Suren, kun tämän hetken ainot palstahullu on koronahullut
Kommentit (17)
Mutta syytä myös mo d erointia. Siitä ei saa keskustella, että mies syyllisti minun olevan syyllinen siihen, että hän on katkera ja että äitini ei tässäkään asiassa asettunut tukemaan minua noin raskailta ja epäoikeudenmukaisilta syytteiltä. Kyllä JONKUN pitäisi tulla tueksi, jos joku vastuuttaa toisia omassa aikuisen elämässään kokemastaan katkeruudesta. En jaksa tuollaista asennetta. Surullista, että ihminen on katkera, mutta siihen en kyllä minä ole syypää.
Eikö se sukunimihullu pyöri täällä vieläkin?
Maisa-hullutkin rauhoittuneet. Mutta en heitä kaipaa, täysin idiootteja.
Vierailija kirjoitti:
Missä ammattivalittaja
Kuollut
Maatalous/- mansikkahullu voi paksusti.
"Kaikki on persujen syytä"-hulluja on joka ketjussa useampi. Naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä täällä on tuttu ja turvallinen persujoukko potkimassa hallitusta pihalle.
En ole persu ja potkin kaikkia surkeita hallituksia persuuksille, jos on aihetta. Et voi tehdä hommiasi päin vi**a jatkuvasti ja väittää että kaikki kritiikki on persuilta peräisin eikä sitä tarvitse kuunnella. Tuollainen se vasta on samaa korruptoitunutta valtaantakertumista kuin esim. trumpilla. Trumppikin jaksaa kuitata jokaisen kritiikintapaisenkin valeuutiseksi.
Onkohan nuo testaushullut kuolleet jo koronaan kun koko kansan jokapäiväistä testausta ei ole vielä tänään vaadittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä ammattivalittaja
Kuollut
hautakiveensä lie kaiverrettu "täällä arkussa on liian pimeää. t. ammattivalittaja"
(sori, huono vitsi)
Jennihullu on varmaan muuttanut Amerikkaan Jennin perässä.
Niinkuin tästä ketjusta näette, äitihullu on yhä yhtä sekaisin kuin ennenkin.
Ei, kyllä täällä on tuttu ja turvallinen persujoukko potkimassa hallitusta pihalle.