Pyykkikone pesupallo: eikö ole helpompaa vain lorauttaa lopuksi pesuaine pyykkikoneeseen ja laittaa käyntiin
Eikä tarvitse kuunnella sen pallon kolinaa rummussa.
Kommentit (35)
Kyllä. Ei sillä pallolla mitään tee
Mulla on sivultatäytettävä pesukone. Ei sinne lorautella yhtään mitään.
sen pallon tarkoitus on vissiin pehmentää sitä pyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
sen pallon tarkoitus on vissiin pehmentää sitä pyykkiä.
Miten se pehmentää pyykkiä? Ja miksi pitää pehmentää?
Kai siinä koneessa on lokerokin mihin voit lorauttaa aineen?
Vierailija kirjoitti:
Lorauttele samasta kolosta mistä pyykitkin.
Laita ihmeessä pyykkikoneeseen myös pyykkiä! Pesupalloa ei ole tarkoitus pyörittää yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Jos voit laittaa pallon sinne, etkö voisi vain lorauttaa?
Sillä saa samalla mitattua tarkan määrän pesuainetta.
Jos sadan pesukerran aikana lorauttaa 10ml liikaa pesuainetta (mikä on vähän ja ylittyy helposti lorauttamalla) tekee se jo 1L liikaa pesuainetta
Vierailija kirjoitti:
Kai siinä koneessa on lokerokin mihin voit lorauttaa aineen?
Sinne jää jäämiä. Myös nestemäisestä pesuaineesta. Pallo on parempi koneen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kone on täytetty niin kuin sinne pyykkiä mahtuu, ei jää tilaa lorautella yhtään mitään. Ehkä sitten jos kääntäisin koneen kallelleen, voisi pyykin päälle jotain lorautellakin...
Koneissa on pesuaine lokero pesuaineita varten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kone on täytetty niin kuin sinne pyykkiä mahtuu, ei jää tilaa lorautella yhtään mitään. Ehkä sitten jos kääntäisin koneen kallelleen, voisi pyykin päälle jotain lorautellakin...
No daa, lorauta se johonkin vaatekappaleseen ennen kuin laitat sen vaatteen koneeseen muiden joukkoon. Tai hommaa "pyykkirätti" johon lorautat aineen jos et halua suoraan vaatteeseen lorauttaa.
Miksi te ette käytä sitä pesuainelokeroa pyykkikoneessa?
Mun pesukoneessa on lokerot joihin ei muka saisi käyttää nestemäistä pesuainetta. Noh, olen ollut välittämättä tästä yli 10 vuotta ja hyvin on pyykit puhdistuneet. En ole koskaan jaksanut leikkiä pallojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Liian helppoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No daa, lorauta se johonkin vaatekappaleseen ennen kuin laitat sen vaatteen koneeseen muiden joukkoon. Tai hommaa "pyykkirätti" johon lorautat aineen jos et halua suoraan vaatteeseen lorauttaa.
Miksi ihmeessä tekisin noin kun mulla on se pallokin johon pystyn mittaamaan tasan tarvittavan määrän pyykinpesuainetta?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian helppoa
Aaaa, joo okei👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten nestemäinen pesuaines pitää hölskäyttää luukusta sisään jos ymmärrät mitä tarkoitan.
Kyllä jos tarkoitat pyykin päälle. Silloin ei jää pesuainejäämiä koneeseen niin paljon.