Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takana oleva asiakas alkoi urputtaa, kun en käyttänyt 45 euron ostokseen lähimaksua

Vierailija
11.04.2020 |

Tiedoksi vaan, että kortteja uusitaan nyt korona-aikanakin ja lähimaksuominaisuuden saa käyttöön vasta kun näppäilee sen numeron kerran. Sanoin tämän sillekin, mutta ei tuntunut menevän jakeluun. Juu ja tuossa oli todellakin lähes viikon ostokset kahdelle hengelle. Ei meillä paljon mene ruokaan, kun käytetään niin paljon juureksia ja pakkasessa on hätävaraa ja itse pilkittyä kalaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä maksoitkin Visalla, se pitää näppäillä!😁

Vierailija
2/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä on jatkuvasti aloituksia, jossa ventovieras on alkanut urputtaa jostain pikkujutusta esim. kassalla? Missä päin Suomea näitä tapahtuu, kun ei ole koskaan osunut livenä kohdalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ottaa uuden kortin käyttöön, lähimaksuominaisuuden saa käyttöön vasta kun on käyttänyt korttia kerran niin, että on näppäillyt koodin.

Ap vastaa, että jossain päin Pohjanmaata.

Vierailija
4/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ilmeisesti pitänyt turvaväliä kun näki ostoksesi kummankin. Se tunnusluku kysytään säännöllisesti tietyin väliajoin ei vain silloin kun uusi kortti otetaan käyttöön.

Vierailija
5/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ottaa uuden kortin käyttöön, lähimaksuominaisuuden saa käyttöön vasta kun on käyttänyt korttia kerran niin, että on näppäillyt koodin.

Ai? Mä olen asunut ikäni jossain päin Pohjanmaata #2

Vierailija
6/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä on jatkuvasti aloituksia, jossa ventovieras on alkanut urputtaa jostain pikkujutusta esim. kassalla? Missä päin Suomea näitä tapahtuu, kun ei ole koskaan osunut livenä kohdalle?

Minulle ainakin tuttua ja usein monet esim valittivat jonossa, että menee liian kauan. Tämä siis silloin, kun ostin vähän enemmän ruokaa ja kyseessä pienempi kauppa ja yksi kassa. Silloin monet tuskastuivat jonossa ja moni huuteli, että on niin kiire ja pitäisi saada toinen kassa yms. Siinä mielessä en todellakaan ihmettele jos joku kokee sellaista. Satakunnassa koettua tämä. Nyt asun muualla ja paremmat kokemukset.

Vierailija
7/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä rannikolla ihmiset on päällekäyviä ja kärsimättömiä.

Vierailija
8/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ilmeisesti pitänyt turvaväliä kun näki ostoksesi kummankin. Se tunnusluku kysytään säännöllisesti tietyin väliajoin ei vain silloin kun uusi kortti otetaan käyttöön.

Ei itse asiassa kysytä enää nykyään. Minä en muista, milloin olisi viimeksi tarvinnut näppäillä tunnusluku. Lähimaksulla voi maksaa kymmeniä kertoja peräkkäin. Eli pelkästään toisen kortin pöllimisellä saa helposti satojen eurojen edestä tavaraa.

Vierailija
9/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin yskinyt tuollaisen i.diootin päälle. Oppiipa pitämään turvavälin ja huolehtimaan vain ja ainoastaan omista asioistaan.

Vierailija
10/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bayesilainen päättely ei taatusti sano sinulle mitään. Suosittelen ottamaan selvää ja sitä kautta viisastumaan.

Vierailija
11/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle jonossa seuraava rupesi avautumaan että onhan sulla tuo osuuspankin korttikin, kun s-pankki ei toiminut koko kaupassa. Joten kyllä tuota tapahtuu.

Vierailija
12/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähimaksu toimii ehkä 3 kertaa viidestä. Aina joku vika ja pyytää koodia. Tuuppa mulle urputtaa ni saat takas viikon vitutukset

Vierailija
13/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savossa ainakin, viimeksi kalatiskillä takana oleva arvosteli valintaani (kasvatettua lohta),kassalla myyjäkin kommentoi ostamiani tuotteita (ai en mää tienny että meillä on tälläisiä, onko hyviä) turvaväleistä ei mitään tietoa, kun takanatuleva tahtoo syynätä ostokset ja jos jollakin kestää siitä sanoo koko jono.

Vierailija
14/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei itse asiassa kysytä enää nykyään. Minä en muista, milloin olisi viimeksi tarvinnut näppäillä tunnusluku. Lähimaksulla voi maksaa kymmeniä kertoja peräkkäin. Eli pelkästään toisen kortin pöllimisellä saa helposti satojen eurojen edestä tavaraa.

Minulla kortissa jotain häikkää, 50/50 meneekö lähimaksulla vai kysyykö koodia.

Vierailija
15/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pietarissa.

Vierailija
16/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mullekaan ole tuttua tuollainen, mutta kai se vaihtelee paikkakunnittain. Ainoa mistä muistan kenenkään tuntemattoman milloinkaan huomauttaneen, on kun kävelin vahingossa pyörätiellä, mutta en ollut silloin kotikaupungissani, vaan muualla käymässä. Asun melko itäisessä Suomessa, olin käymässä Porvoossa (kirjaimellisesti).

Vierailija
17/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitäkään ei sanottu mitenkään valittavaan sävyyn, vaan ihan normaalilla äänensävyllä. Kai ihmismääräkin vaikuttaa siihen, miten todennäköisesti erilaisiin kohtaamisiin törmää?

16

Vierailija
18/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähimaksu toimii ehkä 3 kertaa viidestä. Aina joku vika ja pyytää koodia. Tuuppa mulle urputtaa ni saat takas viikon vitutukset

Mulla toimii Nordean kortissa, S-pankin kortti pyytää usein tunnuslukua.

Vierailija
19/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas asun Etelä-Pohjanmaalla nyt ( viestin 6 kirjoittaja) ja minulle täältä vaan hyvät kokemukset ja kukaan ei ole koskaan sanonut mitään, vaikka moni ehkä pitää tätä seutua sellaisena, että on "hankalia" ihmisiä.

Vierailija
20/22 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle ainakin tuttua ja usein monet esim valittivat jonossa, että menee liian kauan. Tämä siis silloin, kun ostin vähän enemmän ruokaa ja kyseessä pienempi kauppa ja yksi kassa. Silloin monet tuskastuivat jonossa ja moni huuteli, että on niin kiire ja pitäisi saada toinen kassa yms. Siinä mielessä en todellakaan ihmettele jos joku kokee sellaista. Satakunnassa koettua tämä. Nyt asun muualla ja paremmat kokemukset.

Ihan ymmärrettävä huoli. Kukaan ei halua olla yli 15 min vieraiden ihmisten kanssa samassa tilassa. Itse ainakin suunnittelen asiani nii , että menee mahdollisimman lyhyt aika julkisissa liikennevälineissä, kaupoissa yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi