Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään muulla kuukautiset myöhässä tämän koronakykkimisen vuoksi?

Vierailija
11.04.2020 |

Ei mitään tuntemuksia vielä 3 päivää normaalin alkamisajankohdan jälkeen. Normaalisti viikko ennen alkamista jo rinnat kipeytyy jne. Nyt: ei mitään vieläkään...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi vaikuttaa herkästi kiertoon. Yritä löytää rentoutumiskeinoja.

Vierailija
2/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli etuajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytystalkoot!

Vierailija
4/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kellon tarkkuudella juuri silloin kuin pitikin. Tosin korona ei stressaa minua mitenkään.

Vierailija
5/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta ei liity koronaan kun taitaa jäädä välistä kokonaan niin kuin toissa kuussakin..

Vierailija
6/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että monilla ei tule kuukautisia liki vuoteen, kun ollut miehen kanssa yhdessä kotona pitkään 😊

Vierailija
7/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi pari viikkoa myöhässä. Oudon niukat olivat ja kumman ruskeat väriltään. Kuin veri olisi vanhettunut ja ollut jumissa. Yleensä mulla on kirkkaanpunaiset, suht runsaat vuodot.

Vierailija
8/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli ihme välivuoto heti kun tää koronaeristys alkoi. Ikinä ei muuten ole välivuotoa! Jotenkin tuntui, että johtuu stressistä. Ja nyt kuukautiset ovat myöhässä muutaman päivän.

Vierailija
9/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan raskaana. Onnittelut!

Vierailija
10/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä koronavirus aiheuttaa taudin, joka kestää 9 kuukautta.

Vierailija
11/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että monilla ei tule kuukautisia liki vuoteen, kun ollut miehen kanssa yhdessä kotona pitkään 😊

Luuletko, ettei pariskunnilla ole ehkäisy ihan normaalisti käytössä? Ihmetteleen aina tätä logiikkaa palstalla, ikään kuin seksin määrä vaikuttaisi syntyvyystilastoon yhtään mitenkään.

Kantsii kerrata ehkäisyvalistus.

Vierailija
12/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuli jotkut omituiset niukkamenkat ja lähes viikon etuajassa. Enkä ole ollut edes missään eristyksissä vaan ihan normaalisti käyn töissä ja lenkilläkin.

Stressi se varmaan on.

Vierailija
13/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuun menkat 26 päivää, maaliskuun 25 päivää. Aina tasan 28 päivää kellonajan tarkkuudella.

Nyt on outo pitkä ovis menossa, ennen kestänyt 4 päivän ajan (limat, kivut) niin nyt jo 9 päivä menossa kun on kovat kivut ja järkyt limat.

Vierailija
14/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Mulla on ilmeisesti jäämässä kokonaan väliin kun ovat nyt 17 päivää myöhässä. Tässä alkaa jo pelottaa, että nytkö ne jo 33-vuotiaana loppuivat kokonaan

Vierailija
15/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 10 päivää myöhässä nyt, mikä on todella poikkeuksellista ja laitoin kyllä just ihan henkisen kuorman piikkiin. Menkat alkoi kun pahin paniikki hellitti.

Vierailija
16/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin ehkäisy käytössä kuten monella muullakin, joten koronavauva vitsit ovat mauttomia.

Vierailija
17/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stressi ja stressi ja blaa blaa...

Tiede ei tätä tunnista, mutta käytäntö ja naisten kokemukset kyllä: kuukautiskiertoon vaikuttaa toiset naiset ja heidän kuukautiskiertonsa.

ELi jos naisen päivittäinen elinympäristö muuttuu, jos hän ei esim. tapaa niitä naisia, joita hän normaalisti tapaisi tai jos hänen päivittäiseen ympäristöönsä tulee joku uusi nainen, tahtoo myös kuukautiskierto muuttua, hakea uuden rytmin. 

Miksi näin: olettaisin, että on ollut joskus aikana luolakarhu ja klaani ihmisryhmille eduksi, jos naiset synnyttäneet samoihin aikoihin, imettäjiä on riittänyt, jos jollekin on käynyt köpelösti, samanikäisiä kersoja yhteisö hoitaa helposti useamman kerralla jne. 

Vierailija
18/18 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myöhässä kans...

Koronajutun kanssa samaan aikaan oli kilpailu ylemmästä positiosta töissä ja odotin tuloksia ja valmistauduin haastatteluun 3 viikkoa. Yöuniakin meni koronajutun takia.

Pitää ostaa testi tiistaina, mutta epätodennäköistä että ois raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä