en saanut tupakkaa kaupasta
Oon 23v kohta 24v ja olin ostamassa röökiä kaupasta ja sit kaupan täti alko multa tinkaa papereita. siis mitä vttua kysyin vaan et näytänkö muka alaikäiseltä ja sanoin et oon 23v ja se vaan sano et en voi valitettavasti myydä jos ei ole näyttää henkilöllisyys todistusta. Voi jumalau.. Joudun käveleen takaisin kotiin hakemaan henkkarit. Siis mulla on pitkä parta ja en tosiaankaan näytä alaikäiseltä. Ei multa melkee ikinä kysytä papereita ja nyt kun sattui unohtamaan niin eipä tietenkään myy. Kyllä vituttaa. Naurettavaa että papereita kysellään selkeästi aikuisiltakin nykyään.
Kommentit (16)
Voi voi, jos näytät alle 30v ihmiseltä niin kysytään. Jos ei ole papereita mukana niin ei se sen kaupan tädin vika ole.
Mahdollisesti alle 30v kysytään paperit. Minultakin välillä kysytään, vaikka olen 38-v.
Parta ei takaa ikää. Vrt. 1.1. Syntyneet.
Ohje on, että täytyy kysyä kaikilta, jotka näyttävät alle 30-vuotiailta. Tuskin sä nyt niin elähtänyt olet, että sitä vanhemmalta näytät.
No sehän on hyvä. Nyt kun keuhkoille vaarallinen tupakoijia niittävä virus leviää, tupakan myynnin voisi kieltää kokonaan.
Saman ikäinen täällä. Olisin ottanut väkisin, ainakin saleista onnistuu.
Pitkä parta voi olla alaikäiselläkin. Etenkin jos sattuu olemaan muslimi.
Minäkään en saanut kaupasta tupakkaa. Olisi kuulemma pitänyt maksaa siitä jotain. Pitäköön röökinsä.
Oon 33v ja aina on paperit valmiina.
Ehkä sun "parta" onkin todellisuudessa hennot teiniviikset ja huonosti kasvava risuparta?
Olen 41 v ja multa kysyttiin papereita. Ei haittaa kun oli paperit mukana. Ja lain mukaan kaikilta alle 30 ikäisiltä näyttäviltä pitää kysyä paperit, joten 23 vuotiaan ihan turha urputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sun "parta" onkin todellisuudessa hennot teiniviikset ja huonosti kasvava risuparta?
Mistä arvasit? :D
Vierailija kirjoitti:
Olen 41 v ja multa kysyttiin papereita. Ei haittaa kun oli paperit mukana. Ja lain mukaan kaikilta alle 30 ikäisiltä näyttäviltä pitää kysyä paperit, joten 23 vuotiaan ihan turha urputtaa.
Tällä palstalla on kyllä joka aiheesta ihan omat lait.
Näytin paperit vaik ei ois tarvinnu, kävi ilmi et ne oli vanhentunu ja ei myyny joten hain 100m päästä ajokortin.
Oli vaa hauska juttu xD
Hyvä ettet saanut. Pysy terveenä.