Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronakaksinaismoralismi

Vierailija
12.04.2020 |

Surkuhupaisaa, miten samat ihmiset jotka syyllistävät toisia jostain asiasta koronan tiimoilta, tekevät huoletta itse jotain typeryyttä itse. Esim. paasataan siitä, että ihmiset eivät pese kauppaan tullessa käsiään ja sitten lähdetään itse pääsiäiseksi Päijät-Hämeestä Kuusamoon. Tai väitetään, että joku käy kaupassa joka päivä ja itse kokoonnutaan koko suvun kesken harva se ilta aikaa viettämään. Onko se aina näin, että ihminen huomaa rikan toisen silmässä, muttei malkaa omassaan?

Miten sinä olet tonttisi hoitanut?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina huvittavia nämä "hittovie kun kaupassa oli porukkaa, miksei ihmiset tajua!" kun henkilö itsekin oli siellä kaupassa, eikä huomaa siinä mitään häikkää.

No jos mä käyn kerran kahdessa viikossa kaupassa ja siellä on runsaasti enemmän väkeä kuin yleensä, on perhekunnittain lähdetty joukolla liikkeelle jne. niin kyllä sitä on ihan syystäkin ihmeissään. Jos kaikki kävis siellä sillä kevennetyllä tahdilla ja ohjeen mukaan vain yhdellä henkilöllä per perhe, siellähän olis huomattavasti väljempää kuin yleensä. Mutta joo, eihän tätä voi ymmärtää, jos ÄO on alle 80. Liian korkeaa matematiikkaa teille. Toivottavasti hallitus tämän jälkeen tekee muutoksia lakiin, eikä päästä peruskoulusta ulos jos ei ton vertaa osaa laskea.

Vierailija
22/22 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieluummin omaa systeemiä kaupassakäynteihin kuin hysteerikkojen. Eli käyn usein lähes tyhjissä, pienimmissä kaupoissa, en koske paljain käsin mihinkään tai valitse edes hanskat kädessä irtovihanneksia tai hedelmiä. Kotiin päästyäni riisun hanskat ja pesen kädet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla