Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet saanut siivottua koronan aikana? Kuolinsiivous on aloitettu meillä

Vierailija
12.04.2020 |

Minä olen pakottanut itseäni kuolinsiivoukseen. Tälle on ollut tarvetta jo pitkään. Nyt koronan aikana sen merkitys on tullut entistä tärkeämmäksi ja väistämättömäksi.

Ne joita asia ei kiinnosta voi jättää tähän ja olla kommentoimatta.

Olen hamsteri jolle on kasaantunut vuosien varrella kaikenlaista. Meille on tuotu käytöstä poistettua tavaraa jota ei ole raaskittu heittää pois. Osan olen ottanut käyttöön mutta nyt pistän mustaan pussiin vaatetavaraa yms. Lisäksi aion käydä läpi varastot.

Toinen asia joka on ongelma. Minulle on kertynyt työhön liittyvää aineistoa ja papereita ihan tolkuttomasti kotiin. Nyt olen heittänyt niitä pois parin jätesäkin verran. Ammattilehtiä yms. olen pistänyt lehtikeräykseen useamman vuoden ajalta. Tuntuu että tehtävä on loputon.

Haluaisin minimalistisemman elinympäristön. Vaikea on kyllä vähentää astioita ja muuta käyttötavaraa vaikka sitä on useamman perheen tarpeisiin. Kertokaa vinkkejä miten ja mihin käytettyjä astioita voisi antaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä normaalisti eli mitään luppoaikaa mulla ei ole mutta aloitin jo viime keväänä eli noin vuosi sitten sellaisen eräänlaisen muuttosiivouksen. Kun ainoa lapsi lentää pesästä ennemmin tai myöhemmin parin vuoden sisään, muutan itsekin pienempään asuntoon ja sinne en rahaa mukaan mitään sellaista ehkä joskus askartelen kivan tiputyön -tarvikkeita tms. Kirjoja aloin viedä kirjastoon muiden otettavaksi mutta nyt tämä koronasulku sai siihen katkoksen. Mutta on vielä hyvin aikaakin (toivottavasti) jatkaa projektia.

Vierailija
2/3 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena aikana ei oikein mikään hyväntekeväisyystaho ota lahjoituksia vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut liinavaatekaapin ja vaatekaappeja, seuraavaksi vuorossa eteisen hirmukomero joka on piukassa kaikkea mahdollista.

Toriin laitoin Annetaan-osastolle pari kassillista lakanoita ja lastenvaatteita, lähtivät samana päivänä.