Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä Pääsiäinen muistutti minua jälleen kerran siitä kuinka ei oikeasti ole mihinkään varaa.

Vierailija
12.04.2020 |

Minusta alkaa jo olemaan hiostava tilanne kun ei ole enää varaa vältämättömiin asioihin. Syyhygienistiin, kenkiin, bussilippuun, ruokaan just ja just. Kaikki mahdolliset sentit säästöön. Joutuu joka paikkaan kävellä pitkiäkin matkoja.

Tuli pahaa mieli kun luin että jossain tehdään ikkunaton kerrostalo jotta saa halvemmaksi. Onko sitten ikkunoistakin tulossa luksutuote?

Minulla on niin suuri ja syvä tämä pärjäämisen pelko että päätin jäädä lapsettomaksi, vaikka surullista on. Olemme pariskunta ja tämä sietämätön epävarmuus todellakin syö. Puolisolla parempi työllisystilanne kuin minulla, mutta silti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia? Onko täällä muita?

Vierailija
2/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä istun ja yritän löytää rohkeutta mennä kauppaan. On niin vastenmielistä mennä sinne pieniellä budjetilla :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin teillä 2 aikuisella sitä rahaa sitten niin hirveästi menee? Älä vastaa laskuihin.

Vierailija
4/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän!

Vierailija
5/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin teillä 2 aikuisella sitä rahaa sitten niin hirveästi menee? Älä vastaa laskuihin.

Minulla palkka on ollut vaatimattomat noin 1200 euroa. Sitä leikattiinkahdesti Sipilän hallituskaudella ja nyt vielä kolmannen kerran Marinin kaudella. Siitä noin 630e menee pikkukaupungissa olevan asunnon vuokraan sillä haluan adua lähellä työpaikkaa. Autoa ja ajokorttia en luoja kiitos omista niin on yksi rahareikä vähemmän, ja lisäksi kaiken sosiaalisen kanssakäymisen ja elämän olin puristanut minimiin jo ennen tätä koronakriisiä esim minulla ei ole ollut missään elämän vaiheessa harrastuksia vaan olen aina viettänyt kaiken vapaa-ajan kotona vaikka en juurikaan nauti tai tykkää siitä. Mutta silti kuitenkin hirvittää miten hinnat kaupoissa ja palveluissa on samaan aikaan kokoajan noussut vaikka tavallisten ihmisten tulot tippuvat. Sitä miettii että pitäisikö sitä ogtaa kohta toinen työ tähän oman rinnalle jotta ees pärjäis Suomessa perus menoista.

Vierailija
6/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla palkka on ollut vaatimattomat noin 1200 euroa. Sitä leikattiinkahdesti Sipilän hallituskaudella ja nyt vielä kolmannen kerran Marinin kaudella. Siitä noin 630e menee pikkukaupungissa olevan asunnon vuokraan sillä haluan adua lähellä työpaikkaa. Autoa ja ajokorttia en luoja kiitos omista niin on yksi rahareikä vähemmän, ja lisäksi kaiken sosiaalisen kanssakäymisen ja elämän olin puristanut minimiin jo ennen tätä koronakriisiä esim minulla ei ole ollut missään elämän vaiheessa harrastuksia vaan olen aina viettänyt kaiken vapaa-ajan kotona vaikka en juurikaan nauti tai tykkää siitä. Mutta silti kuitenkin hirvittää miten hinnat kaupoissa ja palveluissa on samaan aikaan kokoajan noussut vaikka tavallisten ihmisten tulot tippuvat. Sitä miettii että pitäisikö sitä ogtaa kohta toinen työ tähän oman rinnalle jotta ees pärjäis Suomessa perus menoista.

Panet miehen maksamaan osuutensa menoista.

Vierailija
7/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei eli 315e menee vuokraan, mihin loput 885e?

Vierailija
8/8 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pikkukaupunkiin, niin on halvempaa eläminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi