Opettakaa niille kersoillenne, mikä on turvaväli
Olipa kiva käydä tänään kaupassa, kun lauma teinejä oli karkkiostoksilla. Kaksi tyttöä änki ihan liian lähelle kassajonossa, ja toinen oli jo tunkemassa maksamaan omaa karkkipussiaan, vaikka mulla oli vielä omakin maksaminen tekemättä. Nämä teinit myös pyörivät pitkin kauppaa ilman kiirettä mihinkään. Ei ne turvavälimerkit lattiassa ole mitään läppää. Seuraavalla kerralla soitan s-tana poliisit paikalle.
Kommentit (9)
Luin ensi, että ”Opettakaa niille kersoillenne, mikä on työväli” 😂😂😂
Teineillä on erityisoikeuksia, ettei tule paha mieli.
Työnnä se turvavälisi sinne mihin ei aurinko paista.
Mä olen antanut näiden lähelle tunkevien teinien mennä mun edelle kassajonoissa. Ekoille jopa sanoin että menkää te ensin kun ette tunnu muistavan tuota turvaväliä, mutta sain osakseni haistattelua niin enpä viitsi enää. Sehän niissä on että kun ne myös usein tosiaan liikkuu porukoissa niin luultavasti kaikin tavoin vähät välittävät jostain koronasta. Mulla on kotona riskiryhmään kuuluva.
On aika huonoa käytöstä kutsua toisten lapsia kersoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen antanut näiden lähelle tunkevien teinien mennä mun edelle kassajonoissa. Ekoille jopa sanoin että menkää te ensin kun ette tunnu muistavan tuota turvaväliä, mutta sain osakseni haistattelua niin enpä viitsi enää. Sehän niissä on että kun ne myös usein tosiaan liikkuu porukoissa niin luultavasti kaikin tavoin vähät välittävät jostain koronasta. Mulla on kotona riskiryhmään kuuluva.
Jos kotona on riskiryhmäläinen, mitää varten meet kauppaan ruuhka-aikaan???,
Olin tänään Kodin Terrassa ja siellä oli aikuisia ihmisiä jonossa ilman mitään turvavälejä. Onneksi itse löysin puutarhamyymälän puolelta tyhjän kassan.
Missä ikärajat kun kovin liian nuoret hakee energiajuomaa porukoina?