Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko negatiivinen, realisti vai idiootti

Vierailija
10.04.2020 |

Muut ihmiset eivät monestikaan viihdy seurassani. Tiedän asioista paljon ja tuon tietoni esille, monesti ihmisillä on puutteellisia tai suorastaan väärää tietoa mitä yhdessä möyhäävät. En voi vain nyökytellä ja teeskennellä uskovani, vaan kerron miten asia oikeasti on ja näytän lähteen mistä tietoni on peräisin. Monia se ärsyttää ja puheenaihe vaihtuu nopeasti. Ihmettelen miten kukaan haluaa omaksua väärää tietoa kun kaikki tieto on kuitenkin helposti kaikkien saatavilla. Ehkä en vaan osaa sosiaalisia normeja, olla samaa mieltä muiden kanssa ja olla korjaamatta epäkohtia.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger. Enkä sano kiusallani.

Vierailija
2/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuo lähentelee idiotismia.

Sulla ei mitään haluakaan oppia sosiaalisesta kanssakäymistä.

Sosiaaliseen kanssankäymiseen kuuluu sellainen paskan ja tyhjänpäiväisten asioden juttelu, ei sillä niin väliä ovatko asiat tarkalleen oiken, kunhan jutellaan.

Tosiasiat kuuluvat työhön ja asialliseen keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet idiootti.

Vierailija
4/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. Ei kukaan jaksa kokoajan vapaa-ajalla vängätä jostain turhanpäiväsestä faktasta.

Vierailija
5/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun asiasi oikoa muiden ihmisten puheita, se on ärsyttävää.

Vain idiootti tekee noin.

Vierailija
6/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla missään tekemisissä kaltaisesi ihmisen kanssa.

Kierrän tuollaiset nipottaja kaukaa.

Vierailija
7/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydytkö vain korjaamaan muiden väärät tiedot vai osaatko antaa myös positiivista palautetta silloin kun muut ovat oikeassa?

Ja jos on pakko ryhtyä korjailemaan muiden käsityksiä, niin sen voi tehdä monella tavalla. Voi töksäyttää ja päteä tai sitten voi lähestyä asiaa diplomaattisemmin ja pehmeämmin niin että toinen pystyy säilyttämään kasvonsa vaikka saakin uutta tietoa.

Monesti on niinkin, että asioita voi lähestyä eri näkökulmista. On toki sellaisia asioita, joissa ei ole tulkinnanvaraa (esim. maa kiertää aurinkoa), mutta jos on puhe vaikkapa av-palstan tasosta, niin siihen on yhtä paljon näkemyksiä kuin on täällä luuhaavia ihmisiäkin ja on väärin yrittää esittää omaa mielipidettään tai jotain muuta tiettyä mielipidettä yhtenä ainoana totuutena.

Luulen että ap:lla saattaa olla vivahteiden taju hiukan hukassa. En hämmästyisi, jos hän olisi kaikkia otsikossa luetteloimiaan asioita (negatiivinen, realisti ja idiootti).

Vierailija
8/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen ilmaisu: smart ass!

Vierailija
9/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tuo lähentelee idiotismia.

Sulla ei mitään haluakaan oppia sosiaalisesta kanssakäymistä.

Sosiaaliseen kanssankäymiseen kuuluu sellainen paskan ja tyhjänpäiväisten asioden juttelu, ei sillä niin väliä ovatko asiat tarkalleen oiken, kunhan jutellaan.

Tosiasiat kuuluvat työhön ja asialliseen keskusteluun.

Eli jos joku päivittelee kuinka on vaikka epäreilua että presidentti ansaitsee päivässä miljoonan, siihen pitäisi vain nyökytellä että niinpä, niinpä, kauheaa on, eikä suinkaan korjata väärinkäsitysta presidentin palkkiosta? Mitä järkeä siinä olisi? Käsitin että kyse on ihan tällaisista fakta-asioista, ei mistään oliko eilen 13 vai 15 astetta lämmintä turhuuksista.

Vierailija
10/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on pakkomielle määritellä muita jonkin pienen yksityiskohdan perusteella. 😂

Vierailija
11/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpäs nyt olko niin tuomareita!

Vierailija
12/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan keskustella ja väitellä, mutta ei niin, että se loukkaa ketään.

Vierailija
13/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon järkeä paasata ihmisille, jotka eivät halua oppia vastaan. Aiheutat vastustusta ja vaivautumista heissä ja sen, että sinusta ei pidetä.

Sinänsä on hienoa, että sinulla on selkärankaa. Sitä toivoisi, että opiskelisit esimerkiksi yliopistossa aiheita, joista olet kiihkeä ja keskustelisit siellä samankaltaisten kanssa, sekä saisit asioita pidemmälle vietyä. Tai jossain järjestössä. Tietysti ne ihmiset, jotka jo valmiiksi ovat samoilla linjoilla, eivät valistusta kaipaa ja ne, joille sitä yrität tarjota, olisivat eniten sen tarpeessa. Mutta minkäs teet.

Vierailija
14/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat liittyä aloittajan kanssa idioottien joukkoon ole hyvä

Tuli mullekin mieleen asperger, eihän se ole paha asia....

Vierailija
15/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen tuota samaa nettikeskusteluissa saaden täälläkin paljon alapeukkuja. Oikeassa elämässä pidän kuitenkin mölyt mahassani ja vain nyökyttelen. Ihmiset kun tuppaavat suuttumaan, jos heidän totena pitämänsä humpuuki kysenalaistetaan. Puhumattakaan, että todistettaisiin vääräksi.

Vierailija
16/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika teillä palstalaisilla on päässä kun aina haukutte muita. Otatte ihmisistä jonkin piirteen ja suurentelette sitä.

Mikä diagnoosi teillä on?

K päisyys? Olitteko kaikki koulukiusaajia?

Vierailija
17/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Jopa täälläkin olen usein onnistunut tapaamaan keskustelun. 

Vierailija
18/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös! Mutta olen huomannut, että monelle tulee siitä paha mieli, joten yritän ilmaista mielipiteeni pehmeästi jos ollenkaan ja säästän väittelyt niille, jotka niistä pitää.

Vierailija
19/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä saat liittyä aloittajan kanssa idioottien joukkoon ole hyvä

Väärin. Tuo on aspergerimaista käytöstä. Väitätkö vastaan? Tietenkään kaikilla se ei ilmene samalla tavalla, ja jos esim itse olet asperger, olet saattanut opetella tuosta pois tai sinulle on saatettu opettaa, että noin ei kannata toimia ja fiksuna ihmisenä osaat soveltaa. Ole hyvä.

Vierailija
20/63 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu, jos joku osoittaa sinun olevan väärässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän