Onko Metti Forssell noussut yhdeksi Suomen vaikutusvaltaisemmaksi muodin asiantuntijaksi?
Oma palsta Ilta Sanomissa, oma tv-ohjelma, huippusuositut sosiaalisen median kanavat.
Kommentit (82)
En klikkaa enää hänen juttuihin. Muutamasta jutusta päätellen, jotka jostakin syystä olen lukenut, en koe olevani kohderyhmää. Se mitä ne asiat edustavat, en halua tukea, tai olla osa sitä. Kaikkea hyvää hänelle ja seuraajakunnalleen. Hyvä, että jokaiselle on jotakin mielenkiintoista...
Toimisiko tuo toisinpäin jos minä mies saisin vaimokseni vaikka jonkun Herlinin suvun multimiljönääri naisen, niin en tekisi yhtään mitään, mutta ottaisin kantaa Suomen lätkäjoukkueeseen ja vapaa-ottelu sceneen sekä Suomalaiseen elokuva-alaan, olematta tietenkään minkään noiden edellä mainittujen asiantuntija.
Eli eukko maksais kulut ja ulkomaan matkat jne...
Ei taitais ihan noin toimia.
Metti käyttää paljon lapsityövoimalla tehtyjä ja ympäristöä kuormittavia halpavaateketjujen trendirättejä.
Laukut luksusta, vaatteet pääosin sekundaa ja tusinatavaraa.
Onko tämä se nainen jolla on kymppitonnin maksanut käsilaukku?
Ei. Suomesta löytyy satoja jotka pukeutuvat paremmin. Jopa koirat pukeutuvat paremmin.
Henna Kalinainenkin on tyylikkäämpi kuin Metti.
Toivottavasti ei.
Tylsä, ei mitään yllättävää tai omaperäistä. Hajuton ja mauton. Väritön.
Ihan kornia verrata Mettiä johonkin Victoria Beckhamiin 😂
Metti Forssellista tulee aina mieleen ne Swarovski pölynimuri -kutsut. Hulppea pintapiirien illallinen kalliissa arvoasunnossa Eirassa ja illan kunniavieraana pönöttää Swarovski-kristallein koristeltu pölynimuri.
Minne Forssellit muuttavat Ullanlinnasta?
Metti myös tänään Ilta Sanomissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kornia verrata Mettiä johonkin Victoria Beckhamiin 😂
Minä mainitsin ensimmäisenä Beckhamin, enkä verrannut Mettiä tähän. Totesin vain, että yrittää olla joku wanna be-Beckman, ja esittää vuosia vanhoja muotijuttuja ominaan. Ei se ole vertaamista. Vai ketä tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Toimisiko tuo toisinpäin jos minä mies saisin vaimokseni vaikka jonkun Herlinin suvun multimiljönääri naisen, niin en tekisi yhtään mitään, mutta ottaisin kantaa Suomen lätkäjoukkueeseen ja vapaa-ottelu sceneen sekä Suomalaiseen elokuva-alaan, olematta tietenkään minkään noiden edellä mainittujen asiantuntija.
Eli eukko maksais kulut ja ulkomaan matkat jne...
Ei taitais ihan noin toimia.
Tiedän kaksi Herlinien perillistä, naista (+/- 30 v) ,en kerro tarkemmin, mutta suosittelen taidehistorian tai kirjallisuuden tai kielitieteen osaamista.
Mettillä on myös aikaisemmin ollut tapana merkitä lainaamiinsa kuviin lähteeksi Pinterest. Ei siis kuvaajan nimi, ei blogin nimi josta kuvat on otettu vaan pelkkä Pinterest. En tiedä miten nykyään tekee kun en ole enää seurannut.
Muuttavatkohan Forssellit Erottajalle vai Bulevardille?
Kuka viihtyy Helsingin ydinkeskustassa?
Vierailija kirjoitti:
Aika harva vastannut Ap:n kysymykseen.
Ap:n otsikossa on niin karmee kielioppivirhe, että varmaan kukaan ei ole vielä toipunut siitä.
Aika useinhan se on kornia ja mautonta kun sivistymättömillä ja melko kouluttamattomilla ihmisillä on paljon ylimääräistä rahaa. Tavallaan tosi sääli että Metilläkin olisi mahdollisuus oikeasti vaikuttaa tärkeisiin asioihin mutta käyttää aikaansa ihan turhanpäiväiseen muka luksuksen shoppailuun. Neuloisi itse vaikka kauniita neuleita laatulangoista tai ompelisi uniikkeja vaatteita, siinä olisi jotakin arvostettavaakin. Mutta jos ei muuta osaa tehdä kuin ostella niin eipä siinä... Viimeistään nyt tähän maailmanaikaan koko nykyinen muotiin ja kuluttamiseen keskittynyt blogiskene alkaa tuntua todella turhalta ja väsyneeltä.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006472246.html
Musta mekko tai oikeastaan sen alapuoliset jalat on aika pysäyttävä näky
Mitä itse vastasit? Aika hyvin käy ilmi, ettei ole noussut vaikutusvaltaiseksi muodin asiantuntijaksi.