Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalin asuinalue missä olet asunut?

Vierailija
11.04.2020 |

Minulla Vesala hki. Ankea ja kurja alemman keskiluokan lähiö

Kommentit (264)

Vierailija
61/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan Koivukylä, erityisesti Havukosken alue. Aivan järkyttävä paikka. 

Vierailija
62/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Tapulinkaupunki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suomenruotsalaisesta kivasta pikkukaupungista kotoisin ja muutin töiden perässä Helsinkiin Itäkeskukseen. Fy fan oikeasti mikä paikka. Puhos se vasta pelottava onkin. Tässä katselen nyt asuntoja muualta päin Helsinkiä, mutta kyllä on järkyttävää tarjontaa. Ei kiinnostaisi elää ma.m.ujen ja sosiaalitapauksien naapurina.

Puotilan puoli oli ihan hyvää aluetta kun asuin siellä. Puhoksen läpi kävelin useasti ja eniten häiritsi roskaisuus. Alueella hyvät palvelut.

Vierailija
64/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitsari, Mikkeli. Ei edes kovin paha, mutta huonomaineisin missä olen asunut. Ehkä kuumottavinta oli kun naapurissa asui yksi Nakarin veljeksistä

Vierailija
65/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vantaan Simonkylä, kaupungin slummitalot Alepaa vastapäätä. 

Aivan laiton meininki aamusta iltaan, niissä taloissa ei tainnut kukaan käydä oikeissa töissä. 

Aikuiset ihan kujalla, lapsista useampi oireili ulospäin kotiolojaan mm. väkivaltaisella käytöksellä. 

Iltaisin m.amumiehet kerääntyivät parkkikselle ja pihalle huudattamaan autojensa moottoreita/radioita. 

Aamusta yöhön raikasi kovaääninen piripolkka. 

Tämä siis 2000-luvun alku, en tiedä onko alue siistiytynyt. Ulkoapäin ihan ok nykyään, asukkaista en tiedä. 

Hyi.. missä Helsingissä saisi oikeasti rauhalliselta alueelta ja rauhallisesta taloyhtiöstä asunnon? Ihan järkyttäviä asuntoja suurin osa.

Kampissa ja Kalasatamassa on ollut ainakin. Veikkaan että keskustasta löytyy muitakin alueita, samoin pientaloalueilta ympäri Helsinkiä.

Vierailija
66/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asunut, mutta olin töissä vuosia itä-Pasilassa, ja se oli ihan kamalan masentavaa ja harmaata aluetta, inhottavaa oli aina työmatkat. Kamalia betonimöhkäletaloja, spugeja ja rööki haisi joka puolella.

Vierailija
67/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peitsari, Mikkeli. Ei edes kovin paha, mutta huonomaineisin missä olen asunut. Ehkä kuumottavinta oli kun naapurissa asui yksi Nakarin veljeksistä

Minä jouduin kerran hissiin Tommi Nakarin kanssa ja mukana oli pikkusiskoni jota koetin paniikissa  työntää selkäni taakse, vaikka en ollut kuullutkaan että olisi tuntemattomiin teinityttöihin  saati pikkutyttöihin käynyt käsiksi. Oli pitkä hissimatka ne pari kerrosta!

Vierailija
68/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt valita pitää niin varmaan Helsingin Kamppi, mutta se oli samalla myös paras.

Vierailija
69/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin Laajalampi 90-luvulla. Nyt alue on pessyt kasvojaan, mutta silloin se oli ihan villi länsi. 

Vierailija
70/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jouduin kerran hissiin Tommi Nakarin kanssa ja mukana oli pikkusiskoni jota koetin paniikissa  työntää selkäni taakse, vaikka en ollut kuullutkaan että olisi tuntemattomiin teinityttöihin  saati pikkutyttöihin käynyt käsiksi. Oli pitkä hissimatka ne pari kerrosta!

En nyt ko. henkilöä tunne, mutta tuo oli aika outoa käytöstä sinulta. Ei väkivaltarikolliset käy tuntemattomien kimppuun tuosta vaan, ne rikokset tehdään kamoissa provosoituneena, kun kaveri varastaa pirit (tai luulet sen varastaneen) tai viinapullon tai kumppani on maannut toisen kanssa tms. Selvänä ovat kilttejä ja jopa ujoja.

Vierailija
71/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurola.

Vierailija
72/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasnamäki Tallinnassa joskus 1990-2000-luvun vaihteessa. Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen alue oli luhistumaisillaan ja kaikkialla näkyvä kurjuus, nälkä ja rääsyläiset eivät ikinä unohdu.

Vierailija
73/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petonen, Kuopio.

Vierailija
74/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on vaan Helsinki. Itse asuin hetken hyvin nuorena Helsingissä,, mutta  vain hetken.

Nyt Helsinkiin on matkaa  yli 200 kilometriä ja täällä on parempi asua.

Vierailija
75/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maunula, Helsinki.

Weetee-rupusakkia

Vierailija
76/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt ko. henkilöä tunne, mutta tuo oli aika outoa käytöstä sinulta. Ei väkivaltarikolliset käy tuntemattomien kimppuun tuosta vaan, ne rikokset tehdään kamoissa provosoituneena, kun kaveri varastaa pirit (tai luulet sen varastaneen) tai viinapullon tai kumppani on maannut toisen kanssa tms. Selvänä ovat kilttejä ja jopa ujoja.

Nakarin veljestriolta saattoi nyt kuule odottaa mitä  vain! Etenkään  kun eivät juuri  ole selviä päiviä nähneet ja vihaavat naisia.

Vierailija
77/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eira, ihan kamala paikka

Vierailija
78/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama missä, jos lähellä on kaupungin tai kunnan vuokra-asuntoja niin alue on d-luokkaa.

Vierailija
79/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on heittämällä Vantaan Koivukylä. Oikea slummi täynnä epämääräistä porukkaa, joiden takia ei huvittanut enää myöhään illalla olla yksin liikenteessä, varsinkaan aseman seudulla. Asuin tuolla vain noin puoli vuotta ja se riitti, sillä mielestäni omalla asuinalueella ei kuulu olla peloissaan/ahdistunut.

Vierailija
80/264 |
12.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopiossa Särkiniemessä, opiskeluaikana yhdessä niistä ankeista tornitaloista kaksi lukukautta.

Sen jälkeen opiskellessa olen pitänyt tarkan vaarin, että saan kampän kaupungin keskustasta, mikä kaupunki se nyt sattui milloinkin olemaan.