Oletko omasta mielestäsi kaunis?
Miksi?
mikä piirre sinusta tekee kauniin? ja nyt puhumme ulkoisista ominaisuuksista, ei luonteenpiirteistä.
Kommentit (50)
En tajua miksi vastaan tämmöiseen kyselyyn. Omasta mielestä naama on lärvi jota ei mielellään näkisi.
Siksi turvaudun muiden sanomisiin. Ne on sitten naisten arvosteluja. Sulla on sänkykamari silmät, suklaa silmät sun silmiisi uppoaa kuin lämpimään. No joo saa arvata silmien värin.
Naama on kuin veistäjä olisi unohtanut viimeistelyn. Oma huomautus.
Sun hymy on aivan ihana. Sitten ei ulkonäkö juttuja mutta kuitenkin naisten kehuja minkä takia päädytty silleen. Sulla on pirullinen nauru. Niinkin outo juttu kuin ääni. Ei mä en tosiaan edes leiki että ymmärtäisin naisia. Hullu kun olen niin varmaan vielä yritän.
Se on vaan aina siivu hertasta pois kun tykkää. Kolmesti on raapaistu jo iso pala. Neljäskin veti melkoisen siivun. Yhden yön ja sellaiset ei onneksi yhtään. Ehkä mä en ole niin ruma kuin sanon? En kuitenkaan kehuisi.
Aiemmin ajattelin aina olevani ihan ok ja joku sanoi joskus söpöksi. Nyt vuosien jälkeen tunnen itseni niin rumaksi. Sitten mietin, että olen ihan tavallinen, mutta kyllä ne sanat ovat aina mielessä.
En. Nuorempana olin nätimpi, meikattuna olisin vielä ihan ok. En meikkaa enää lainkaan.
Oon. Kaikki ihmiset on mun mielestä jollain tapaa kauniita. Rakastan katsoa ihmisten erilaisia kasvonpiirteitä ja kuvata niitä.
T. Valokuvauksen harrastaja.
Miksi pitäisi olla kaunis? Ylipäätään älytön ajatus.
Olen kaunis. Minulla on klassisen kauniit piirteet, isot silmät, kauniit hampaat ja hymy, paksut hyväkuntoiset hiukset ja sopusuhtainen kroppa. Lisäksi tyylitaju on pukeutumisessa, kampauksessa⁸ jne kohdillaan.
N45
Olen charmikas. Isot ruskeat silmät, tuhkanvaaleat hiukset, konkkanokka ja ällöttävä luonne. Mutta olen reilu ja rehellinen, niin ne kai kompensoivat.
Kyllä musta miehet tykkää, mutta vain kaverina.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena poikana (15-16v) minua joskus sanottiin kauniiksi. Kerrankin eräs tuntematon, seksikäs nainen (humaltunut) 40-50 v sanoi, "poika, sinä olet kaunis, sinulla on kauniit silmät". Myöhemmin kysyin siskoltani, mitä ne minun silmäni liittyy yhtään mihinkään? Hän sitten selitti, että monet tykkää ruskeista silmistä ym.
Aikuisena käy toisinaan niin, että pienet tytöt hyppäävät syliini. Vanhat mummot joskus haluavat halata, sanovat vaimolleni, "pitää halata, kun on niin komea mies". Opiskeluaikoina kävin jonkun verran baareissa, toisinaan homomiehet tulivat iskemään. Miesten iskuyritykset oli suoraviivaisempia. Naiset tulivat yleensä vain "tyrkylle" ja odottivat aloitettani.
Työpaikoilla monet ihmiset uskoutuvat minulle ja kertovat luottamuksellisesti huolistaan. Jaksan kuunnella ihmisiä, enkä tyrkytä omia mielipiteitäni heille.
Jos viihtyisin ravintoloissa ja olisin "iskutyyppiä", niin minulla olisi varmaan sata naista plakkarissa. Mutta pääasiassa käyn kalassa ym. luonnossa. Metsissä ei paljon naisia näy.
Valitettavasti parisuhdetta vaivaa iso tasoero, niin henkisellä, kuin fyysisellä puolellakin :(
Ai jai. Alku meni niin hienosti itsekehuessasi, mutta viimeinen lause oli niin totaalinen turn-off, joten, uskon että parempi yksin.
En ole kaunis tai edes nätti, mutta meikillä saan tietty itseni kivamman näköiseksi kun naamaan tulee vähän väriä. Suuri mysteeri on, että monet ihmiset ovat kuitenkin spontaanisti sanoneet minua hyvännäköiseksi, nätiksi, jopa kauniiksi, vaikka mitään näistä en ole. Ilmeisesti meikki hämää, tai ehkäpä ihmisen olemuksessa voi olla jotain mitä ei voi itse peilin kautta nähdä.