Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihava nainen, jos heräisit huomenna normaalipainoisena, miten viettäisit lauantaisi?

Vierailija
10.04.2020 |

Ostelisitko uusia vaatteita? Ottaisitko parempia kuvia someen ja Tinderiin? Menisitkö kylpylään esittelemään vartaloasi?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin ruokaa kotipitsasta ja söisin suklaata

Vierailija
42/42 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin 2 v 65 kg. Aloin urheilemaan ja muutin ruokavalioni terveelliseksi.

Eniten muuttui fyysinen olo. Oli ihanaa urheilla kun ei ollut kiloja painamassa. Kroppa myös muuttui urheilun myötä, tuli lihaksia ja kestävyyttä. Nukuin paremmin, myös limakalvot ja iho muuttui. Oma ominaistuoksu muuttui. Paremmaksi.

Toinen iso muutos oli miesten saama huomio. En tajunnut miten paljon miehet katselevat naisia. Olin lihavana näkymätön. Oli todella iso ero hoikkana ja urheilullisena saada miesten katseita ja kohteliaisuuksia. Minut nähtiin naisena. Miehet alkoivat olla kohteliaita, ovia avattiin jne.

Miehet myös yrittävät iskeä ja pyytävät treffeille.

Itse olen siis myös leikannut kaikki roikot laihtumisesta pois, sain ne julkisella puolella. Sain myös rintojen kohotuksen julkisella puolella. Itse laitatin myös täytettä rintoihin, halusin D- kupin rinnat. Leikkautin myös yläluomeni ja valkaisin hampaani, kasvatin pitkän tukan.

Pukeudun nyt naisellisesti. Käytän korkokenkiä.

Minua ei tunnista vanhoista valokuvista lainkaan.

Myös laihtumisen myötä tulin itsevarmemmaksi. Ylenin uralla ja sain lisävastuita. En usko, että lihavana olisin saanut ylennystä, valitettavasti.

Maailma on julma. Itse olen sen huomannut, koska olen elänyt lihavana ja näkymättömänä ja kauniina ja hoikkana tätä elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla