Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kulmunin meikki on aina sottaisen, valuneen ja hikisen näkönen ja Marinilla tasainen ja matta?

Vierailija
11.04.2020 |

Siis mikä on se tuote jolla saa siistin meikin? Puuteri? Pohjuste?

Kommentit (481)

Vierailija
161/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li vois käyttää pikkasen enemmän meikkiä. Hänelle sopii erinomaisesti huulipunan.

On haljun näköinen muiden ministereiden rinnalla.

Vierailija
162/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li vois käyttää pikkasen enemmän meikkiä. Hänelle sopii erinomaisesti huulipunan.

On haljun näköinen muiden ministereiden rinnalla.

Niin Harakka ja Haavistokin.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Anderssonin pitäisi puketua ministerimäisemmin.  Kummalliset vaatteet, tuolla vaatetuksilla vanhempi väki ei ainakaan tule puoluetta äänestämään.

Vierailija
164/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halla-aho on aina siistin näköinen ja varmasti huolehtii hygienistaan.

Soiniin verrattuna Halla-ahon olemus on A-luokkaa.

🤣🤣🤣

Vierailija
165/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Haavisto on aina fiksun näköinen, hyvännäköisiä solmioita, pukuja ja paitoja, samoin taskunenäliina.  Siistit hiukset, ja kasvot hoidetut ja rusketus antaa terveen  väriä.

Vierailija
166/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harakka ei pääse harakkamaisuudestaan, ei sitten niin millään.

Vierailija
167/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva takki Katrilla.

https://www.suomenmaa.fi/image-3.1090337.33ed18b0a8?size=512

On kyllä raikkaampi kuin ne hänellä yleensä nähdyt ylisuuret navettavermeet. Saisi hommata muutaman tuota kokoa olevan napakan jakun itselleen.

Vierailija
168/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kestokulmat ja kestorajaukset silmissä. Ei kukaan tee noin tarkan samanlaisia aina itse. Hyvältä näyttää. Voisin ottaa itellekin. Tosin sitten ois aina kissarajaukset.

Vierailija
169/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kulmuni varmaan paneutuu kaikella tarmolla työhönsä, eikä niinkään ulkonäköönsä ja hänellä ei sellaista liutaa poliittisia sihteereitä, kuin mitä Marinilla, joten myös aikaakaan ei riitä turhuuksiin.

Marin taas on enemmänkin kynsiään viilaileva ja spaklaa pärstänsä jonka käänteessä, jonka pakkeli kerroksen kyllä huomaa TV-kuvassakin.

Ihmistyyppeinä Marin vaikuttaa hyvin pinnalliselta ja ulkoa opetellun roolin vetäjältä, kun taas Kulmuni on ehkä paremminkin semmoinen "naapurin tyttö" tyyppinen ja vähän tavis.

Naisministereistä itse pidän eniten jo hiukan iäkkäämmästä oikeusministeri Henriksonista ja hänen tyylistään.

Mäkin oon Henriksson-fani! Se on älykäs, rento ja HAUSKA, mutta ikään kuin melkein piilottaa nuo ominaisuutensa.

Vierailija
170/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään enemmän Kulmunin meikistä. Hän on herttaisen oloinen.

Vierailija
171/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna ei myöskään käytä koruja. En ole ikinä nähnyt edes korviksia. Aika kova. en tiedä yhtään "korutonta" naista. (vihkisormuksia ei lasketa)

Vierailija
172/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on ihan selvä asia ja siihen todellakin vaikuttaa ihotyyppi  paljon. Itsellä iho varmasti samantyyppinen kuin Katrilla joten ei se auta vaikka kuinka laittaisi niin meikkipohja ei vaan pysy siistinä. Tietenkin se on paljon tuotteistakin kiinni, että löytääkö omalle iholla sopivat ja sellaiset mitkä toimivat parhaiten. Myös ihmisen jännitys ja hermostuneisuus vaikuttaa siihen, että kuinka paljon esim hikoilee. Itse olen jännittävää tyyppiä jolla usein naama lehahtaa punaiseksi ja muutenkin hikoilen paljon, joten ei siihen paljon mikään auta ja olen vielä melko nuori. 

Joku voi näyttää ( ja varmasti näiden paljon esiintyvien pitääkin) ihan levolliselta, mutta silti toisaalta jännittääkin paljon. Myös ihmisen kehonlämpö ja muutkin asiat vaikuttavat. Minusta se on silti aika pieni asia ja todellakin pidän luonnollisesta tyylistä ja minusta Katri ja Li ovat ihan hyvin onnistuneet näyttämään olevansa ihan "tavallisia ihmisiä", vaikka paljon esillä ovatkin. Inhimillisuus ei koskaan ole pahasta. Toisaalta ei minulla mitään pahaa Sannastakaan ole sanottavana, mutta ehkä hänestä tulee etäisempi ja sellainen tunteettomampi kuva kuin esim edellämainittuihin vertaa. Tietenkin se on vaan hänen julkisuuden kuvansa eli nuo esiintymiset eivät kerro ihmisen todellista persoonaa mitenkään.

Vierailija
173/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmuni❤️Kaunis.

Vierailija
174/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna ei myöskään käytä koruja. En ole ikinä nähnyt edes korviksia. Aika kova. en tiedä yhtään "korutonta" naista. (vihkisormuksia ei lasketa)

Juhlatilanteissa käyttää, muuten yleensä ei.

Vierailija
175/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulmuni ei ilmeisesti käy koskaan kosmetologin ihohoidossa, ei osaa ostaa kunnon laadukkaita meikkejä.  Ja voi olla niin pihi, ettei tuhlaa rahaa kasvoihinsa.

Voisi kyllä pikkasen enemmän ministerinä hoitaa hiuksiaan ja kasvojaan.

Kulmunilla on tyyli kokonaan kadoksissa, tekee koko valtionvarainministeristä epäuskottavan.

Kellä riittää luottoa noihin homssuiseen naiseen?

Miehet saa olla vaikka millaisia suohirviöitä, joiden sieraimista pursuaa 5-senttisiä nenäkarvoja, eikä ammattitaitoa arvioida ulkonäön perusteella siltikään.

Niinpä, tästä tulee mieleen eräs entinen ulkoministeri...

Vierailija
176/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on viileä, Kulmuni tosi hottis.

Vierailija
177/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Li on mun suosikki, häntä on aina kiva katsella esiintymässä kun on niin eläväinen ja karismaattinen. Käyttää usein hauskoja paitoja ja näyttää hyvältä myös jakussa. Li on nätti myös ilman meikkiä (joskus toki väsyneen näköinen), mutta esimerkiksi A-Studiossa hän on ammattimeikkaajan laittamana tosi kaunis! Tein tänne positiivisen aloituksen Li:n ulkonäöstä mutta siitä ei oikein tykätty... 🙄

Li on viehättävä ihan yrittämättä. Se ehkä hänestä tekeekin kiehtovan näköisen.

Rento ja fiksu, kauniit piirteet.

Myös hyvä iho ja suuret silmät. Ei paljon meikkiä normioloissa kaipaa. Malliainesta jos laittautuu.

Vierailija
178/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ulos täältä kommentoimasta asiaa, ette te käsitä meidän naisten meikkijutuista sun muista.

Vierailija
179/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa jännä miten sai lähteä viesti jossa epäilin marinin spämmikoneiston tehtailevan kulmunista kakkaviestejä. Sen sijaan ketju saa olla täynnä kulmunin ulkonäköä vaikka millä tavoin halventavia viestejä.

Teen omat johtopäätökseni tämän keskustelun ”osallistujista”.

Vierailija
180/481 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää todellakaan siitä, että naisten pitäisi aina olla niin tip top ja minusta luonnollisuus on vaan hyvä juttu. Ehkä on silti helppo puhua, kun en käytä meikkiä oikeastaan lainkaan. Ehkä pari kertaa vuodessa jossain juhlissa. Muuten Katri varmasti muistuttaa ulkonäöltään minua todella paljon, kun nyt tarkemmin katsoin.