Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsististen vanhempien lapset

Vierailija
11.04.2020 |

Turha luulla, että olisitte jotenkin erityisesti kärsineet. Teidän tarinanne on yksi muiden joukossa. ÄLKÄÄ UHRIUTUKO!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mua on hakattu kaikilla esineillä, kuristettu kurkusta, lukittu pimeään huoneeseen, rajoitettu syömistä, vessakäyntejä jne ja pakotettu matelemaan maassa, jätetty ilman vaatteita ulos pakkaseen ja kaikin tavoin nöyryytetty.

En ole uhri ollenkaan, ja kuten ap sanoi, ”ette ole erityisiä tai erilaisia”, niinpä oletan että kaikilla muilla oli samanlaista lapsuudessaan.

T. Oikean narskun lapsi

Apn aloitus oli todella outo...

Vierailija
2/4 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, mua on hakattu kaikilla esineillä, kuristettu kurkusta, lukittu pimeään huoneeseen, rajoitettu syömistä, vessakäyntejä jne ja pakotettu matelemaan maassa, jätetty ilman vaatteita ulos pakkaseen ja kaikin tavoin nöyryytetty.

En ole uhri ollenkaan, ja kuten ap sanoi, ”ette ole erityisiä tai erilaisia”, niinpä oletan että kaikilla muilla oli samanlaista lapsuudessaan.

T. Oikean narskun lapsi

Millä todistat, että tuo johtui vanhempiesi narsistisuudesta?

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet aika mielenkiintoinen persoona. Mikä sai sut tekemään tämän aloituksen? Kerro siitä vähän lisää.

Olen narsistisen vanhemman lapsi. Testien ja ammattilaisten mukaan mussa on hyvin vähän narsistisia piirteitä, mutta olen silti nauttinut ihmisten manipuloinnista. Epäilen, että mussa on myös vastaavia piirteitä, mutta piilotan ne hyvin, ja kieltäydyn käyttämästä niitä. Mua on aina pidetty helppona uhrina ja käytetty hyväksi, mutta ei tietyn pisteen yli. Toisin sanoen kukaan ei ole uskaltanut mennä sitä pidemmälle, koska mäkin osaan pelata, enkä ole koskaan hävinnyt.

Uhriutuminen harvoin auttaa ketään. Toisille uhreille narsistisen vanhemman uhreille sanoisin sen, että sinä olet siellä, mihin eniten sattuu. Todennäköisesti koko tuska on valetta ja toisten rakentamaa. Jos opit joskus hengittämään vapaasti, opit elämään. Se on sen kaiken arvoista.

Vierailija
4/4 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Oikean narskun lapsi

Kamalaa luettavaa! Tuntuu pahalta että sun on täytynyt käydä läpi noin hirveitä asioita. Saako kysyä, miten sulla menee nyt aikuisena?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi