Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuumetaudin jälkeinen olotila. Kävin ulkona ja meinasin pyörtyä.

Vierailija
23.08.2025 |

Kuume kesti viisi päivää. Nyt kaksi kuumetonta päivää. Yskä öisin vaivaa mutta muuten olo ihan ok. 

Huomaan vain jos rasitan itseäni vähän enemmän niin olo on tosi outo. Voin kokea jopa pahoinvointia eli kuvotusta, rintakehässä tuntuu oudolle. Tänään oli ihan hyvä olo kuitenkin ja halusin lähteä ulos vähän kävelemään. Alkuun meni ihan hyvin mutta sitten alkoi vähän pyörryttämään. Pääsin sisälle ja nyt olo on taas todella kummallinen. Voin pahoin ja raskas olo.

En kyllä tiedä mikä tauti, toivottavasti ei tulisi ainakaan mitään jälkitautina.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kroppaasi tarvitsee aikaa palautumiseen mulla menee aina kuumeen jälkeen noin vko palautumiseen eli lepäile vielä 🍀

Vierailija
2/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on todella huono. Paineen tuntua keuhkoissa tai jossain rintakehällä. Vähän kuin polttelisi mutta kevyesti, laajalta alueelta. Vitsit miten outo olo. Jotain erikoista tässä on. Kuume jos nousee niin soitan kyllä kyydin terkkariin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juuri toipunut koronasta noilla ja muutamalla muulla pimeällä oireella. Sama kolme vuotta sitten. Kova tauti, kestinkauan, kiersi koko kropan.

Vierailija
4/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole mikään terkkarin chat-palvelu.

Vierailija
5/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänlihastulehdus?

Vierailija
6/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Toipuminen vie aikansa. Ainakin pari viikkoa.

Vierailija
7/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt suosittelen soittamaan päivystysapuun 116117, sydänoireita?

Vierailija
8/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olo on todella huono. Paineen tuntua keuhkoissa tai jossain rintakehällä. Vähän kuin polttelisi mutta kevyesti, laajalta alueelta. Vitsit miten outo olo. Jotain erikoista tässä on. Kuume jos nousee niin soitan kyllä kyydin terkkariin. Ap

Keuhkokuume?

Vierailija
9/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitin, jonotin. Jätin soittopyynnön. Olo on aivan kauhea. Rintakehällä tuntuu ja välillä hengittäminen vaikeaa. Tärisen mutta varmaan siksi koska minua pelottaa. Lähden kyllä päivitykseen. Tai soitan kohta lanssin. Ap

Vierailija
10/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua pelotella, mutta pidä puhelin käden ulottuvilla, jos lähellä ei ole ketään, joka voi soittaa tarvittaessa hätäkeskukseen. Minulla se kuumeen jälkeinen huimaus ja huono olo paljastui aivoinfarktiksi. Muitakin vaihtoehtoja on.

Vierailija
11/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soitin, jonotin. Jätin soittopyynnön. Olo on aivan kauhea. Rintakehällä tuntuu ja välillä hengittäminen vaikeaa. Tärisen mutta varmaan siksi koska minua pelottaa. Lähden kyllä päivitykseen. Tai soitan kohta lanssin. Ap

Kerro sitten mikä oli kun olet päässyt lääkärille

Vierailija
12/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä joku paikalle, niin pelottaa vähemmän ja on peräänkatsoja. 

Vierailija
13/13 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua pelotella, mutta pidä puhelin käden ulottuvilla, jos lähellä ei ole ketään, joka voi soittaa tarvittaessa hätäkeskukseen. Minulla se kuumeen jälkeinen huimaus ja huono olo paljastui aivoinfarktiksi. Muitakin vaihtoehtoja on.

Olo meni niin huonoksi että pelkäsin pökertyväni. Olen yksin niin soitin lanssin. Kaikki ihan ok. Nyt hävettää että käytin resursseja mutta kyllä tuntui niin oudolta. Edelleenkin huono olo. No, täytyy vain nyt levätä. Ap