Miksi Kulmunin meikki on aina sottaisen, valuneen ja hikisen näkönen ja Marinilla tasainen ja matta?
Siis mikä on se tuote jolla saa siistin meikin? Puuteri? Pohjuste?
Kommentit (481)
Sanna Marin on kuin Kate Middleton ja Katri Kulmuni on Kate Upton.
Sanna Marinilla liikaa meikkiä. Silmäluomien banaanivarjostukset ja rajaukset -too much. Ja sitten vielä aukilepattava tukka. Voisi pitää hiukset myös kiinni, kuten prinsessa Victoria.
ei ny v***u tätä meininkiä. Täällä viittäkymppiä käyvä mies jota oikeesti v****aa tää naisten kohtelu. Miesten perkeleen meikeistä ei koskaan puhuta. Miksi pitää puhua näiden henkilöiden, jotka ovat päättävässä asemassa.
Kiva juttu, ettei tätä ketjua poisteta. Liittyy varmaan siihen, että kohteena SDP-ja keskustataustaiset poliitikot. Auta armias, kun täällä Kyrpi Kataisesta tai Stubbista muuta kuin ylistävää kommenttia laittoi - lähti ketju heti. Kokkarit on pahimpia sananvapauden rajoittajia. Just Siilinjärvenpoika oli sellainen, josta oli moderaattoreille tiukka ohjeistus.
Oli muuten Li Andersonkin laitettu tässä yksi päivä tosi nätiksi, en nyt enää muista mikä haastattelu kun näitä tulee nyt koko ajan. Joku Ylen juttu jossa hänellä oli tukka kiharrettu, sopi muuten ihan tosi hyvin! Sanna Marin on niin kuin missi ja Li Anderson niin kuin malli.
Li on kaikista karismaattisin noista.
Vierailija kirjoitti:
ei ny v***u tätä meininkiä. Täällä viittäkymppiä käyvä mies jota oikeesti v****aa tää naisten kohtelu. Miesten perkeleen meikeistä ei koskaan puhuta. Miksi pitää puhua näiden henkilöiden, jotka ovat päättävässä asemassa.
Koska on kiinnostava aihe. Koska Sanna Marin itse suostuu siihen, että kosteusvoide,primer, meikkivoide, puuteri, valokynä,poskipuna,highlighter, huultenrajauskynä,huulipuna,huulikiilto,shampoo,hoitoaine,muotoilutuotteet, hiusväri,kulmaväri,ripsiväri, Kulmageeli, aluslakana,kynsilakka,päällystakkia -ihan vaan noin aluksi tämä setti päivittäin ja monta kertaa päivässäkin Puhumattakaan pitkäaikaishuolloista. Tähän Stailaukseen laitetaan päivittäin aikaa ja paljon.
Miksi Marin suostuu tekemään tän? Miksi naisen pitää tehdä tämä ja käyttää siihen aikaa? Minkälainen esikuva on nuorille tytöille? Miksi piinaa itsensä näin, kun mieskollega kelpaa naturellina?
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu, ettei tätä ketjua poisteta. Liittyy varmaan siihen, että kohteena SDP-ja keskustataustaiset poliitikot. Auta armias, kun täällä Kyrpi Kataisesta tai Stubbista muuta kuin ylistävää kommenttia laittoi - lähti ketju heti. Kokkarit on pahimpia sananvapauden rajoittajia. Just Siilinjärvenpoika oli sellainen, josta oli moderaattoreille tiukka ohjeistus.
Hys,hys tai kohta puhuu kokoomusnyrkki.
Olisiko marinin nuoruus,kokemattomuus ja epävarmuus. Laittaa pakkelikerroksen ikäänkuin suojaksi ja panssariksi. Hänen kannalta parempi, että huomio kohdistuu ulkonäköön, kun se on hänellä eniten kohdallaan. Taidot ja osaaminen - niissä on petrattavaa.
Angela Merkel ja Matgaret Thatscher ei meikkiä kaipaa. Ruotsin prinsessa Victoriakin on todella luonnollinen ja kevyesti meikattu Mariniin verrattuna. Ja prinsessan kohdalla ulkonäköön panostaminen on jotenkin ymmärrettävämpää kuin pääministerin.
Mä en usko että Marinilla menee varttia kauempaa tohon tyyliin aamuisin. Olin itse aikoinani mainosalalla missä piti olla huoliteltu ja mulla meni vain vartti aamuisin. Käytin just sellasta meikkivoidepuuteria, sit nopsaan rajaukset ja ripsiväri, vähän poskipunaa, kulmat ja huulet.
Siihen meni vartti kun se oli niin helppo rutiini. Tein sen kahvia juodessa.
Marin ei muuten käytä kynsilakkaa kuten joku tuoss yllä väittää. Katsokaapas tarkkaan.
Myös Marinin vaatteet sopivat kaikki toisiinsa: pelkkää punaista, mustaa ja valkoista. Siitä on helppo rakentaa ja usein hänellä samat vaatteet monta pvä peräkkäin.
Tehokas mimmi.
Marin on luonnonkaunis, miksi ihmeessä naamaan ladataan tollaset määrät pakkelit? Vähän sama juttu, kun Lolan silarit. On jo kaunis, mutta tarttee vielä lisäbuustia.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kyllä aina puku päällä ja vaimonjensa ansioista ovat melko siistin ja ok:n näköisiä, ainakin ministerit.
Katainen oli ja on usein aika hikoilevan näköinen, mutta minkäs sillekään sitten voi.
Kulmuni on tyyliltään muutenkin enemmän ylikansallinen boheemi porvari (mm. agenttitakki).
Marin on vain nykyaikainen siisti business casual kuten kuka tahansa johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Mä en usko että Marinilla menee varttia kauempaa tohon tyyliin aamuisin. Olin itse aikoinani mainosalalla missä piti olla huoliteltu ja mulla meni vain vartti aamuisin. Käytin just sellasta meikkivoidepuuteria, sit nopsaan rajaukset ja ripsiväri, vähän poskipunaa, kulmat ja huulet.
Tehokas mimmi.
Demareiden puoluetoimisto päivystää- brändiä rakennetaan ja propagandaa tuotetaan pääsiäisenäkin. Kokkarithan täällä tiukimmin päivystää. Nyt on demaritkin messissä.
Oli munkin iho 35v tosi sileä eikä ihohuokosia. Vastaava kuin Marinilla. Ei siinä tarvita kuin hyvät geenit. nyt ikää 47v ja alkaa olla sameampi tuo ihoni.
Hyvä että naisministerit meikkaa ja hoitaa itseään, olis kyllä karmeaa, jos suoraan sängystä nousisivat töihin.
Jo julkinen työ edellyttää laitettua ja hoidettua ulkoista olemusta.
Kuinka moni muukaan julkisessa asiakaspalvelussa työskentelevä nainen lähtee töihin, epäsiistinä, hielle haisevan, hiukset kampaamatta ja pesemättä ja jotain ainakin pikkuruista meikkiä laittamatta.
Jos noin tekisi, kyllä jo työnantaja ja asiakkaat huomauttelisivat. Ja sama tietenkin koskee myös miehiä.
Sanna sädehtii, Kulmuni kukoistaa, Li laimenee, Ohisalo se vaan oikuttelee.
Vierailija kirjoitti:
Marin on luonnonkaunis, miksi ihmeessä naamaan ladataan tollaset määrät pakkelit? Vähän sama juttu, kun Lolan silarit. On jo kaunis, mutta tarttee vielä lisäbuustia.
Hänellä on itse asiassa aika vähän meikkiä. Puuteria, poskipunaa, kestokulmat (ei tarvi meikata), rajaukset ja todelle vähän ripsaria. Ei huulipunaa eikä kynsilakkaa.
Katainenkin oli siisti ja huolitellut näköinen ministerinä, on edelleen, ja komeaksi vois sanoa, enkä ole mikään kokkare, toteanpahan vaan.
Marinilla on kaunis naama, mutta Kulmunilla on upea kroppa. Kannattaisi tuoda se rohkeammin esiin. Marin ei tavallaan voisi olla kauniimmaksi stailattu; onko koko ajan paras versio ulkoisesti itsestään. Kulmunista saisi stailaamalla tosi upean, kun on kuitenkin perussöpö naama.