Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaas mua saamaan tää nainen

Vierailija
10.04.2020 |

Eronnut, yhden lapsen äiti. Ottajia paljon. Nätti, sosiaalinen ja hauska.

Miten lähestyä? Harrastettu yhdessä mutta hän omaehtoisessa karanteenissa niin ei nähdä harrastuksessa.

Mikä olis vähiten ahdistava tapa lähestyä vaikka viestillä?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuules ap. Termarimehullako tosiaan unelmiesi naisen aiot hurmata? Sun pitää tehdä kovasti töitä sen eteen, että saisit hänet ihastumaan itseesi. Selvitä (vaikka kavereilta/siskolta/ lapsen isän kaverilta) mistä nainen pitää ja järjestä hänelle unelmatreffit.

Jere Karalahti varasi sviitin hotellista ja osti tusinakaupalla ruusuja, kun piiritti Jennaansa. Ei nainen siitä lämpene, että kerrot olevasi häneen ihastunut. Sun pitää näyttää se teoillasi.

Ei toimi, ellei mies joka tapauksessa kiinnosta. Ja jos joka tapauksessa kiinnostaa, niin ne termaritreffit toimivat useimpiin naisiin paremmin kuin sviitin hommaaminen seksiä varten.

Itse en suosittele treffeille pyytämistä tässäkään tapauksessa. Treffeille lähteminen on vaatimus, joka saattaa säikäyttää silloinkin, vaikka naisen puolelta olisi orastavaa kiinnostusta. Jos nainen on vähänkin epävarma siitä, olisiko ap kiinnostava paitsi kaverina niin myös parisuhdemielessä, hän kieltäytyy, jotta ei tuottaisi pettymystä. Sen sijaan jos ap pyytää häntä seurakseen jonnekin (tässä tilanteessa käytännössä vaikka sinne termarikahville luontoon, kun ei nyt oikein elokuviinkaan voi mennä), naisen on helpompi suostua, koska häneltä ei odotetaan mitään. Hän saa ihan rauhassa tutkailla, viihtyykö miehen seurassa vai ei. Eikä ole paineita että pitääkö nyt halata tai olla lähekkäin (no, nykytilanteessa niitä paineita ei taida muutamaan viikkoon vielä olla).

Uskokaa pois, miehet, saatte monet pakit ihan sen takia että teillä on pakkomielle töksäyttää kutsu treffeille sen sijaan, että heittäisitte puolihuolimattomasti, että "Olen muuten menossa ensi viikolla katsomaan/kuuntelemaan/käymään/tekemään/..., kiinnostaisiko sinua lähteä seuraksi?" Ensiarvoisen tärkeää tuo on silloin, jos tietää ettei ole mikään supliikki-seuramies, joka saa naisen nauramaan ja rentoutumaan.

62/76 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JamesStadiko kirjoitti:

Ei kannata höntyillä, tiedän kokemuksesta. Jos olet tavis -mies normihyvillä spekseillä (kuten mäkin ja satoja tuhansia muita aikuisia suomalaisia miehiä), on aina perusnätillä ja haluttavalla naisella kymmeniä ottajia.

Mä oon useita kertoja ottanut asian puheeksi ja ilmaissut kiinnostukseni. Joka kerta olen tullut torjutuksi, hienovaraisesti kylläkin. Se ei jankkaamalla muutu, usko että olet 99% vain kaveri.

Ite en tahtonut millään uskoa, vuosien välein olen ottanut yhteyksiä, ihan vaikka olisin varattu ja testatakseni, olen silti aina friend zonessa. Näin muutaman kerran parhaaksi katkaista välit kokonaan. Ei he ole perään soitelleet.

Ole hyvä ja poista itsesi mielessäsi tuolta "tavismies normihyvillä spekseillä"-kategoriasta. Et ole, olet epäluotettava häntäheikki, joka suhteessa ollessaankin lähettelee vonkausviestejä, kunnollinen mies ei toimi näin. Ihan syystä naiset ovat sinua vältelleet, ei kukaan itseään kunnioittava nainen halua lähestyä tuollaisen miehen kanssa, joka vikittelee vaikka seurustelee. Miksi kohtelisit näitä toisia naisia sen kummemmin kuin kulloistakin nykyistäsi, jota olet valmis pettämään? Hyi stna.

Joo, ei sun kannata mua haukkua lun itse et edes semiryhdikkäänä kykene nimimerkkiä luomaan. Vastaan samalla vastaajalle numero 51; spekseillä 55/61 | klo 13:47 | 14.4.2020.

Oletko sama henkilö, samat moralisoinnit ainakin?

Itse olen siis ollut ihan on/off -suhteessa jossa välillä menee paremmin ja välillä huonommin. Kuitenkin ihan mielenkiinnosta ja kaverina ottanu yhteyksiä näihin vanhoihun tuttuihin. Samalla toki kepillä koittanut jäätä olisko heillä kiinnostusta tulevina vuosina tai jatketaanko kaverina loppuun asti. Ehkä silloin kun molemnat sinkkuja ?

Mutta joo, joskus siinä arkisessa on/off suhteessa voi olla heikompia hetkiä niin ettei seksiä halua kumpikaan. Sitä joskus sitten muistelee sitä helmituttavuutta, naista jonka seura sytytti jo metrin päästä jutellessa, ihmistä jonka katse sai polvilleen. ..

Ei ole kyse suoranaisesta pettämisestä, mutta kyllä sitä semihuonossa suhteessa miettii josko se aikoinaan käsittämättömän upea helmi, olisko siinä jotakin muuta kuin kaveruutta.

Harmi vain, aina vain ollut kaveruutta. Sinänsä pieni helpotus näin koska ei ole menettänyt mitään tämän nykyisen semikivan naisen kanssa.

Naiset on raakoja - ja ehkä minä olen ajatuksen tasolla raaka myös. Ehkä pitäisi lopettaa semikivan naisen kanssa suhde kokonaan, mutta niitä superihastuksia en saa.

On kumminkin meille miehille tosi tärkeää saada säännöllistä seksiä ja onhan valtaosin kivoja hetkiä semikivan naisen kanssa.

Häntäheikki en ole vaikka yhdyntäkumppanieni lukumäärä on kolminumeroinen luku. Perusrumalla ulkonäöllä olen pakkien suomen mestari, mutta ikinä en lannistu. Ehkä mä viel saan sen promuijan joskus enkä haikaile wanhojen deittien perään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuules ap. Termarimehullako tosiaan unelmiesi naisen aiot hurmata? Sun pitää tehdä kovasti töitä sen eteen, että saisit hänet ihastumaan itseesi. Selvitä (vaikka kavereilta/siskolta/ lapsen isän kaverilta) mistä nainen pitää ja järjestä hänelle unelmatreffit.

Jere Karalahti varasi sviitin hotellista ja osti tusinakaupalla ruusuja, kun piiritti Jennaansa. Ei nainen siitä lämpene, että kerrot olevasi häneen ihastunut. Sun pitää näyttää se teoillasi.

Ei toimi, ellei mies joka tapauksessa kiinnosta. Ja jos joka tapauksessa kiinnostaa, niin ne termaritreffit toimivat useimpiin naisiin paremmin kuin sviitin hommaaminen seksiä varten.

Itse en suosittele treffeille pyytämistä tässäkään tapauksessa. Treffeille lähteminen on vaatimus, joka saattaa säikäyttää silloinkin, vaikka naisen puolelta olisi orastavaa kiinnostusta. Jos nainen on vähänkin epävarma siitä, olisiko ap kiinnostava paitsi kaverina niin myös parisuhdemielessä, hän kieltäytyy, jotta ei tuottaisi pettymystä. Sen sijaan jos ap pyytää häntä seurakseen jonnekin (tässä tilanteessa käytännössä vaikka sinne termarikahville luontoon, kun ei nyt oikein elokuviinkaan voi mennä), naisen on helpompi suostua, koska häneltä ei odotetaan mitään. Hän saa ihan rauhassa tutkailla, viihtyykö miehen seurassa vai ei. Eikä ole paineita että pitääkö nyt halata tai olla lähekkäin (no, nykytilanteessa niitä paineita ei taida muutamaan viikkoon vielä olla).

Uskokaa pois, miehet, saatte monet pakit ihan sen takia että teillä on pakkomielle töksäyttää kutsu treffeille sen sijaan, että heittäisitte puolihuolimattomasti, että "Olen muuten menossa ensi viikolla katsomaan/kuuntelemaan/käymään/tekemään/..., kiinnostaisiko sinua lähteä seuraksi?" Ensiarvoisen tärkeää tuo on silloin, jos tietää ettei ole mikään supliikki-seuramies, joka saa naisen nauramaan ja rentoutumaan.

Jep! Minuun naisena tehoaa parhaiten tällainen välitön "Olen menossa sinne/tänne/tuonne kiinnostaisiko lähteä seuraksi?"-lähestyminen, koska siihen ei liity mitään vaatimuksia. Jos mies pyytää treffeille mulla on automaattisesti sellainen olo, että nyt mies odottaa, että meistä tulee jotain, haluaa suudella tai kosketella treffien aikana/sen jälkeen tai odottaa, että vähintään 2 viikon päästä pitäisi jo viimeistään olla seksiä jossain muodossa. Ei sovi minulle, ei edes kiinnostavan tapauksen kanssa, koska lämpenen hyvin hitaasti.

Usein miehillä valitettavasti on tällaisia tiedostettuja tai tiedostamattomia odotuksia naista kohtaan, että jotain pitää nyt lohjeta, kun rohkaistuin kysymään treffeille. Osa miehistähän ottaa kohteliaan kanssakäymisenkin naisen puolelta kiinnostuksena, kun samanlainen kohtelias kanssakäyminen miesten kanssa on vaan kohteliasta kanssakäymistä eikä soidinmeno.

Mutta, jos vain menemme jonnekin yhdessä tekemään jotain kavereiden tapaan, siinä on ovi auki tulevaan ilman taka-ajatuksia tai vaatimuksia. Se ei ole soidinmeno, se ei ole lupaus tai odotus mistään muusta kuin siitä, että mennään tekemään jotain yhdessä. Siihen ei liity paineita ja molemmat voivat olla rennosti.

Vierailija
64/76 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadiko kirjoitti:

---Ehkä pitäisi lopettaa semikivan naisen kanssa suhde kokonaan, mutta niitä superihastuksia en saa.

On kumminkin meille miehille tosi tärkeää saada säännöllistä seksiä ja onhan valtaosin kivoja hetkiä semikivan naisen kanssa.

Häntäheikki en ole vaikka yhdyntäkumppanieni lukumäärä on kolminumeroinen luku. Perusrumalla ulkonäöllä olen pakkien suomen mestari, mutta ikinä en lannistu. Ehkä mä viel saan sen promuijan joskus enkä haikaile wanhojen deittien perään...

saat ihan kylmiä väreitä aikaiseksi. Olet juuri sellainen TAVANOMAINEN ressukka olmi, joka vaalii ajatusta, että vielä jonain päivänä se instabeibe tipahtaa sunkin syliisi. Sitä odotellessa tyhjennät kassisi pari kolme kertaa viikossa siihen "semikivaan" naiseen, joka kuvittelee, että parisuhteessanne on kaikki hyvin ja olette sitoutuneita toisiinne. Toivottavasti semikiva naisesi löytää itselleen jonkun arvoisensa, sinä olet silkkaa ajanhaaskausta.

Vierailija
65/76 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JamesStadiko kirjoitti:

Ei kannata höntyillä, tiedän kokemuksesta. Jos olet tavis -mies normihyvillä spekseillä (kuten mäkin ja satoja tuhansia muita aikuisia suomalaisia miehiä), on aina perusnätillä ja haluttavalla naisella kymmeniä ottajia.

Mä oon useita kertoja ottanut asian puheeksi ja ilmaissut kiinnostukseni. Joka kerta olen tullut torjutuksi, hienovaraisesti kylläkin. Se ei jankkaamalla muutu, usko että olet 99% vain kaveri.

Ite en tahtonut millään uskoa, vuosien välein olen ottanut yhteyksiä, ihan vaikka olisin varattu ja testatakseni, olen silti aina friend zonessa. Näin muutaman kerran parhaaksi katkaista välit kokonaan. Ei he ole perään soitelleet.

Ole hyvä ja poista itsesi mielessäsi tuolta "tavismies normihyvillä spekseillä"-kategoriasta. Et ole, olet epäluotettava häntäheikki, joka suhteessa ollessaankin lähettelee vonkausviestejä, kunnollinen mies ei toimi näin. Ihan syystä naiset ovat sinua vältelleet, ei kukaan itseään kunnioittava nainen halua lähestyä tuollaisen miehen kanssa, joka vikittelee vaikka seurustelee. Miksi kohtelisit näitä toisia naisia sen kummemmin kuin kulloistakin nykyistäsi, jota olet valmis pettämään? Hyi stna.

Joo, ei sun kannata mua haukkua lun itse et edes semiryhdikkäänä kykene nimimerkkiä luomaan. Vastaan samalla vastaajalle numero 51; spekseillä 55/61 | klo 13:47 | 14.4.2020.

Oletko sama henkilö, samat moralisoinnit ainakin?

Itse olen siis ollut ihan on/off -suhteessa jossa välillä menee paremmin ja välillä huonommin. Kuitenkin ihan mielenkiinnosta ja kaverina ottanu yhteyksiä näihin vanhoihun tuttuihin. Samalla toki kepillä koittanut jäätä olisko heillä kiinnostusta tulevina vuosina tai jatketaanko kaverina loppuun asti. Ehkä silloin kun molemnat sinkkuja ?

Mutta joo, joskus siinä arkisessa on/off suhteessa voi olla heikompia hetkiä niin ettei seksiä halua kumpikaan. Sitä joskus sitten muistelee sitä helmituttavuutta, naista jonka seura sytytti jo metrin päästä jutellessa, ihmistä jonka katse sai polvilleen. ..

Ei ole kyse suoranaisesta pettämisestä, mutta kyllä sitä semihuonossa suhteessa miettii josko se aikoinaan käsittämättömän upea helmi, olisko siinä jotakin muuta kuin kaveruutta.

Harmi vain, aina vain ollut kaveruutta. Sinänsä pieni helpotus näin koska ei ole menettänyt mitään tämän nykyisen semikivan naisen kanssa.

Naiset on raakoja - ja ehkä minä olen ajatuksen tasolla raaka myös. Ehkä pitäisi lopettaa semikivan naisen kanssa suhde kokonaan, mutta niitä superihastuksia en saa.

No mikä mies se sitten on, jolla on kolminumeroinen luku, joka on on-off-suhteessa ja antaa ymmärtää, että panee kaikkia joilta irtoaa kuin Häntä Heikki ja molonsa orja? Simo Siveä? Eero Estynyt? Henri Herrasmies? Niilo Naiskunnioittava? Kimmo Kärsivällinen? Urho Uskollinen? Iiro Itsekunnoittava? 

Onko nainen, joka toimii samalla tavalla myös Siiri Siveä tai Ulla Uskollinen? 

Kyökkipsykologi minussa sanoo, ettet taida edes haluta uskollista suhdetta kehenkään vaan mahdollisuuden saada sitä säännöllistä seksiä ilman tunteita ja sitoutumista, koska sitoutuminen = vain yksi seksimahdollisuus. Kerrohan tämä naisellekin nimittäin löytyy vakipanoa etsiviä naisia, jotka eivät halua mitään moloa enempää miehestä eikä heitä välttämättä haittaa, että mies kokeilee melalla soutaa niitä muitakin mahdollisesti jo vähän jäihin karahtaneita vesiä siinä samalla. Jätä ne seurustelukumppania etsivät naiset sellaisille, jotka etsivät KUMPPANIA, eivät p*llutelinettä omaksi iloksi. 

Ihmeellisissä piireissä liikut.

66/76 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän väärille raiteille tää keskustelu. Pitäis tsemppaa alkuperäistä voittamaan naisen sydän.

En tiedä mikä on "Olmi", ihan uusi termi. Joku laiska eläin? Laiska en ole, käyn aktiivisesti lenkillä ja urheilen. En juurikaan juo enkä polta. Olkoon seksi paheeni.

En etsi instabeibejä, ennemmin aikuisia vanhempia naisia. Just äskettäin kävin kaupassa ja silmiini osui vajaa kuuskympinen nainen, ihan isohko ihminen kivoilla farkuilla ja isohko peppu mun makuun. Ihan arkinen ja ilman meikkiä, ehkä hieman harmaasävyinen hiuksistaankin.

Keräsin rohkeuteni ja menin juttelee, tein tikusta asiaa. Tällä kertaa huumoripohjainen jutustelumme jäi ilman kahvittelua tai numeroiden vaihtoa.

Olen reipas tekemään aloitteita näin keskellä kirkasta päivää ihan selvinpäin autolla liikkeellä. Toi rohkeus onkin mun valtti, ja ystävällinen olemus ja kyky jutella.Ja olla kärsivällinen viestittelijä numeron saatuanui Oon siis 40+ äijä.

Kyllä sitä kaupassa nähtyä rouvaa olisi niin mielellään hellinyt vaikka viikojen kuluttua.Tänään jos katselen aikuisten sivuja, om varmasti hakusanoina "granny" tai "mature" tai "50+". Kivat farkut tällä leidillä tosiaan oli. Ehkei vielä yhdeksäs pokaus yritys kauppareissulla onnaa, mutta jos kolmaskymmenes ;)

Vierailija
67/76 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä sulle vinkki. Yksinhuoltaja.... talous ehkä tiukilla. Tie naisen sydämeen käy materian kautta vaikka naiset ei sitä myönnä.

Oisko joku harrastuskeen liittyvä vähän kalliimpi juttu, jonka voisit sille antaa?  Esim. tää jäi ylimääräseksi en tarvii. Tai sukulaistyttö ei halunnutkaan tätä joululahjaksi ja anna sille.

Onko joku urheiluharrastus? Osta joku askelmittari/kello/naisten rolex... tms.

Vierailija
68/76 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Menee vähän väärille raiteille tää keskustelu. Pitäis tsemppaa alkuperäistä voittamaan naisen sydän.

En tiedä mikä on "Olmi", ihan uusi termi. Joku laiska eläin? Laiska en ole, käyn aktiivisesti lenkillä ja urheilen. En juurikaan juo enkä polta. Olkoon seksi paheeni.

En etsi instabeibejä, ennemmin aikuisia vanhempia naisia. Just äskettäin kävin kaupassa ja silmiini osui vajaa kuuskympinen nainen, ihan isohko ihminen kivoilla farkuilla ja isohko peppu mun makuun. Ihan arkinen ja ilman meikkiä, ehkä hieman harmaasävyinen hiuksistaankin.

Keräsin rohkeuteni ja menin juttelee, tein tikusta asiaa. Tällä kertaa huumoripohjainen jutustelumme jäi ilman kahvittelua tai numeroiden vaihtoa.

Olen reipas tekemään aloitteita näin keskellä kirkasta päivää ihan selvinpäin autolla liikkeellä. Toi rohkeus onkin mun valtti, ja ystävällinen olemus ja kyky jutella.Ja olla kärsivällinen viestittelijä numeron saatuanui Oon siis 40+ äijä.

Kyllä sitä kaupassa nähtyä rouvaa olisi niin mielellään hellinyt vaikka viikojen kuluttua.Tänään jos katselen aikuisten sivuja, om varmasti hakusanoina "granny" tai "mature" tai "50+". Kivat farkut tällä leidillä tosiaan oli. Ehkei vielä yhdeksäs pokaus yritys kauppareissulla onnaa, mutta jos kolmaskymmenes ;)

pois hus paha trolli!!!

Vierailija
69/76 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei! Voisin harrastella kanssasi ihan kahdestaan. Kaikin puolin miellyttävämpää niin. Nähdäänkö illalla?"

Vierailija
70/76 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain sellaista kevätsää kahvitermari hässäkkää mietin. Tiedän kuitenkin että lenkkeilee säällä kuin säällä jne.

Jos ei kevätsää nappais, niin ei olis ehkä mun tyyppiä kun viihdyn paljon ulkona ympäri vuoden.

Nyt tuli kuitenkin vaan viesti miten korona ahdistaa, mutta siihen "oot ollut mielessä" - kohtaan ei mitään.. Eli kaveriviba?

Ap

En tiedä oletko ap kuulolla, mutta olen varmaan suunnilleen aloitusta vastaava nainen :) Tapasin yhden miehen ennen koronaa ja ehdittiin muutamia kertoja tavata ja vietettiin viikonloppujakin yhdessä. Sitten tuli korona.

Se pelottaa mua tosi paljon. Aivot ovat menneet selviytymismoodiin ja mun päivät ja ajatukset täyttää kotikoulu, ruokahuolto, pelko ja huoli ja meidän ja läheistemme henkisen hyvinvoinnin ylläpitäminen. Musta tuntuu, että mulla ei ole aivoissa tai sydämmessäkään sellaista tilaa, että pystyisin aloittamaan nyt mitään uutta. Haluaisin ilmaista tämän sille miehelle. Jos hän on fiksu, hän antaa tilaa, päästää mut vapaaksi, mutta jos on yhä kiinnostunut, sanoo, että on siellä tai että voidaan katsoa myöhemmin, kun korona on ohi. En odota sitä häneltä, mutta se on tavallaan ainoa tapa, miten tästä voisi vielä tulla jotain.

Olen kertonut hänelle, että olen riskiryhmää. Ja että olemme omaehtoisessa karanteenissa. Silti hän vain haluais nähdä eikä häntä mietitytä, että jos tuokin taudin tänne.

Vierailija
71/76 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastaisista!

Vastasin jotain kaverillista koronasta ja yritin välttää "tyhmiä hymiöitä" jonka perusteella tuttuni joskus taakkasi miehiä.

Tuo että veisin hänelle ja lapselle jotain oven taakse vois olla ihan kiva. Mutta olisiko liian ahdistelevaa?

Oon vienyt hänet paristi kotiin eli tiedän valmiiksi missä asuu.

Ei ole varaton ja lapsella on isä jolla on muistaakseni ainakin joka toinen vkl. Joku kalliiden lahjojen ostelu tai hotelli tuntuis vähän hoopolta tässä kohtaa.

Ap

Vierailija
72/76 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JamesStadi kirjoitti:

Minulla on ollut monia kauniita naisia, joiden kanssa tekstaillut yli 1000 tekstaria, ollu tukena, joskus tapailtu, kahvuteltu, humalapäissä ovat suudellu mun kaa, mutta siihen jäänyt. Osalla ollut useita vakipanoja ja miehiä joita he haluavat romanttisesti, mutta sanovat suoraan että minä en kuulu niihin. Ymmärtän että he haluavat niitä miehiä mite he todella haluavat.

Usko siis yhdellä ja ymmärrä että jos nainen haluaisi jotain muuta sun kaa, hän kyllä ilmaisee sen ja tuo vastakaikua jos vihjaat.

On toki olemassa satutarinoita ja kursseja (youtubessakin) miten mies on pääsyt kaveritasolta pois. Ne ovat enimmäkseen tarua meille tavallisille pulliaisille.

Tää ei oo sit mikään nyyhky/sääli -tarina itsestäni. Mulla itelläni sattuu olemaan raudanluja itsetunto ja kestänyt kymmenet pakit ja aina lopulta onnistanu. Silti takana kymmeniä suhteita, mutta ne muutama tärkein ja kaunein on jättäny mut friend zoneen.

Ja totta, friend zonesta et pääse ulos kymmenen vuoden jälkeenkään.

Neuvoni: kysy, pelaa, näe kortit. On helpompi mennä eteenpäin kun tietää vastauksen.

Masentavaa ajatella - että kyllä hänkin terveenä naisena harrastaa 2 vuoden sisällä seksiä jonkun kanssa - mutta ei sun kaa..

Onhan kaunista kiva katsella yms mutta onko kauneus jokin must have-ominaisuus naisessa? Tuntuu että miehille on naisen muut ominaisuudet täysin yhdentekeviä, viehättävyys on ainoa asia mikä merkitsee. Tavalliseen tai rumempaan vaan tyydytään, ei ihastuta tai rakastuta.

73/76 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JamesStadi kirjoitti:

Minulla on ollut monia kauniita naisia, joiden kanssa tekstaillut yli 1000 tekstaria, ollu tukena, joskus tapailtu, kahvuteltu, humalapäissä ovat suudellu mun kaa, mutta siihen jäänyt. Osalla ollut useita vakipanoja ja miehiä joita he haluavat romanttisesti, mutta sanovat suoraan että minä en kuulu niihin. Ymmärtän että he haluavat niitä miehiä mite he todella haluavat.

Usko siis yhdellä ja ymmärrä että jos nainen haluaisi jotain muuta sun kaa, hän kyllä ilmaisee sen ja tuo vastakaikua jos vihjaat.

On toki olemassa satutarinoita ja kursseja (youtubessakin) miten mies on pääsyt kaveritasolta pois. Ne ovat enimmäkseen tarua meille tavallisille pulliaisille.

Tää ei oo sit mikään nyyhky/sääli -tarina itsestäni. Mulla itelläni sattuu olemaan raudanluja itsetunto ja kestänyt kymmenet pakit ja aina lopulta onnistanu. Silti takana kymmeniä suhteita, mutta ne muutama tärkein ja kaunein on jättäny mut friend zoneen.

Ja totta, friend zonesta et pääse ulos kymmenen vuoden jälkeenkään.

Neuvoni: kysy, pelaa, näe kortit. On helpompi mennä eteenpäin kun tietää vastauksen.

Masentavaa ajatella - että kyllä hänkin terveenä naisena harrastaa 2 vuoden sisällä seksiä jonkun kanssa - mutta ei sun kaa..

Onhan kaunista kiva katsella yms mutta onko kauneus jokin must have-ominaisuus naisessa? Tuntuu että miehille on naisen muut ominaisuudet täysin yhdentekeviä, viehättävyys on ainoa asia mikä merkitsee. Tavalliseen tai rumempaan vaan tyydytään, ei ihastuta tai rakastuta.

Kiva kun vastasit. Eilenhän kauppareissulla kuolasin 50-60v daamiin, lue mun ed. kirjoitus. En todella ole trolli, sytyn aikuisemmista naisista enempi kuin BlondiBimboInstagram -beibeistä jotka ovat hyvin epävarmoja elämästään ja äärimmäisen epäluotettavia perusmiehille.

Mun turnoff on liiallinen päihteiden käyttö, pinnallisuus ja liiallinen itsensä korostaminen. Huumekokeilut ehdoton nollatoleranssi.

Ei se ulkonäkö niin tärkeä ole, toki että on terveen näköinen luonnostaan. Mulle mieluummin 58v jooganainen terveillä elämäntavoilla (kiihkeä pitää olla,mutta ei tarvii ulkoisesti sitä korostaa) kuin 25v epävarma bikinifitness -tyttö, joka tuskin miettii partnerin hyvää oloa yhtään.

Mites ap, ei oo vastannu mun nyrkkiin? Minkä ikäsiä ap ja ihastuksen kohde ovat? Arvatenkin mua nuorempia.

Odotellaan miten tarina jatkuu, vai onko tuomio FriendZoneen..

Vierailija
74/76 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista sinkuista haluat sen jolla lapsi..? Mistä tiedät kuinka vaikea lapsen isä on? Ikuinen riesa.

Sinä et varmaan ole koskaan tuntenut, laskelmoit ja ajattelet kaiken exel taulukon mukaisesti ihmissuhteetkin.

Sisältä kuollut kuva tulee... ja tyhjä elämä, tyhjällä ihmisen kuorella.

Sitäpaitsi mietihän velalla saattaa olla ikävä eksä tai vanhempi, poikkeaa miten?[/quote

No kyllä poikkeaa. Jos Ap on ollut aviossa on isyyskin todennäköisesti tunnistettu ja siinä sitä ollaan.

Isällä on oikeus tavata lasta ja huoltajana vaikeuttaa ulkomaanmatkoja, saada terveystiedot ja koulutiedot. Näistä voi kehittää vaikka mitä häiriötä. En ottaisi riskiä. Myös lapsi voi aiheuttaa ongelmia jotka rassaavat suhdetta.

Ap

Elämää ei pidä pelätå vaan elää ja uskaltaa rakastaa. Kun rakastaa ottaa aina riskin että tulee satutetuksi mutta se riski on otettava. Rakkaus on elämän suuri voima. On parempi elää ja uskaltaa kuik harmitella myöhemmin tyhjää elämää.

Vierailija
75/76 |
15.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap tässä sulle vinkki. Yksinhuoltaja.... talous ehkä tiukilla. Tie naisen sydämeen käy materian kautta vaikka naiset ei sitä myönnä.

Oisko joku harrastuskeen liittyvä vähän kalliimpi juttu, jonka voisit sille antaa?  Esim. tää jäi ylimääräseksi en tarvii. Tai sukulaistyttö ei halunnutkaan tätä joululahjaksi ja anna sille.

Onko joku urheiluharrastus? Osta joku askelmittari/kello/naisten rolex... tms.

Tien naisen sydämeen löytää rehti, luotettava ja empaattinen siisti mies siis ihminen isolla i:llä.

76/76 |
17.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju sitten kuoli. Mä ainakin yritin tsemppaa alkuperäistä, toivon todella että oli tosi tarina. Ja lämpeniko tämä nainen...

Itelläni pari aika rankkaa FriensZonetusta, toisen näin jälkikäteen yökerhossa tanssilattialla nuoleskemassa mahakkaan ja kömpelöhkön miehen kaa... toinen kaunis ihaitapaus teki lisää lapsia ja jatkossa samassa taloudessa oli kirjoilla henkilö nimeltä Mohammed.

Kiva että ovat kiinnostuneita ystävyydestä - kunnes kohtaavat miehen josta kiihottuvat. Miehen jonka eteen jopa uhrautuvat saadakseen hänet.

Silloin meidän tavisten on hyvä siirtyä syrjemmälle.... turha kuulemisia kysellä sitten enää..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä