Ärsyttää kun lapsi ei käy enää isällään
Ei tosin käy missään muuallakaan. En saa ikinä olla rauhassa kotona ☹️
Kommentit (9)
Minunkaan lapset eivät käy erikseen isällään, kun asutaan kaikki samassa kodissa. Ja siis lapset ovat kokoajan täällä mun kanssa ja myös mun mies!
Ja ihan kyllä tykkään!
Vierailija kirjoitti:
Minunkaan lapset eivät käy erikseen isällään, kun asutaan kaikki samassa kodissa. Ja siis lapset ovat kokoajan täällä mun kanssa ja myös mun mies!
Ja ihan kyllä tykkään!
No kivat sulle
Te vuoroviikko yh:t ootte rasittavia. Ihan kauheeta kun joutuu omien lasten kanssa olemaan vähän enemmän, ni sit ollaan ihan poikki ja valivali. Ei normaaliin perhe-elämään kuulu jatkuvat breikit lapsista, vaan elämää eletään yhdessä lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Te vuoroviikko yh:t ootte rasittavia. Ihan kauheeta kun joutuu omien lasten kanssa olemaan vähän enemmän, ni sit ollaan ihan poikki ja valivali. Ei normaaliin perhe-elämään kuulu jatkuvat breikit lapsista, vaan elämää eletään yhdessä lasten kanssa.
Kyllä se on kuule ihan eri juttu, kun on vastuussa yksin niistä lapsista, se, kun on ainoa aikuinen paikalla. Mä oon miettinyt joskus eroa miehestäni, mutta oon aina tullut siihen tulokseen, että me ei kumpikaan kestettäis sitä yksinäistä vanhemmuutta.
Eronneiden pitäisi muka saada jotai rentouttavaaa lapsivapaata lapsistaan. Pyh.
Vierailija kirjoitti:
Niin ollaan. Sitäpaitsi kyseessä on vain joka toinen vkl.
No mun lapsi ei käy luonani aika harvoin, on jo 15 ja asuu isänsä luona. Nyt tuli kyllä pääsiäiseksi
Vierailija kirjoitti:
Se on helppo huudella siellä kun arjessa on joku toinen joka osallistuu. Kyllä minäkin mielummin ottaisin sen ydinperheen, jossa osallistutaan tasaisesti tai jaetaan vetovastuuta, mutta ei vaan ollut mun päätettävissäni. Ohis
Voi, mietippä uudelleen, vaikka niin että lapsesi sairastuu koronaan ja menehtyy siihen. Tulee omaa rauhaa, mutta sitähän ei lopulta edes halunnut.