierailija
12.04.2020 |

Itse olisin jättänyt edellisen työpaikkani nopeammin. Olisin ottanut lopputilirahat tehnyt niillä unelmieni matkan Yhdysvaltoihin ja Kanadaan.

Onneksi sentään lähdin tuosta työpaikasta ja sain paremman. Nyt on myös rahaa tilillä, mutta ehkä vähän tyhjä olo niiden kanssa.
N37

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eronnut jo puoli vuotta sitten. Nyt on aika haastava miettiä asuntokauppoja ja etäkouluja, kun riskiryhmäläisenä haluausin ensin tietää, selviääkö tästä pandemiasta ylipäänsä hengissä. Nyt sitten kökötetään tulehtuneessa ilmapiirissä neljän seinän sisällä koko perhe enkä yhtään tiedä milloin tästä pystyy käytännössä lähtemään. Äh...

Vierailija
2/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eronnut jo puoli vuotta sitten. Nyt on aika haastava miettiä asuntokauppoja ja etäkouluja, kun riskiryhmäläisenä haluausin ensin tietää, selviääkö tästä pandemiasta ylipäänsä hengissä. Nyt sitten kökötetään tulehtuneessa ilmapiirissä neljän seinän sisällä koko perhe enkä yhtään tiedä milloin tästä pystyy käytännössä lähtemään. Äh...

Entä, jos löydättekin siellä kököttäessänne jotakin aivan uutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustellut enemmän viimeisen parin vuoden aikana. Nyt aion matkustella sitten enemmän heti kun tämä pelleily loppuu.

Vierailija
4/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Elän aina niin, että niin minä kuin perheenikin ovat onnellisia. Nytkin meillä ovat kaikki asiat todella hyvin.

Vierailija
5/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen pitänyt aina sota-ajat ja katastrofit mielessä. Esim. tällainen ehdotus: *Mennään naimisiin, mutta eihän sitä tiedä kauanko rakkaus kestää" ei sytytä sen enempää ennen pandemiaa, kuin pandemian aikana. En koe jääneeni mistään paitsi tuon tarjouksen kohdalla.

Vierailija
6/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Tämähän on omalla tavallaan mielenkiintoinen kokemus, vastoinkäymiset kuuluvat elämään siinä missä hauskuudetkin.

Vierailija
7/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkustellut enemmän viimeisen parin vuoden aikana. Nyt aion matkustella sitten enemmän heti kun tämä pelleily loppuu.

Minä taas päätin vähentää matkustamista, sillä olen mielummin rakkaiden läheisteni kanssa kuin katsomassa jotain jonnin joutavia "nähtävyyksiä". Kaikkea ei tarvitse itse omin silmin nähdä, ei siitä tule yhtään paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
8/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtikästä mitään. Olen oikein tyytyväinen etätöihin kotona ja pitkiin metsälenkkeihin. 

Olen matkustanut niin paljon, ettei haittaa vaikka tänä vuonna ei pääse reissuun tai edes ensi vuonnakaan. 

Vierailija
9/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tiennyt jo nuorena millä mallilla maailma makaa, olisin aloittanut säästämisen omaa maatilaa varten, kouluttautunut eräppaaksi ja agronomiksi ja todennäköisesti jättänyt lapset tekemättä.

Vierailija
10/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt huonolle parisuhteelle jotain. Ihan kamalaa kököttää kaikki päivät itseäsi vihaavan ihmisen kanssa , joka tulkitsee väärin kaikki eleesi. Mihinkään ei pääse karkuun.

Vierailija
11/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas päätin vähentää matkustamista, sillä olen mielummin rakkaiden läheisteni kanssa kuin katsomassa jotain jonnin joutavia "nähtävyyksiä". Kaikkea ei tarvitse itse omin silmin nähdä, ei siitä tule yhtään paremmaksi ihmiseksi.

Minä olen saanut matkoiltani paljon hyviä ystäviä ja nytkin on ollut kiva kivaa skypetellä heidän kanssaan kun olen ollut karanteenissa.

Sinä olet niin vastenmielinen ihminen että et varmasti saa ystäviä sen paremmin kotimaasta kuin ulkomailtakaan.

Vierailija
12/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta harvoin mitään nähtävyyksiä reissuilla katon vaan haluan marraskuussa vaan lämpimään oleskelemaan ja vaikka patikoimaan luonnossa. Se auttaa jaksamaan yli pitkän talven. 

Vierailija
13/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Elin aika fyysisesti pysähtynyttä elämää pohdiskellen asioita. En tiedä olisinko tehnyt päinvastoin jos olisin tiennyt että siihen tulee vielä pakostakin tilaisuus.

Vierailija
14/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vielä tuntuu siltä, että kokemani vaikeudet ovat valmistaneet minua tähän ja tulen selviämään tästä helpommalla kuin osa ihmisistä, koska olen kärsinyt osan kärsimyksestä jo ennakkoon. Mutta en tiedä... voi se tästä vielä muuttuakin. 

Vierailija
15/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkanut neuvottelemaan perinnön käsiini paljon nopeammin. Myynyt osakkeet.

Vierailija
16/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvät oltavat, joten en olisi muuttanut mitään. Jos pitäisi joku valita, niin en olisi perunut asuntonäyttöä yhteen kivaan asuntoon. Peruin näytön, koska olin samana päivänä etätöissä kotona enkä voinut lähteä seikkailemaan junalla 100 km päähän. Ostan asunnon sitten kun ollaan selvemmillä vesillä.

Vierailija
17/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut vähemmän perfektionisti ja ahdistunut kaikesta. Olisin elänyt enemmän. Ollut sosiaalisempi. Tehnyt alotteita. Mutta nyt se on myöhäistä. :(.

Vierailija
18/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oikeastaan mitään. Olen nähnyt jonkun verran maailmaa. Ainakin sen verran, että Suomi tuntuu parhaalta paikalta nyt. Parisuhteeni on kunnossa ja pankkitilillä rahaa tarpeeksi. Olen myös hoitanut fyysisen ja psyykkisen kuntoni sellaiseksi, että en vähästä hätkähdä. Eniten pelkään läheisteni vuoksi.

Vierailija
19/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen saanut matkoiltani paljon hyviä ystäviä ja nytkin on ollut kiva kivaa skypetellä heidän kanssaan kun olen ollut karanteenissa.

Sinä olet niin vastenmielinen ihminen että et varmasti saa ystäviä sen paremmin kotimaasta kuin ulkomailtakaan.

Kyllä se vastenmielinen olet sinä.

-eri

Vierailija
20/33 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättänyt työn, miehen, kodin, lapset. Muuttanut itä Suomeen metsäautotien päähän. Eristyksiin ja omavaraistalouteen.