On se Sanna Marin kyllä huono pääministeri, kun ei kädestä pitäen ohjaa kansalaisia lentokentällä eikä valvo jokaisen virkamiehen työtä
Ei myöskään valvo Uudenmaan rajalla 24/7 jokaisella väylällä eikä fyysisesti estä ihmisiä menemästä mökeille. Ei valvo Sanna ihmisten yskimistä kaupoissa eikä estä lapsia näkemästä toisiaan pihalla. Ei tee Sanna satojen ellei tuhansien virkamiesten työtä heidän puolestaan eikä säädä uusia lakeja kahdessa tunnissa.
Aivan epäonnistunut on Suomen pääministeri Sanna Marin. Tänäänkin kaivoin nenää täällä kotona ja laitoin sitten sormen suuhuni, ei ollut Sanna estämässä missään vaiheessa.
Eroa Sanna!
Kommentit (56)
Mutta osaa kyllä retostella sillä, että historian kyvykkäin hallitus on onnistunut hankkimaan kymmeniä lentokoneellisia priimasuojaimia sekä osaa kehoittaa jättämään spektaakkelit muille.
Itse niistin nenäliinaan ja laitoin sen pöydälle, en roskikseen. Missä oli Sanna Marin, kysympä vaan!!
Joo, pääministerin ja ministerien pitää koko ajan kädestä pitäen neuvoa jokaista virkamiestä työssään. Virkamiehet ei ilmeisesti osaa mitään tehdä itsenäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta osaa kyllä retostella sillä, että historian kyvykkäin hallitus on onnistunut hankkimaan kymmeniä lentokoneellisia priimasuojaimia sekä osaa kehoittaa jättämään spektaakkelit muille.
Kyllä olisi Sannan pitänyt lentää Kiinaan tarkistamaan suojat ensin. Lisäksi Sannan olisi pitänyt hoitaa suojainkaupat itse, eihän sillä mitään töitä ole, patsastelee jossain Voguessa. Olisi Sannan pitänyt Huoltovarmuuskeskuksen kymmeniä hyväpalkkaisia virkamiehiä itse kädestä pitäen ohjata työssään. Miksi Sanna ei tehnyt suojaimia itse? Missä vastuu? Hallituksen pitää erota!
Kyllä! Hänen olisi pitänyt ehdottomasti itse matkustaa sinne Kiinaan kastomana joka tehdas josta niitä harkitaan tilattavaksi ja itse myös täyttää tilauslomake, laatia sopimushedot ja siirtää rahat!
Teho-osastoilla kuulemma pulaa hengityskoneista ja henkilökunnasta. Miksi Sanna Marin ei tee lisää koneita ja mene teholle töihin? Sen sijaan että lorvii jossain tiedotustilaisuuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Hänen olisi pitänyt ehdottomasti itse matkustaa sinne Kiinaan kastomana joka tehdas josta niitä harkitaan tilattavaksi ja itse myös täyttää tilauslomake, laatia sopimushedot ja siirtää rahat!
Sopimusehdot siis. Unohdin mainita että kun Sanna ei tarkistanut edes tilinumeroa niin ne rahatkin meni väärälle tilille!
Vaihda kokeilun vuoksi tekstiisi Marinin tilalle Trump. Saat luotettavan valtamedian uutisointia USA:n koronatilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Virkamiehet ei ilmeisesti osaa mitään tehdä itsenäisesti.
ööh no eivät osaa? Eikö se ole tullut selväksi tässäkin kriisissä.
Ei tehnyt Sanna taustatarkistusta tilausta tehdessään. Osaa edes googlea käyttää...
Palasin Suomeen viime viikolla, ei ollut Sanna Marin lentokentällä viemässä karanteeniin..
Samaa ihmettelen. Miten joku voi olla noin huono pääministeri, kun kertaakaan ei ole vielä soittanut meidän ovikelloa ja ohjeistanut käsien pesusta.
Eikä edes tullut kertomaan, pysytäänkö kotona vai mennääkö pääsiäisenä mökille. Odotetaan vieläkin pääministerin käskyä.
Ja miksi ihmeessä ei saanut edes tilattua hengityssuojaimia tai tarkistanut sertifikaatteja.
Oi niitä aikoja, kun pääministerinä oli Paavo Lipponen tai Paavo Väyrynen..
Miksi ihmeessä Sanna Marin ei itse mennyt ompelemaan Kiinaan suojaimia, kun telkusta päätellen, työ ei näytä kiinnostavan, selaa vain jotain papereita ja on lähes jokaisessa uutislähetyksessä naamaansa näyttömässä, vaikka sitä varten tv:ssä on uutistenlukijat.
Tyelämässä se on toimitusjohtaja joka putoaa palliltaan, jos ei saa delegoitua alaisiaan työskentelemään tarpeeksi tehokkaasti.
Minä odotan vielä Sanna Marinin kantaa siihen, voinko matkustaa ensi viikolla poikaystävän luo naapurikuntaan vai en. Ei ole Sanna vastannut kysymyksiin eikä antanut ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Tyelämässä se on toimitusjohtaja joka putoaa palliltaan, jos ei saa delegoitua alaisiaan työskentelemään tarpeeksi tehokkaasti.
Mutta jos alainen mokaa, saa alainen kengänkuvan takalistoon sikäli kun on mokansa itsenäisesti tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin. Jos pankin virkailija kavaltaa rahaa, toimitusjohtajan täytyy erota.
Mä kusin housuun töissä. Toimari tietty eros. T: Koneen hissiasentaja
Oon nyt ihmeissäni lukenut koronauutisia tänään ja nähnyt, että ne kirjoittaa joku muu kuin Sanna Marin? Mitä ihmettä? Ihan outoja nimiä lehtien verkkosivuilla. Ei ole ihan tehtäviensä tasalla tuo Marin...
Pese kädet ja anna julkisesti twiitillä potkut Marin