Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyykkikone pesupallo: eikö ole helpompaa vain lorauttaa lopuksi pesuaine pyykkikoneeseen ja laittaa käyntiin

Vierailija
11.04.2020 |

Eikä tarvitse kuunnella sen pallon kolinaa rummussa.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina pallo hukassa :(

Vierailija
22/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen lokeroon jää jäämiä, jotka kovettuu ja ainakin mun kone roiskuttelee sitä pesuainetta myös huuhtelulokeron puolelle, vaikka itse olen tarkkana, enkä sinne sitä pistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koneessa se pesupallo, serto pullon mukana tullut, kiilautuu luukun ja tiivisteen väliin, eikä pyöri siellä koneessa, palloon jää likavettä ja pesuainetta. Koneen pesuainelokerossa oli joskus irrotettava kaukalo nestemäiselle pesuaineelle, mutta se on kadonnut. Nyt jos siihen lokeroon (ilman sitä kaukaloa) lorauttaa pesuainetta, se valuu suoraan koneen pohjalle ja poistoletkuun. Eli, teen niin nestemäisen aineen kanssa, että lurautan sitä johonkin pestävään vaatteeseen ja nakkaan vaatteen koneeseen.

Yleensä kyllä käytän jauhemaista pesuainetta, niin ei tarvitse näin kikkailla. Työvaatteet tykkään pestä nestemäisellä, tuoksuvalla aineella.

Vierailija
24/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ette käytä sitä pesuainelokeroa pyykkikoneessa?

Vielä helpompaa on laittaa se Aune suoraan pyykin päälle. Eikä tarvi limaista lokeroa putsailla. Meidän kone on vielä niitä joissa ei saa nestemäistä lokeroon laittaa. Jauhopesuaineella joskus muinoin pestessäni, niin ne jauhojämät oli ikävä putsata jälkeenpäin ja kyllä, käytin oikean määrän pesuainetta.

Vierailija
25/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te ette käytä sitä pesuainelokeroa pyykkikoneessa?

Vielä helpompaa on laittaa se Aune suoraan pyykin päälle. Eikä tarvi limaista lokeroa putsailla. Meidän kone on vielä niitä joissa ei saa nestemäistä lokeroon laittaa. Jauhopesuaineella joskus muinoin pestessäni, niin ne jauhojämät oli ikävä putsata jälkeenpäin ja kyllä, käytin oikean määrän pesuainetta.

Aine 😂

Vierailija
26/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen lokeroon jää jäämiä, jotka kovettuu ja ainakin mun kone roiskuttelee sitä pesuainetta myös huuhtelulokeron puolelle, vaikka itse olen tarkkana, enkä sinne sitä pistä.

Ei meillä ainakaan ole mitään jäämiä lokerossa ja huuhteluainelokerokin on niin, ettei sinne mitään roisku. Olisiko mallikohtainen ongelma?

Vierailija
27/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosissanne, vai onko tämä olevinaan joku huumoriketju?

Miksi läträtä pesuainetta suoraan rumpuun varsinkin edestä täytettävään, kun niissä on nykyään sellainen lokero pesuainetta,  myös nestemäistä varten? Mittaamiseen ovat sekä pesupallo että pullon korkki käteviä, mutta se mitta niin tarkkaa ole, ette pelkkä "loraus " riittäisi.

Vierailija
28/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sinne palloon eksyy joku sukka, joka sitten jää litimäräksi kun pallo suojelee sitä linkoukselta. Koska keksitään pyykinpesuun samanlaiset pesuainekuutiot kuin tiskikoneeseenkin, joiden päällinen liukenee veteen?

Vierailija
29/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sinne palloon eksyy joku sukka, joka sitten jää litimäräksi kun pallo suojelee sitä linkoukselta. Koska keksitään pyykinpesuun samanlaiset pesuainekuutiot kuin tiskikoneeseenkin, joiden päällinen liukenee veteen?

Niitä on jo.

Vierailija
30/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorauttajat lourauttelee liikaa ja maapallo tuhoutuu

Vierailija
31/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan pesupalloja (samoin meidän koirat). Olen jopa ostanut pyykinpesuaineitakin sillä perusteella, mikä merkki jakaa kylkiäisenä palloja.

Mittaus ja siisteys kaupan päälle.

Vierailija
32/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lorauttajat lourauttelee liikaa ja maapallo tuhoutuu

Haha! Ei kai kukaan oikeasti käytä niin paljon ainetta, kun ohjeissa lukee? Kolmasosa vähemmän menee ja kyllä, lorauttamalla silmämääräisesti pesuainelokroon.

Vierailija
33/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallo auttaa mua pesuaineen säännöstelyssä ja näin säästän pyykinpesuainetta.

Vierailija
34/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan 2 palloa, toiseen mittaan pesuaineen ja toiseen etikkaa. Mokemmat pallot samaan aikaan koneeseen.

Vierailija
35/35 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rakastan pesupalloja (samoin meidän koirat). Olen jopa ostanut pyykinpesuaineitakin sillä perusteella, mikä merkki jakaa kylkiäisenä palloja.

Mittaus ja siisteys kaupan päälle.

Mun koira rakastaa kans pesupalloja. Siitä syystä palloja on ehjänä jäljellä enää yksi, ja kaupassa niitä on nykyään harmillisen huonosti.