Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan harrastanut seksiä sinua nuoremman miehen kanssa?

Vierailija
30.06.2006 |

Kuinka vanha olit ja entäs hän?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka poikakaverini oli 13v, minä vuotta vanhempi.

18-vuotiaana seurustelin 17-vuotiaan pojan kanssa.

mieheni on mua puoli vuotta nuorempi.

Vierailija
2/28 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerran sillon ku oltiin 17v-mä ja 16v-mun mies.

Ja nyt ollaanki 10 vuotta vanhempia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaana harrastin seksiä 18v kanssa

25-vuotiaana harrastin seksiä yhden 20v ja kahden 22v kanssa

26v harrastin seksiä 22v kanssa

eikä tossa taida olla edes kaikki tapaukset...

Vierailija
4/28 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vielä duunikaverin (nainen) poika...

Meillä oli sama kotikaupunki ja aina viikonloppuvisiitillä vanhempien luokse palasimme samaa matkaa ja vietimme su-ma yön jommankumman kämpillä. Jatkui puolisen vuotta... Mainio ipana!!!

Vierailija
5/28 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on siis nuorempi kuin minä.

Vierailija
6/28 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmat eivät ole niin puhkikuluneita ja menneisyys ei paina hartioita.

Olne itse entinen Suomen mestaruustason urheilija ja timmissä kunnossa vieläkin ja ainakin 10v. ikääni nuoremman näköinen, en ole ikinä hakenut nuorempia ne vaan ovat osuneet kohdalleni. Mutta tietty ottasin itseni ikäisen ja vanhemmankin jos vaan sopiva löytys, jolla ei siis ois lauma kakaroita eri naisten kanssa ja sun muuta menneisyyden painolastia.

Vierailija
7/28 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta 20v:nä touhusin monet kerrat yhden 15v pojan kaa, se oli aivan ihana, kokeulun haluinen ja niin namu, ei voinut vastustaa, en tosin poikuutta häneltä vienyt (harmi)

Vierailija
8/28 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kanssa.

Vierailija
9/28 |
30.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita muutama tullut kokeiltua. Jotain 15-17-vuotiaita. Tosin itsellänikin ikää silloin vaivaiset 18-20, mutta kyllähän sitä teinipojalle on jo silloin " kypsempi nainen" .

Tuleepa mieleeni taas hauska anekdootti. (Mukulakiviäkin kiinnostaa, mutta kunhan tässä turinoin itsekseni...) Olin kaverini luona ja paikalla sattui olemaan myös eräs itseni ikäinen (silloin kai jotain 19 siis) poika, " J" , jonka tapasin ensimmäistä kertaa. Puhuimme siinä kaverini kanssa tapamme mukaan seksistä, ja totesin nuorten poikien olevan kivoja, kun niitä voi opettaa. Tämä J huokasi lasittunein katsein: " Niin..." Korjasi sitten hetken kuluttua: " Niin, siis tarkoitin vain, että minä olen kai sitten jo liian vanha..."

Vierailija
10/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun asiaa kysytään niin huomaan että en ole koskaan ollut itseäni VANHEMMAN miehen kanssa :D Ikäeroa ollut 4-6 vuotta.

Mutta enpä ikään ole tuijottanut vaan muut seikat ratkaisivat.

Muuten sivukommentti : hämmästyttävää miten paljon itseään nuorempaa naista nelikymppiset ja sitä vanhemmat ukkelit etsivät .. aina se ikätoive on 25- noin 30 v. Mahtavatkohan löytää ? Mun mielestä 15-20 vuotta on aikas iso ikäero, voisi sellainen mies jo olla vaikka isäpappa naisystävälle. Kuitenkin yllättävän moni vanhempoi mies ihan kuin " rutiinisti" hakee todella paljon itseään nuorempaa. Ei toki kaikki.

Vierailija
11/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni 30 itse täytän tänä kesänä 40 ja onnellisesti aviossa ja lapsia. lisää haluaisimme mutta ikä pelottaa eikä taida uskaltaa...

Vierailija
12/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunnon kohentamiseksi olin tietysti avoin kokemaan uutta. Kuinka ollakaan, seksikumppanit olivat ikäluokkaa 25-27v. Eräskin todella symppis kaveri oli 27v. 4 lapsen isä, ja ammatiltaan poliisi. Ja huom. en ollut mikään maksullinen nainen. Nykyinen mieheni on mua vain 3v. nuorempi.

Vierailija
13/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulitko että nuorempi mies olisi jotenkin harvinaista?

Myös minun mieheni on nuorempi.

Vierailija
14/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melkein kaikki kumppanit ollu nuorempia ehkä kolmasosa ollu vanhempia.

Nykyinen mies on 3v nuorempi.

Vierailija
15/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v, 19v, 20v, 21v (heh) ja sitten yhden 29v kanssa. Yleensä tulee oltua nuorempien kanssa, koska niillä on parempi kroppa ja ne on söpömpiä. Itse olen 24v. Olen sekstannut n. 20 miehen kanssa ja muistaakseni vain viisi miestä on ollut mua vanhempi.

Vierailija
16/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jäppinen oli minua vuoden nuorempi, oltiin 17 (minä melkein 18) ja 17, ja sitten nykyisen kanssa kun alettiin seukkailemaan ja seksielämä niin oltiin minä 18 ja " mies" 16 ja kimpassa siis edelleen kuljetaan.

Oon kyllä miettiny että jos joskus erotaan miehen kanssa niin semmoinen joku 15-18vee toyboy olisi ihan kiva ;), vois kouluttaa just omien tarpeidensa mukaiseksi.

Vierailija
17/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 ja aviomieheni on kohta 28.

Vierailija
18/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli tosi ihanaa, en ikinä unohda sitä.

Minä olin silloin 32v ja mies 20v. Jätkä tosi namu, kokeilun haluinen, innokas, herkkä. Hän olisi halunut seurustella kanssani ja alkaa elää kanssani. Mutta en sittenkään halunut repiä häntä pois nuoruudestaan koska minä olisin halunut perustaa perheen, mennä naimisiin jne.

Vierailija
19/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laske 1-2 v ikäeroa miksikään, mutta kerran oli yksi nuorempi yhdenillan juttu (puolituttu poika kyseessä). Hän 26, minä 32.

Vierailija
20/28 |
01.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei kylläkään suunniteltu elämää yhdessä, minä olisin halunnut perhe-elämää, kun taas sen ikäisillä nuorilla miehillä on vielä ihan muut jutut mielessä. Eri asia olisi varmaan ollut jos oltaisiin molemmat oltu muutaman vuoden vanhempia.

No, kivaa oli kuitenkin.. :)