Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten kukaan voi haluta asua maaseudulla?
10.04.2020 |
Joskus lapsena jouduin pakosta asumaan landella enkä halua enää ikinä takaisin maaseudulle. Maalla nyt vaan on tosi tylsää mettässä voi kävellä siinä ne aktiviteetit sitten onkin. En kyllä ymmärrä ihmisiä jotka vapaaehtoisesti haluaa asua maaseudulla.
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ap kuulostaa ihmiseltä, jolle lande alkaa viimeistään kehä 3 rajan ylittyessä tai ehkä jo poikkeaminen Mannerheimintieltä aiheuttaa kriisin.