Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Paljonko teille on kertynyt korona-kiloja?

Vierailija
11.04.2020 |

Mulla 5kgđŸ˜©

Kamalaa kun hyötyliikunta vÀhentynyt melkein nollaan ja tulee tilattua paljon roskaruokaa..:( Ja mitÀ muuta sitÀ tekisi viikonloppuna kuin litkisi kotona viiniÀ ja söisi karkkia ja jÀÀtelöÀ?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla toisin pÀin. Kiloja lÀhtenyt 5. Olen sote-alalla esimiehenÀ, stressiÀ pukkaa ja illat ja viikonloputkin on saanut painaa töitÀ. Ei ehdi syödÀ, ruokahalu mennyt ja kierrokset on niin kovat, ettÀ kaloreita kuluu.

Vierailija
2/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

-4 kg. Ei ole herkuttelu ja syöminen olleet ekana mielessÀ. Ei maistu nyt.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
3/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

VÀhÀn toista kiloa.

Vierailija
4/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiloja lÀhtenyt. En ole kÀynyt kaupassa kuin kerran viikkoon, joten satunnnaisia herkku- ja roskaruokaostoksia ei ole tullut tehtyÀ. Kokkaan itse kaiken ruokani, syön vÀhemmÀn ja olen liikkunut joka pÀivÀ vÀhintÀÀn kerran, useimpina kahdesti. TÀnÀÀn tosin söin useamman Kinder-munan.

Vierailija
5/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

+3kg. Herkut maistuvat ja leivottua tulee ihan jatkuvasti. Olen työssÀ terveydenhoitoalalla ja töissÀ normaalisti. Silti ehtii illat mÀssÀtÀ...

Vierailija
6/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen laihtunut arviolta 4 kiloa. Stressatessa lÀhtee ruokahalu ja herkkuja on alkanut tehdÀ mieli vasta tÀllÀ viikolla.

Vierailija
7/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

2kg tullut lisÀÀ. Mussutan kaiken aikaa suklaata ja sipsejÀ ja muuta lihottavaa enkÀ liiku lainkaan.

Vierailija
8/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

-3 kg. Syön 2 krt pÀivÀssÀ kuten normaalistikin ja liikuntaa tullut nyt huomattavasti vÀhemmÀn kun teen töitÀ kotoa kÀsin. Juon pari lasillista viiniÀ joka ilta mutta ehkÀ sitÀ tulee vaan syötyÀ tavallista vÀhemmÀn. Kaupassa en ole kÀynyt kuukauteen, ruokaostokset tulee kotiinkuljetettuna kerran viikossa.

Vierailija
9/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kilo lÀhtenyt. Nyt on kyllÀ pÀÀsiÀisenÀ tullut mÀssÀttyÀ, joten katsotaan. Toki lenkillÀ olen myös kÀynyt joka pÀivÀ. Katson kuitenkin tarkemmin nyt etÀtöissÀ syömisieni perÀÀn, koska työmatkaliikunta on jÀÀnyt pois. PelkÀÀn kilojen kyllÀ ajan kanssa kertyvÀn.

Vierailija
10/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

lĂ€htenyt noin kolme kiloa. 

vÀhÀn huolestuttaa tÀmÀ koronatilanne, ja elÀmÀntavat on nyt erilaiset. aika hienoa huomata, ettÀ rahaa sÀÀstyy ja kiloja lÀhtee. ehkÀ tÀstÀ jÀÀ jotain takaraivoon pitemmÀksikin aikaa, ja ei tarvisi tÀysin palata siihen entiseen.

Vierailija
11/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen laihtunut. EtÀtöissÀ on aikaa ulkoilla, eikÀ tule syötyÀ liikaa buffassa safkiksella.

Vierailija
12/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laihtunut -3kg. Tulin kipeÀksi ja ruokahalut menivÀt. Piti pakolla yrittÀÀ syödÀ jotain. Mahalaukku on kutistunut.

Vierailija
13/13 |
11.04.2020 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tosi moni laihtunut 3 kiloa. Niin mÀkin! Kuudessa viikossa eli puol kiloo per viikko.

Mulla stressi ja ahdistus vie ruokahalun. Syön tosi vÀhÀn. EnkÀ liiku edes ulkona.

Olen vuosikausia yrittÀny laihtua ja nyt vasta onnistuu.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: yksi kuusi viisi