Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Motivoivaa mua elämään ILMAN miestä!

Vierailija
11.04.2020 |

Olen eronnut yli 10 v. suhteesta n. vuosi sitten. Minulla on 1 kouluikäinen lapsi. Mies petti ja jätti minut. Kokeilin suhdetta uuden miehen kanssa eroni jälkeen, mutta se päättyi ikävästi ja mies oli loppuvaiheessa minulle tosi ilkeä, vaikka alussa oli ihana. 😔 Nyt olen päättänyt, että haluan elää ilman parisuhdetta ja jos vain suinkin kykenen ilman minkäänlaisia romanttisia tai seksisuhteita. Minulle jää kevyt suhteista vaan paha mieli lopulta.

Voisitteko rakkaat siskot motivoida minua miehettömään elämään? Kuulisin mielelläni positiivisia kokemuksia tällaisesta elämäntavasta!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö mielenrauha ilman parisuhdetta?

Vierailija
2/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai taasko olisi tarkoitus haukkua miehiä?

Vierailija
4/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi valehdella? Mulla pari parisuhdetta takana ja edelleen toivon löytäväni itselleni hyvän miehen. Miksi elämä ilman romanttista rakkautta olisi jotenkin ylivoimaisen hyvää? Kyllä jokainen normaali ihminen kaipaa rakkautta, hyväksyntää ja läheisyyttä.

Vierailija
5/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jälleen uusi miesvihaketju. 

Vierailija
6/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset todennäköisimmin selviävät paremmin yksin kuin miehet. Monelle tutulleni sinkkuna olo on ollut ihan valinta. Heilläkin on miehiä ollut, mutta erot tulleet aina siitä syystä, ettei ole omat katsomukset tai jutut natsanneet yhteen. Tai he eivät ole pitäneet siitä, että mies marisee ja kaipaa hoitajaa. Sinulla on ainakin jo lapsi, kun jotkut naiset haluavat lapsen mutta eivät miestä. En tiedä sinusta, miten asia on sinulla. Tässä on asiat jotka minä opin oman eroni jälkeen, joka päättyi juuri samalla lailla kuin sinun: petetettiin ja jätettiin. Ainut ero on, että sinulla on lapsi.

- Voit huolehtia vain itsestäsi ja lapsestasi, keskity itseesi ja lapseesi. 

- Voit elää sellaista elämää, mitä haluat. Ei tarvitse välittää, että valittaako toinen pukeutumisestasi, sisustuksestasi, hiustyylistä tai vaikka autostasi. 

- Keskity ihmissuhteisiin ja harrastuksiin. Vietä aikaa ystäviesi kanssa. Harrasta, opi tuntemaan itsesi.

Älä unohda lastasi kuitenkaan, kun keskityt elämään omaa elämääsi ilman miestä. Tämäkin on tullut nähtyä, kun omista aikaisemmista asioista ei ole otettu vastuuta.

Vierailija
7/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska haluan olla onnellinen ja miehistä tulee vaan pahaa mieltä/ itseinhoa, mutta pelkään että lankean taas siihen samaan ansaan, kun joku tarpeeksi kauan jaksaa mua piirittää....

Vierailija
8/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi hyvä mies mutta olen varattu enkä petä naistani koskaan.

Vierailija
9/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisänä edelliseen listaan että ole kuitenkin avoin jos tulee sopiva mies. Älä väkisin etsi, koska sekin on nähny menevän herkästi penkin alle, jos on etsinyt liikaa. Se sopiva tulee kohdalle, opi tuntemaan itsesi ensin.

Vierailija
10/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako olla miehen aloitus? Toivoo kunnon miesvihoja ketjuun, että pääsee sitten haukkumaan naisia?

Jos viihtyy ilman miestä niin sitten ei aloita suhteita. Jos tykkää olla miehen kanssa niin sitten on.

Miksi kenenkään tarvisi kaupata omaa elämäntyyliään toiselle?

Kukin elää niin kuin haluaa. Jos ei kevytsuhteet kelpaa niin ei harrasta niitä.

Itselläni on nuorempia rakastajia ja olen hyvin onnellinen. Jollekin sopii, jollekin ei. Minä taas en halua sitovaa parisuhdetta. N50+

Vierailija
11/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska haluan olla onnellinen ja miehistä tulee vaan pahaa mieltä/ itseinhoa, mutta pelkään että lankean taas siihen samaan ansaan, kun joku tarpeeksi kauan jaksaa mua piirittää....

Eli oikeasti nautit ja tykkäät parisuhteista. Aivan ääliömäistä selittää, että sinun on aivan pakko ryhtyä johonkin, mistä et pidä. Ehkä se vika ei olekaan niissä miehissä tai jos onkin, et ole vielä täysin hyväksynyt asiaa. Ja siksi kaipaat hyvää miestä.

Mä elän yksin, eikä minua ainakaan tarvitse motivoida siihen milläänlalla. Haluaisin kyllä suhteen, mutta en luule, että olisin onnellinen aivan kenen kanssa tahansa. Siksi on aika helppoakin pysytellä yksin. Ja jos olen ollut jostakusta kiinnostunut, tämä ei vastaa tunteisiini. Ja jos joku on minusta kiinnostunut, on yleensä joku josta en itse kiinnostu. Katselen silti kylä josko sellainen mies, joka rakastaisi minua tulisi vastaan. En usko tosin.

Vierailija
12/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset todennäköisimmin selviävät paremmin yksin kuin miehet. Monelle tutulleni sinkkuna olo on ollut ihan valinta. Heilläkin on miehiä ollut, mutta erot tulleet aina siitä syystä, ettei ole omat katsomukset tai jutut natsanneet yhteen. Tai he eivät ole pitäneet siitä, että mies marisee ja kaipaa hoitajaa. Sinulla on ainakin jo lapsi, kun jotkut naiset haluavat lapsen mutta eivät miestä. En tiedä sinusta, miten asia on sinulla. Tässä on asiat jotka minä opin oman eroni jälkeen, joka päättyi juuri samalla lailla kuin sinun: petetettiin ja jätettiin. Ainut ero on, että sinulla on lapsi.

- Voit elää sellaista elämää, mitä haluat. Ei tarvitse välittää, että valittaako toinen pukeutumisestasi, sisustuksestasi, hiustyylistä tai vaikka autostasi. 

- Keskity ihmissuhteisiin ja harrastuksiin. Vietä aikaa ystäviesi kanssa. Harrasta, opi tuntemaan itsesi.

Älä unohda lastasi kuitenkaan, kun keskityt elämään omaa elämääsi ilman miestä. Tämäkin on tullut nähtyä, kun omista aikaisemmista asioista ei ole otettu vastuuta.

Kiitos paljon kommentistasi. Todellakin haluan keskittyä lapseni hyvinvointiin, mutta unohtamatta täysin itseäni.

Hyviä pointteja viestissäsi erityisesti vapaus olla sellainen kuin olen. Koen että miehet juuri ei hyväksy ja torjuu, ja kun rakastaa enemmän kuin toinen on se tuhoisaa itselle. 😔 Haluaisin saada niin hyvän itsetunnon , etten tarvitse parisuhdetta/ miesten huomiota. Ap

Vierailija
13/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Kukaan ei piiritä sinua, jollet itse leiki pelissä mukana. Jos olet tosissasi torjuva, sinua ei piiritä kukaan. Jos torjuminen tehdään niin, että ilmaiset, ettet halua seurustella lainkaan, mies kyllä jättää rauhaan. Jos torjumisessa jättää tilaa sille, että haluaisi miehen, muttei kyseistä miestä, piiritys jatkuukin.

Vierailija
14/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sul on isot tissit ja saat miehen ni miks et ottais miestä? kuka hullu vapaaehtosesti haluaa yksin olla. t. katkera aa-kuppinen lauta joka ei miestä saa vaikka haluaisi

Vierailija
15/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisänä edelliseen listaan että ole kuitenkin avoin jos tulee sopiva mies. Älä väkisin etsi, koska sekin on nähny menevän herkästi penkin alle, jos on etsinyt liikaa. Se sopiva tulee kohdalle, opi tuntemaan itsesi ensin.

Olin avoin eroni jälkeen ja minulle oli tärkeää voida luottaa miehiin uudelleen. Mies vaikutti kunnolliselta, ja etenimme hitaasti. Kun ihastuin häneen, alkoi hän haukkua minua mm. ulkonäköäni ja kohteli huonosti. En halua kokea samaa nöyryytystä enää koskaan! En usko että pystyisin tietämään miehestä etukäteen onko hän hyvä ihminen, kun niin moni esittää olevansa, mutta todellinen luonne paljastuu liian myöhään. Ap

Vierailija
16/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos paljon kommentistasi. Todellakin haluan keskittyä lapseni hyvinvointiin, mutta unohtamatta täysin itseäni.

Hyviä pointteja viestissäsi erityisesti vapaus olla sellainen kuin olen. Koen että miehet juuri ei hyväksy ja torjuu, ja kun rakastaa enemmän kuin toinen on se tuhoisaa itselle. 😔 Haluaisin saada niin hyvän itsetunnon , etten tarvitse parisuhdetta/ miesten huomiota. Ap

Sullahan on se jo! Siis niin hyvä itsetunto, ettet tarvitse miestä!!!! Jos EI OLISI, kynnysmattoilisit suhteissa, joissa miehet torjuu ja ei hyvksy.

Sen sijaan et taida vain saada sellaista miestä, jonka kanssa olisi kivaa. Se on aika yleinen ongelma.

Vierailija
17/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin avoin eroni jälkeen ja minulle oli tärkeää voida luottaa miehiin uudelleen. Mies vaikutti kunnolliselta, ja etenimme hitaasti. Kun ihastuin häneen, alkoi hän haukkua minua mm. ulkonäköäni ja kohteli huonosti. En halua kokea samaa nöyryytystä enää koskaan! En usko että pystyisin tietämään miehestä etukäteen onko hän hyvä ihminen, kun niin moni esittää olevansa, mutta todellinen luonne paljastuu liian myöhään. Ap

”Kun ihastuin häneen” eli sinäkin esitit alkuun jotain muuta kuin olit.

Vierailija
18/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupesit siis varmasti käytäytymään eri tavalla, kun ihastuit häneen. Mies ei sitä sietänyt vaan alkoi haukkua ja torjua. Koita itsekin olla koko ajan samanlainen, kuin olet. Älä himmaile tunteitasi ja kun ihastut, ole jotenkin erilainen. Ehkä mies halusi vain naida, ei mitään tunnesoppaa. Tylsä mies sinänsä. Mutta alkuun hän piti sinusta koska et ollut ihastunut.

Vierailija
19/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on se jo! Siis niin hyvä itsetunto, ettet tarvitse miestä!!!! Jos EI OLISI, kynnysmattoilisit suhteissa, joissa miehet torjuu ja ei hyvksy.

Sen sijaan et taida vain saada sellaista miestä, jonka kanssa olisi kivaa. Se on aika yleinen ongelma.

Kiitos! Minulle jäi tuosta suhteesta sellainen olo, että itsetuntoni ei ole ok, kun en heti laittanut suhdetta poikki, kun miehen käytös muuttui ikäväksi. En varmaankaan sitten saa sellaista miestä joka kohtelisi minua asiallisesti sen jälkeenkin kuin suhde mennyt fyysiselle tasolle. Sen takia haluanko oppia olemaan onnellinen ilman miestä. Ap

Vierailija
20/34 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupesit siis varmasti käytäytymään eri tavalla, kun ihastuit häneen. Mies ei sitä sietänyt vaan alkoi haukkua ja torjua. Koita itsekin olla koko ajan samanlainen, kuin olet. Älä himmaile tunteitasi ja kun ihastut, ole jotenkin erilainen. Ehkä mies halusi vain naida, ei mitään tunnesoppaa. Tylsä mies sinänsä. Mutta alkuun hän piti sinusta koska et ollut ihastunut.

Tätä en ymmärrä? Olin aito oma itseni. Mielestäni mies taas esitti alussa vakavassa mielessä kiinnostunutta, vaikka ei todellisuudessa ollut esimerkki sanoi minua hyvännäköiseksi, upeaksi jne. Myöhemmin haukkui ulkonäköni, joka oli aivan sama kuin aiemminkin...Miksi kuukausia iski minua, jos en sitten kuitenkaan kelvannut? Miten minä olen se huono ihminen, kuin menin lankaan ja luotin ja ihastuin. Tähän ansaan en kyllä enää halua mennä.