Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu yrittää tehdä jatkuvasti kateelliseksi??

Vierailija
11.04.2020 |

Tai no tutut. Nimittäin mul on nyt ympärillä yks tuttujen joukko. Ja siis kaikki lesoilee koko ajan esim. rahalla (velkarahalla, tyttären tyttären miehen rahoilla, miehen rahoilla) jne... Sit joskus jos mä en reagoi mitenkään toivotulla tavalla (ilmeisesti kateudella) niin yritetään keksiä joku vielä "parempi" juttu..

Mistä tässä on kyse, et miks noi kehuskelee itteään KOKO ajan?? :D Eiks vois vaan olla normaalisti? Eikö oma ittensä muka riitä vaan pitää yrittää kehuskella? :D Sit jo MÄ satun kertomaan itestäni jotain positiivista, nii se asia on sit heti KAUHISTELTAVA asia. Ei koskaan hyvä asia.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muna, pieni sielu. Epäkiinnostavaa ja säälittävää.

Vierailija
22/30 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juuri suomalaisten täytyy olla kateellista kansaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen ap. Minulla on naapurissa tuollainen pariskunta. Vähän huvittuneesti suhtaudun heidän touhuihin, koska tiedän että ovat todella isosti velkaisia juuri elämäntyylinsä takia. Ei mitään kehuttavaa omasta mielestäni. Heitä on häirinnyt pahasti ettemme mieheni kanssa ihailla ja kadehdita heidän hankintoja, meillä eletään vaatimattomammin ja velattomasti. Siitä ei kyllä muille puhuta, eikä mitään tarvetta kehuskella muun suvun saavutuksillakaan, taatusti en vajoa heidän tasolleen.

Vierailija
24/30 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti varakkaan ihmisen ei tarvitse sitä hokea eikä kulkea merkkikassi kainalossa ;)  

Oikein ja väärin. Oikeasti varakas ihminen harvoin alleviivaa varakkuuttaan, ts mieluummin olla diskreettejä kaiken ”kehuskelun” suhteen, koska se on nyt yksinkertaisesti on todella mautonta. Mutta oikeasti varakkailla saatta hyvinkin olla monta ”merkkikassia” - erona vain ”taviksiin” on se, ettei niillä ole heille Mitään suurempaa merkitystä. Niitä kasseja ei tarvitse kuvata instaan, niistä ei yksinkertaisesti tehdä mitään numeroa. . Ne ovat vain hyvälaatuisia/mieluisia tuotteita, jotka on hankittu, koska raha ei ole ongelma. Terveisin yksi varakas

Vierailija
25/30 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen ap. Minulla on naapurissa tuollainen pariskunta. Vähän huvittuneesti suhtaudun heidän touhuihin, koska tiedän että ovat todella isosti velkaisia juuri elämäntyylinsä takia. Ei mitään kehuttavaa omasta mielestäni. Heitä on häirinnyt pahasti ettemme mieheni kanssa ihailla ja kadehdita heidän hankintoja, meillä eletään vaatimattomammin ja velattomasti. Siitä ei kyllä muille puhuta, eikä mitään tarvetta kehuskella muun suvun saavutuksillakaan, taatusti en vajoa heidän tasolleen.

Tämä juuri. Velkaa, velkaa ja velkaa. Jostain syystä eläminen yli varojen on todella yleistä. Miksiköhän sellaisesta pitäisi olla kateellinen.

Vierailija
26/30 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks tuttu, joka on rikkaasta perheestä ja itsekin ihan menystynyt. Silti pitää aina kehuskella ja jos puhuu jostain uudesta ihmisestä, aina msinitsee ensin, mitä Tuo omistaa tai on kirjoittanut viisi kirjaa tms. En ole koskaan ymmärtänyt. Mä en ole varakas ja ammattikin on ”tavallinen”, niin sitten tämä kerran paljasti kehuneensa jollekin sukuni omaisuudella :D

Vierailija
27/30 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aloittaja ja siis niin eli mä en oo kehuskellu heille MILLÄÄN. Ku tää alko jo melkeenpä heti ku vähänkään juteltiin jostain. Ja mä oon tosi vaatimaton ollut. :D En saa melkeinpä edes ääntä kuuluviin ton kaiken kehuskelun ja kateuden yrittämisen lomassa.... :D

Ja siis joo, oonki kehunu ja ollu et wow. :DD Mut ku yks alko puhuu jostaki hienoista tavaroista, ja mulla sattu olee sama, nii olin et "wow!!! hei mullaki on samanlainen, se on niin ihana", niin tää täti meni täysin hiljaseks jonka jälkeen yritti keksiä uuden vielä hienomman asian jolla kehuskella. Jonka jälkeen yrittiki sitte alkaa piikittelemään muista asioista lopulta. Eli ensiks yritti kehuskella lähipiirillään ja tavaroilla, sitte ku en nähny siinä mtn erikoista yritti alkaa painamaan alas, ja ku siihenkää en lähteny mukaa ni lopulta yritti sit suoraan olla ilkeä vaan. :D

Ja siis kyseessä 40-55 vuotiaat ihmiset..... Ei lapset. Itse olen taas alle 30 eli nuorempi..

Miten sulla menee miekkosrintamalla? :DDDDDD

Vierailija
28/30 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa ap ajatteli kasvaa aikuiseksi? Vai aikooko hän jatkaa tuollaisella ulosannilla vielä nelikymppisenä, viisikymppisenä ja kuusikymppisenä?

Vierailija
29/30 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on heidän käsityksensä seurustelusta ja ihmissuhteista, niin löytänevät täältä helposti oikealla tavalla reagoivaa seuraa.

Vierailija
30/30 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sulla menee miekkosrintamalla? :DDDDDD

-Omasta tahdostani sinkku, antanu pakit jo useemmalle rikkaalle miehelle muun muassa. Miten niin??? :) Yksin on hyvä olla, ei aina tartte seurustella. Vai?

Ja en ajatellut kasvaa ikinä isoks ja kateelliseks ihmiseks, vaan pitäytyy lapsen kaltasena ja viisaana.:D

Taidatte itse olla niitä jotka tätä tekee, ja arvaan että ikääki jo riittämiin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi