Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Trump on kaikkien aikojen huonoin puhuja.

Vierailija
10.04.2020 |

Valehtelee, toistaa lauseitaan ja kaikki on tremendous, fantastic, superb vaikka laiva on hukkumassa.
Kieltanyt laaketieteen asiantuntijoiden esiintymisen CNNlla koska ne katkaisevat hopotystaan valilla ja jatkavat kun joku jarkeva puhuu.
Taas on aanessa, joka paiva, incredible and amazing.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

blaa...blaa...blaa...

Vierailija
2/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just a flu! Ei vaarallinen amerikkalaisille! Maailman paras terveydenhuolto! Pääsiäiseksi kirkkoihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä sanoja eikä mitään sisältöä.

Valitettavasti aika moni amerikkalainen politiikko jauhaa samaa, mutta hienommin sanankääntein.

Vierailija
4/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyttää aika paljon very-sanaa. Asiat ovat very good, very bad jne.

Ei Trumpin asemassa voi olla, jos on tyhmä, eihän. Mä olen ajatellut, että se yksinkertaistaa itseään tarkoituksella. Mutta en tiedä.

Vierailija
5/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

We are doing a great job, a tremendous job.

Meanwhile, Nykissä ruumisrekat dumppaa läjäpäin ruumiita joukkohautoihin.

Vierailija
6/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Trumpin asemassa voi olla, jos on tyhmä, eihän. Mä olen ajatellut, että se yksinkertaistaa itseään tarkoituksella. Mutta en tiedä.

Totta kai voi olla. Riittää että äänestetään presidentiksi, ei siinä mitään ÄO-koetta tehdä. Ja Trump on nimenomaan huonosti koulutettujen ja ahdasmielisten ihmisten presidentti.

Vierailija
7/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump on kaikkien aikojen huonoin ihan kaikessa! Pitäis lärvinsä kiinni ja antais fiksujen puhua, täys tollo on, kuraa päässä.

Vierailija
8/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että minä nautin ulinastasi. Donald rulettaa, karavaani kulkee ja ulina vaan jatkuu ;-) Pyri valeyleen!

Vierailija
9/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

The greatest corona president of all time!

Vierailija
10/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen tv-uraa Trumpin puhetapa oli sivistynyt, ellei jopa hienostunut, mutta ajatukset samoja

Vierailija
11/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmien ääniähän se kalasteleekin. Viisaus ja järkevät lauseet ja tosiasiat eivät tee siihen joukkoon mitään vaikutusta, koska eivät mistään mitään tajua ja heillä on kultakalan muisti. Trump voi sanoa vaikka seuraavassa lauseessa typeryyden joka on päinvastainen kuin hänen edellinen lauseensa, ja hölmöt vain hurraavat.

Valitettavaa, mutta totta. Populismia parhaimmillaan.

Vierailija
12/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sanoisi huonoin puhuja vaan hyökkäävin puhuja. Sisältö on usein pelkää soopaa mutta tv pressana osaa puhua ja syyttää muita. Aivan hiton taitava käyttämään mediaa omaksi edukseen. Oikean elämän kauhupelle (it) Kerranki olen tyytyväinen että jenkeillä on suhteellisen järkeviä kenraaleja.

Yksihän niistä taisi jo erota kun ei kestänyt hulluutta.

Vierailija
13/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumphan ei kannattajiensa puolesta mitään saa aikaan, paitsi tyhjiä lupauksia, mutta hän kertoo heidän ahdinkonsa olevan muiden syytä. Globalisaatio on vienyt työpaikat ja palkat ovat alentuneet. Trump sanoo kannattajilleen että se ei ole heidän syynsä, mikä on tietysti totta. Tosin ei hän pysty tuomaan 1980-lukua takaisin, mutta niin hän kertoo tekevänsä, ja kannattajille tämä on mieluista kuultavaa.

Vierailija
14/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihan se jaksa edes lukea sivun pituista memoa. Vahan vaikeammat jutut selitetaan hanelle kuvien avulla.

Kaikki koulu- ja yliopistotodistukset on haudattu niin syvalle etta eivat koskaan nae paivanvaloa. Helppo sitten kehuskella kuinka eteva han on.

Vierailija
15/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että minä nautin ulinastasi. Donald rulettaa, karavaani kulkee ja ulina vaan jatkuu ;-) Pyri valeyleen!

Taidat olla Putinin trolli.

Vierailija
16/16 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi huonoin puhuja vaan hyökkäävin puhuja. Sisältö on usein pelkää soopaa mutta tv pressana osaa puhua ja syyttää muita. Aivan hiton taitava käyttämään mediaa omaksi edukseen. Oikean elämän kauhupelle (it) Kerranki olen tyytyväinen että jenkeillä on suhteellisen järkeviä kenraaleja.

Yksihän niistä taisi jo erota kun ei kestänyt hulluutta.

Tuosta muiden syyttämisestä tulee mieleen erään pienen pohjoisen valtion pääministeri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi