Rintsikat ahdistaaaaa!
Aamusta on ihan ok kun pukee päälle, sitten yhtäkkiä iltapäivästä ne jotenkin huomaa ja muka alkavat puristamaan kunnes on pakko ottaa pois.
Haluaisin löytää hyvät kaarituettomat mutta ei ole onnistunut. En tykkää niistä toppimallisista joissa ei ole kuppeja koska ne eivät erottele tissejä, eikä kupillisissa taas ole oikein kokoja.
Onko olemassa sellaisesta spandexista tms napakasta joustomateriaalista tehtyjä toppimallisia liivejä joissa olisi kuitenkin jonkinlaiset kupit?
Onneksi nyt ei ole tarvinnut juuri missään käydä niin olen ollut suurimman osan ajasta ilman🤷♀️
Kommentit (62)
Mua ahdistaa se, että rintsikoissa on niin inhottavat olkaimet, sellaista venyvää kangaskumilenkkiä käytännössä. Säätö ei pysy vaan luistaa, ja joissakin rintsikoissa olkaimet on tosi ohuet, niissä vähän paremmissa noin sentin levyiset. Etsinnässä on rintsikat, jossa olisi paksut ja pehmustetut kankaiset olkaimet, joiden säätö myös pysyisi. Aivan surkeaa pa skaa suurin osa myynnissä olevista rintsikoista tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei pakota käyttämään.
Ei niin, mutta joissain tilanteissa se on puolipakko. Sen enempää en nyt käy jänkkäämään asiasta :) ap
Vierailija kirjoitti:
Mua ahdistaa se, että rintsikoissa on niin inhottavat olkaimet, sellaista venyvää kangaskumilenkkiä käytännössä. Säätö ei pysy vaan luistaa, ja joissakin rintsikoissa olkaimet on tosi ohuet, niissä vähän paremmissa noin sentin levyiset. Etsinnässä on rintsikat, jossa olisi paksut ja pehmustetut kankaiset olkaimet, joiden säätö myös pysyisi. Aivan surkeaa pa skaa suurin osa myynnissä olevista rintsikoista tällä hetkellä.
Onhan olemassa niitä irtopehmukkeita joita voi olkaimiin laittaa.
I feel you sister! Onneksi nyt ei tarvii käyttää, kun on vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Sloggi. En käytä koskaan kaarituettuja.
Mitä mallia olet käyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
I feel you sister! Onneksi nyt ei tarvii käyttää, kun on vaan kotona.
Ei tarvi käyttää muuallakaan!
t. mies
Käytän vain urheiluliivejä arjessa. Tosin eipä juuri ole mitä tukeakaan...
Mä en ole käyttänyt enää vuosiin. Rintsikkamallista riippuen C tai D kuppi.
N30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne estä huonojen olkaimien säätöä luistamasta. Ja kyllähän rintsikoiden pitäisi olla itsessään toimivia ilman mitään irto- tai lisäosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne estä huonojen olkaimien säätöä luistamasta. Ja kyllähän rintsikoiden pitäisi olla itsessään toimivia ilman mitään irto- tai lisäosia.
En ole huomannut koskaan käyttämissäni rintsikoissa ongelmia noissa säädöissä. Mitä merkkejä sitten käytät tai mistä ostat?
Mä inhoan myös rintsikoita. Ensimmäinen mitä teen kotiin tullessa on niitten pois ottaminen. Vaikka käytän enimmäkseen urheiluliivejä niin nekin ahdistaa.
Mulla oli ennen sama ongelma, mutta sitten löysin nämä: https://www.sloggi.com/fi/zero-feel/
Ei enää ikinä mitään muita : )
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli ennen sama ongelma, mutta sitten löysin nämä: https://www.sloggi.com/fi/zero-feel/
Ei enää ikinä mitään muita : )
Noissakaan ei ole ilmeisesti kunnon kuppiosaa? Etsin sellaisia missä olisi esim kuvan kaltaiset kupit https://www.dreamproducts.com/media/catalog/product/cache/1/image/600x6… tuollaiset rypytetyt, sellaisissa on enemmän tilaa rinnalle kuin ihan sileissä toppimallisissa. Toisaalta en tahdo noita hakasia tuohon eteen raapimaan, sellainen pään yli vedettävä malli olisi kiva.
Juu, hankalaa on
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole huomannut koskaan käyttämissäni rintsikoissa ongelmia noissa säädöissä. Mitä merkkejä sitten käytät tai mistä ostat?
Merkkejä en osaa nyt sanoa mutta noita muotoonprässättyjä t-paitarintsikoita olen ostanut niin Cittarista kuin Kappahlistakin. Kyllä ne valuu.
Olen pieni ja lyhyt ja rintani ovat aika "ylhäällä", ja säätövaraa ei edes ole riittävästi kaikissa rintsikoissa. Jos on koko olkaimen matkalta, niin sitten säätö pysyy, jos saa säätökohdan olkapäille. Mutta jos se jää yläselkään, niin jossain vaiheessa se luistaa löysemmäksi, kun puuhaa ja liikkuu päivän mittaan.
Vaikka rintani eivät roikukaan, haluaisin silti tukea niille, niiden nykyisessä sijainnissa.
Kukaan ei pakota käyttämään.