Tänään oli jo salilla väkeä.
Alkaako ihmisillä kotona kökkiminen riittämään vai mistä johtuu? Viimeiset pari viikkoa on melkein yksin saanut treenata mutta tänään oli porukkaa. Ei nyt ihan "normaalia" määrää mutta selvästi enemmän kun parin viime viikon aikana. Ihmiset selvästi alkavat kaivata tekemistä kun ei mökillekään pääse.
Kommentit (20)
Tulee hulluksi kun on vaan sisällä. Taidan itsekin lähteä salille ensi viikolla. Sanokoot hysteerikot mitä vaan. Tartuntariski on lähes olematon jos ei mene halailemaan ketään ja nuuhkimaan toisten aivastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tulee hulluksi kun on vaan sisällä. Taidan itsekin lähteä salille ensi viikolla. Sanokoot hysteerikot mitä vaan. Tartuntariski on lähes olematon jos ei mene halailemaan ketään ja nuuhkimaan toisten aivastuksia.
Juuri näin olen sen itsekin pähkäillyt.
Ehkä ovat sairastaneet jo.
Kyllä se ihan tervettä on käydä tehdä urheilla ja elää, ettei nuppi mene nurin.
Terveillä se on ihan hyväkin sairastaa pois alta
Joo. Ei minustakaan ole neljän seinän sisällä istumaan. Aina olen ollut aktiivinen ihminen ja olen vastakin.
Vierailija kirjoitti:
Tartuntariski on lähes olematon jos ei mene halailemaan ketään ja nuuhk.
Tämä ei pidä paikkaansa. Korona leviää tehokkaasti kun sairastunut (vielä oireetonkin) on samassa tilassa kanssasi. Tämä on sekä tutkimuksissa todettu useassa eri tutkimuksessa että myös käytännössä huomattu.
Salille en menisi. Ollenkaan. Pihatreeni sen sijaan ok kunhan lähellä ei ole ketään.
Mä olen aktiivinen, vaikka en nyt todellakaan käy salilla. Juoksen 4-5 kertaa viikossa ja teen 2 kahvakuulatreeniä viikottain. Plus vatsoja ja punnerruksia joka päivä. Hätä keinot keksii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tartuntariski on lähes olematon jos ei mene halailemaan ketään ja nuuhk.
Tämä ei pidä paikkaansa. Korona leviää tehokkaasti kun sairastunut (vielä oireetonkin) on samassa tilassa kanssasi. Tämä on sekä tutkimuksissa todettu useassa eri tutkimuksessa että myös käytännössä huomattu.
Salille en menisi. Ollenkaan. Pihatreeni sen sijaan ok kunhan lähellä ei ole ketään.
Ei sinun toki tarvitsekaan mennä. Ei ole tarvinut tähän asti, eikä jatkossakaan. Minä sen sijaan käyn salilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aktiivinen, vaikka en nyt todellakaan käy salilla. Juoksen 4-5 kertaa viikossa ja teen 2 kahvakuulatreeniä viikottain. Plus vatsoja ja punnerruksia joka päivä. Hätä keinot keksii.
Hyvä juttu. Kukin tyylillään.
AV:n Darwin-palkinnot menee ap:lle ja muille salipelleille.
Vierailija kirjoitti:
Terveillä se on ihan hyväkin sairastaa pois alta
Olisi varmaan joo, jos voisi olla varma että tähän tulee immuniteetti, tietäisi että pysyviä muutoksia keuhkoihin ei jää, että et perusterveenä ylipäätään menehdy tähän ja että virus ei jää piilevänä kehoosi aktivoituen ehkä tuntemattomasti uudelleen.
Tässä viruksessa on niin paljon, mitä emme tiedä. Se on arvaamaton ja tieto, jota myöhemmin saamme, voi lisätä tuskaa.
180e salokortti menee hukkaan. Samaa mietin et pitäiskö vaan käydä niin saa edes vähän hyödynnettyä maksettua summaa.
Olen alkanut vakavasti epäillä, että salilla käyminen on suoraan verrannollinen älykkyyteen tai oikeastaan sen puutteeseen.
Joo alkaa. Kyllä moni näkyi jo pääsiäistäkin viettävän porukalla. Talojen pihoilla oli paljon auto ja ihmiset vietti toisten kanssa aikaa kokolla.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut vakavasti epäillä, että salilla käyminen on suoraan verrannollinen älykkyyteen tai oikeastaan sen puutteeseen.
Normaalioloissa salilla käy ihan kaikenlaisia ihmisiä, mutta on selvää, että tässä tilanteessa salilla käy vain tyhmät tai narsistit.
Mieluummin käyn salilla ja lisään hieman riskiä kuin kärsin käymättömyyden seuraukset ja saatan silti sairastua, jolloin sairaus voi olla paljon pahempi
Käyn salilla kun se on edelleen auki. Siellä käy paljon vähemmän porukkaa kuin yleensä. Aamuisin saattaa olla ihan tyhjä, joten miksen kävisi.
Vaarallisempana pitäisin kaupassa ryysimistä nyt pääsiäisen aikaan 🤯
Vierailija kirjoitti:
Käyn salilla kun se on edelleen auki. Siellä käy paljon vähemmän porukkaa kuin yleensä. Aamuisin saattaa olla ihan tyhjä, joten miksen kävisi.
Vaarallisempana pitäisin kaupassa ryysimistä nyt pääsiäisen aikaan 🤯
"Miksi en kävisi kun kaupastakin voi saada tartunnan?"
- Siksi, että suositus on selvä, että vältetään kaikkea ei-välttämätöntä toimintaa ja sali on sellaista. Kaupassa käynti on välttämätöntä. Salilla on väljää siksi, että me muut ollaan sisäistetty ohjeet eikä käydä salilla. Olet vapaamatkustaja.
Mites meni treeni?