Sinkkumies ja parta
Sinkkumiehet kun ajelisivat partansa joka näyttää ylipitkältä häpykarvoitukselta niin johan alkaisi vientiä olemaan.
Joillekin se parta sopii mutta suurimmalle osalle ei, etenkään sellainen pitkä, epäsiisti risuparta :/
Kommentit (10)
Joskus parta tekee tosi miehekkään näköiseksi ja muutaman päivän sänki on seksikäs!
Tunnen yhden miehen, jolla on aina silloin tällöin kunnon parta ja ja välillä hän ajelee sen pois, on hetken ilman partaa ja kasvattaa sen taas. Se on ihan huippuhyvän näköinen juttu!! Kun parrankasvu on hyvää ja sen pitää siistinä, niin tottakai sillä voi leikitellä ihan siinä missä mammat puunaavat hiuksiaan! Parran kanssa miehellä on yleensä siistit hiukset ja ainakin minun kanssa jutellessa kauniisti hymystä tuikkivat silmät, joten voiko parempaa enää ollakaan?
Vierailija kirjoitti:
Joskus parta tekee tosi miehekkään näköiseksi ja muutaman päivän sänki on seksikäs!
Tunnen yhden miehen, jolla on aina silloin tällöin kunnon parta ja ja välillä hän ajelee sen pois, on hetken ilman partaa ja kasvattaa sen taas. Se on ihan huippuhyvän näköinen juttu!! Kun parrankasvu on hyvää ja sen pitää siistinä, niin tottakai sillä voi leikitellä ihan siinä missä mammat puunaavat hiuksiaan! Parran kanssa miehellä on yleensä siistit hiukset ja ainakin minun kanssa jutellessa kauniisti hymystä tuikkivat silmät, joten voiko parempaa enää ollakaan?
Kuulostaa jännämieheltä :)
Mistä tällaisia miespartaviha-aloituksia oikein syntyy?? Naiset pitäköön huolen vain omista puskistaan.
Siisti lyhyt parta/sänki ok mutta olen huomannut että tinderissä todella paljon miehiä joilla just sellainen epäsiisti, ylipitkä tuheroparta.
Joku siloleukapoika aukoo kateellisuuksissaan näitä partajuttuja nyt päivittäin. Parrakkaat tosimiehet on sillä aikaa panemassa.
Vierailija kirjoitti:
Siisti lyhyt parta/sänki ok mutta olen huomannut että tinderissä todella paljon miehiä joilla just sellainen epäsiisti, ylipitkä tuheroparta.
Jep. Joku ehkä sellasesta tykkää, mutta mun ja monen muunkin mielestä on ällöttävä. Partakarvat on kuitenkin ihan samaa tavaraa ku mun akarvat. Mutta jos haluaa parikymppisenä näyttää 20 vuotta vanhemmalta rantojen mieheltä, niin se on ihan ok. Itse vaan pysyttelen sellasista kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. No ei kiinnosta sinun mielipide. Ja miksi kuvittelet, että kaipaisin valtavasti vientiä jatkuvasti?
ja heti ekalla osui ja upposi! XD
Ahaa. No ei kiinnosta sinun mielipide. Ja miksi kuvittelet, että kaipaisin valtavasti vientiä jatkuvasti?