Palsta on hiljentynyt merkittävästi
Kommentit (15)
Kaikki on lähteny salaa mökeilleen.
Nyt on juhannus niin ei kai ketään palstaile?
Alkanut tämä sensuuri touhu kypsyttämään jo niin paljon, tää tulee kuihtumaan ja häviämään pois omaan mahdottomuuteensa.
Kaikki on kurkkuaan myöten täynnä nettiä, keskustelupalsoja ja eristäytymistä. Ei ole enää kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkanut tämä sensuuri touhu kypsyttämään jo niin paljon, tää tulee kuihtumaan ja häviämään pois omaan mahdottomuuteensa.
No voi voi! Paha, kun et pääsekään kirjoittamaan vihapuhetta! I feel you!
Tarkoittaako pääsiäinen sitä että kaikki seksikkäät sinkut piilottelevat kotosalla? Eilen ei ainakaan yhtään näkynyt missään. Olin lievästi pettynyt.
Ei jaksa käydä lukemassa, kun jengi purkaa täällä korona-ahdistustaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä aloittanut vihapuheen sen jälkeen kun alkoi vituttamaan sensuuri.
eri
Edelliselle, täällä sensuroidaan kyllä ihan outoja juttuja, kuten harmitonta huulenheittoa mielikuvitustyttöystävästä
Mut joo, on hiljaista ollut nyt, ehkä muilla on elämää.
Syytäkin.
Ihmiset pyhienvietossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kyllä aloittanut vihapuheen sen jälkeen kun alkoi vituttamaan sensuuri.
eri
Kiva sensuroida vihapuheesi.
Kokoomuksen trollitehdaskin on vissiin ruokiksella.
No vähän kuitenkin.