Auttakaas mua saamaan tää nainen
Eronnut, yhden lapsen äiti. Ottajia paljon. Nätti, sosiaalinen ja hauska.
Miten lähestyä? Harrastettu yhdessä mutta hän omaehtoisessa karanteenissa niin ei nähdä harrastuksessa.
Mikä olis vähiten ahdistava tapa lähestyä vaikka viestillä?
Kommentit (76)
Viesti laitettu ja luettu, mutta ei vastausta 😩
Ap
Ei kannata vielä ehdotella yhtään mitään treffejä tai edes kysellä sinne päinkään. Koska minne te menisitte ? Kaikki on kiinni leffat, baarit, uimahallit. Kai toivot, että edes ensimmäiset treffit olisivat ihanat ja mieleenpainuvat, että yulisi jatkoa ?
Nyt et voi tarjota, kuin kävelyä kolkossa kevätsäässä. Mieti vähän.
Jotain sellaista kevätsää kahvitermari hässäkkää mietin. Tiedän kuitenkin että lenkkeilee säällä kuin säällä jne.
Jos ei kevätsää nappais, niin ei olis ehkä mun tyyppiä kun viihdyn paljon ulkona ympäri vuoden.
Nyt tuli kuitenkin vaan viesti miten korona ahdistaa, mutta siihen "oot ollut mielessä" - kohtaan ei mitään.. Eli kaveriviba?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotain sellaista kevätsää kahvitermari hässäkkää mietin. Tiedän kuitenkin että lenkkeilee säällä kuin säällä jne.
Jos ei kevätsää nappais, niin ei olis ehkä mun tyyppiä kun viihdyn paljon ulkona ympäri vuoden.
Nyt tuli kuitenkin vaan viesti miten korona ahdistaa, mutta siihen "oot ollut mielessä" - kohtaan ei mitään.. Eli kaveriviba?
Ap
Vaikea sanoa kun ei muusta sisällöstä tietoa, mutta sanoisin että ystävällisesti kierretty. Jos haluaisi enemän tarttuisi kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jep, ei vaikuta kiinnostuneelta, yrittää ohittaa kaiken mikä viittaa kiinnostukseen sinun puoleltasi.
Ainakin itse toimin samoin aina kun joku lähettää jotain vihjailua enkä itse ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy, mitä kuuluu karanteeniin ja onko ikävä harrastamaan. Jotain sellaista.
Periaatteessa voitais harrastaa myös ulkona niin voisko vaan kysyä haluaisiko joku pv lähteä? Tosin varmaan luulee että kaverina kyselen. Jotenkin haluaisin siinä jo avata että oon muutenkin kiinnostunut.
Ap
Suosittelisin ns. kaverina lähestymistä ensin. Kiinnostuksestasi muuhunkin voi ihan hyvin kertoa vähän myöhemminkin. Liian äkkiä ja liian suoraan "asiaan" meneminen voi vaan suotta säikyttää naisen. Hän voi olla kuitenkin aika tarkka siitä, kenen kanssa ja millä ehdoilla suhdetta edes ajattelee, koska lapsen etu ja hyvinvointi on varmaan se, mitä hän haluaa ajatella ensisijaisesti. Kaveripohjalla pääsisit ainakin tutustumaan paremmin, ja sitten ehkä selviäisi sekin, onko hän ylipäätään suhteesta kiinnostunut.
Ap toimit mielestäni just kuten pitääkin.
Nainen joko tosiaan on kiinnostunut vain kaverina, tai sitten on vaan varovainen.
Meille naisille koko ajan toitotetaan, ettei saa olla liian "helppo" ollakseen vakavasti otettava, ja sen lisäksi vielä yksinhuoltajia pidetään niin miehenkipeinä että kuka tahansa kelpaisi lakanoiden väliin.
Itse olen ainakin tosi varovainen, koska en tahdo päätyä kenenkään sellaisen leikkikaluksi, joka haluaa minusta vain sitä yhtä asiaa. Parhaan vaikutuksen mies tekee, jos toimii kuten ap että kohteliaalla tavalla osoittaa reilusti olevansa kiinnostunut. Toivottavasti teillä vielä lähtee juttu etenemään 😊
Ei kannata höntyillä, tiedän kokemuksesta. Jos olet tavis -mies normihyvillä spekseillä (kuten mäkin ja satoja tuhansia muita aikuisia suomalaisia miehiä), on aina perusnätillä ja haluttavalla naisella kymmeniä ottajia.
Mä oon useita kertoja ottanut asian puheeksi ja ilmaissut kiinnostukseni. Joka kerta olen tullut torjutuksi, hienovaraisesti kylläkin. Se ei jankkaamalla muutu, usko että olet 99% vain kaveri.
Ite en tahtonut millään uskoa, vuosien välein olen ottanut yhteyksiä, ihan vaikka olisin varattu ja testatakseni, olen silti aina friend zonessa. Näin muutaman kerran parhaaksi katkaista välit kokonaan. Ei he ole perään soitelleet.
Minulla on ollut monia kauniita naisia, joiden kanssa tekstaillut yli 1000 tekstaria, ollu tukena, joskus tapailtu, kahvuteltu, humalapäissä ovat suudellu mun kaa, mutta siihen jäänyt. Osalla ollut useita vakipanoja ja miehiä joita he haluavat romanttisesti, mutta sanovat suoraan että minä en kuulu niihin. Ymmärtän että he haluavat niitä miehiä mite he todella haluavat.
Usko siis yhdellä ja ymmärrä että jos nainen haluaisi jotain muuta sun kaa, hän kyllä ilmaisee sen ja tuo vastakaikua jos vihjaat.
On toki olemassa satutarinoita ja kursseja (youtubessakin) miten mies on pääsyt kaveritasolta pois. Ne ovat enimmäkseen tarua meille tavallisille pulliaisille.
Tää ei oo sit mikään nyyhky/sääli -tarina itsestäni. Mulla itelläni sattuu olemaan raudanluja itsetunto ja kestänyt kymmenet pakit ja aina lopulta onnistanu. Silti takana kymmeniä suhteita, mutta ne muutama tärkein ja kaunein on jättäny mut friend zoneen.
Ja totta, friend zonesta et pääse ulos kymmenen vuoden jälkeenkään.
Neuvoni: kysy, pelaa, näe kortit. On helpompi mennä eteenpäin kun tietää vastauksen.
Masentavaa ajatella - että kyllä hänkin terveenä naisena harrastaa 2 vuoden sisällä seksiä jonkun kanssa - mutta ei sun kaa..
Miksi hän on karanteenissa, ellei kuulu riskiryhmään??
Miten tarina jatkuu? Oliko neuvoni hyvä?
Todella toivon sydämestäni että tarina ja tilanne on tosi, eikä feikki. Tiedän miten kovaa kamuksi jääminen sattuu ja samalla kun hän himoaa/toteuttaa romanttisia treffejä muiden miesten kaa.
Kerro miten oikeasti meni. Tsemppiä kuoma !
** lyö äijämäisesti nyrkkinsä alkuperäisen äijän nyrkkiin **
[ katso grafiikka ]
==#> pum <#==
JamesStadi kirjoitti:
Ei kannata höntyillä, tiedän kokemuksesta. Jos olet tavis -mies normihyvillä spekseillä (kuten mäkin ja satoja tuhansia muita aikuisia suomalaisia miehiä), on aina perusnätillä ja haluttavalla naisella kymmeniä ottajia.
Mä oon useita kertoja ottanut asian puheeksi ja ilmaissut kiinnostukseni. Joka kerta olen tullut torjutuksi, hienovaraisesti kylläkin. Se ei jankkaamalla muutu, usko että olet 99% vain kaveri.
Ite en tahtonut millään uskoa, vuosien välein olen ottanut yhteyksiä, ihan vaikka olisin varattu ja testatakseni, olen silti aina friend zonessa. Näin muutaman kerran parhaaksi katkaista välit kokonaan. Ei he ole perään soitelleet.
Minulla on ollut monia kauniita naisia, joiden kanssa tekstaillut yli 1000 tekstaria, ollu tukena, joskus tapailtu, kahvuteltu, humalapäissä ovat suudellu mun kaa, mutta siihen jäänyt. Osalla ollut useita vakipanoja ja miehiä joita he haluavat romanttisesti, mutta sanovat suoraan että minä en kuulu niihin. Ymmärtän että he haluavat niitä miehiä mite he todella haluavat.
Usko siis yhdellä ja ymmärrä että jos nainen haluaisi jotain muuta sun kaa, hän kyllä ilmaisee sen ja tuo vastakaikua jos vihjaat.
On toki olemassa satutarinoita ja kursseja (youtubessakin) miten mies on pääsyt kaveritasolta pois. Ne ovat enimmäkseen tarua meille tavallisille pulliaisille.
Tää ei oo sit mikään nyyhky/sääli -tarina itsestäni. Mulla itelläni sattuu olemaan raudanluja itsetunto ja kestänyt kymmenet pakit ja aina lopulta onnistanu. Silti takana kymmeniä suhteita, mutta ne muutama tärkein ja kaunein on jättäny mut friend zoneen.
Ja totta, friend zonesta et pääse ulos kymmenen vuoden jälkeenkään.
Neuvoni: kysy, pelaa, näe kortit. On helpompi mennä eteenpäin kun tietää vastauksen.
Masentavaa ajatella - että kyllä hänkin terveenä naisena harrastaa 2 vuoden sisällä seksiä jonkun kanssa - mutta ei sun kaa..
No hyi hele. Eli seurustellessasi kokeilet kepillä jäätä, jos joku vanha kaunis ihastus vaikka kuitenkin innostuisi. En ihmettele ettei ole vientiä..
Kuules ap. Termarimehullako tosiaan unelmiesi naisen aiot hurmata? Sun pitää tehdä kovasti töitä sen eteen, että saisit hänet ihastumaan itseesi. Selvitä (vaikka kavereilta/siskolta/ lapsen isän kaverilta) mistä nainen pitää ja järjestä hänelle unelmatreffit.
Jere Karalahti varasi sviitin hotellista ja osti tusinakaupalla ruusuja, kun piiritti Jennaansa. Ei nainen siitä lämpene, että kerrot olevasi häneen ihastunut. Sun pitää näyttää se teoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Kuules ap. Termarimehullako tosiaan unelmiesi naisen aiot hurmata? Sun pitää tehdä kovasti töitä sen eteen, että saisit hänet ihastumaan itseesi. Selvitä (vaikka kavereilta/siskolta/ lapsen isän kaverilta) mistä nainen pitää ja järjestä hänelle unelmatreffit.
Jere Karalahti varasi sviitin hotellista ja osti tusinakaupalla ruusuja, kun piiritti Jennaansa. Ei nainen siitä lämpene, että kerrot olevasi häneen ihastunut. Sun pitää näyttää se teoillasi.
Ei se ollu Jenna. Nanna.
JamesStadi kirjoitti:
Ole hyvä ja poista itsesi mielessäsi tuolta "tavismies normihyvillä spekseillä"-kategoriasta. Et ole, olet epäluotettava häntäheikki, joka suhteessa ollessaankin lähettelee vonkausviestejä, kunnollinen mies ei toimi näin. Ihan syystä naiset ovat sinua vältelleet, ei kukaan itseään kunnioittava nainen halua lähestyä tuollaisen miehen kanssa, joka vikittelee vaikka seurustelee. Miksi kohtelisit näitä toisia naisia sen kummemmin kuin kulloistakin nykyistäsi, jota olet valmis pettämään? Hyi stna.
Musta olisi kiinnostavaa kuulla mitä tarkoittaa ok ulkonäkö, kun toiselle se treenattu 185cm ja toiselle 165cm ja ei ihan liikaa ylipainoa... Ei sillä että ulkonäkö olisi se ratkaiseva, mutta jos ootte kavereita ja siitä lähtis rakentaa jotain kuumeempaa, niin kyllähän se vaikuttaa. Ja miten ikäero? Oliko siitä mainintaa- aika harvat innostuu yli 10v ikäerosta suuntaan tai toiseen...
Vierailija kirjoitti:
En vieläkään ymmärrä miksi miehet alistuvat tossukoiksi naisen palvojiksi. Olen itse mies, ja koen että naisia palvovat miehet ovat vihollisiani. He tekevät hallaa ja aiheuttavat ainoastaan sen, että kaikki naiset kuvittelevat olevansa jotain jumalten lahjoja miehille, olevansa jotain palkintoja jotka täytyy mitä eriskummallisimmilla keinoilla hurmata ja voittaa. Ei helvetti.
Vierailija kirjoitti:
”Riskiryhmässä läheinen”. Mielestäni nyt ei ole sopiva hetki lähteä iskemään naista, vaan rauhassa odotella parempia aikoja. Häntä tuskin kiinnostaa tällä hetkellä viritellä jotain suhdetta, vaan haluaa pitää läheisensä turvassa ja ajatukset jossain muualla kuin miehissä ja seurustelussa.
tämä. Mäkään en suosittele nyt "fyysistä" tapaamista eli harrastamista ulkona tms. Voisit pistää silti viestiä ja kysyä kuulumisia ja sitä, kaipaako hän vaikka jotain piristystä korona-arkeensa. Eli voisit jättää hänen ovensa taakse esim. jotain luettavaa tai muuta ajankulua. Vielä parempi, jos keksit viemisiksi jotain, josta hänen lapsensakin saa iloa. Jätät tuliaiset oven taa ja poistut. Muokkaat naisen mielessään muodostamaa kuvaa sinusta mahdollisimman hyväksi. Näin hän rupeaa ajattelemaan, että olet oikeastaan aika kiva tyyppi (joka huomioi lapsenkin) ja loppu menee omalla painollaan sit koronahommien jälkeen :) Markkinoinnissa on aina kyse myönteisen mielikuvan tai imagon luomisesta, sillä se tuote myydään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere Karalahti varasi sviitin hotellista ja osti tusinakaupalla ruusuja, kun piiritti Jennaansa. Ei nainen siitä lämpene, että kerrot olevasi häneen ihastunut. Sun pitää näyttää se teoillasi.Ei se ollu Jenna. Nanna.
no mistä sen tietää ketä Jennoja on pyöritetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua hieman huvitti tuo "Eronnut, yhden lapsen äiti. Ottajia paljon."
Äidit on haluttua kamaa deittimarkkinoilla :)
Olen nähnyt paljon deitti-ilmoituksia missä toivotaan lapsetonta naista mutta enpä kertaakaan ole nähnyt toivottavan että nainen olisi äiti. Toisaalta yh:t kyllä antaa helpommin kun ei ole valinnanvaraa. Itse en huoli edes yhdenillanjuttuun äityliä.
Joko ap:lla on toimintasuunnitelma vai vieläkö ehdotetaan?