Kertokaa millaisia teidän miehet on
Saisin vähän näkökulmaa tähån omaan suhteeseen, joka ei oo ehkä parhaasta päästä.
Kommentit (28)
Vähän yli viiskymppinen, 175 cm, ylipainoa löytyy ehkä 15-20 kiloa, kaljuuntunut, silmälasipäinen.
Sarkastinen, joskus jopa vittuileva. Huumori kuivaa, melko älykäs. Laittaa usein ruokaa. Käy töissä, edustaa ehkä valkokaulusköyhälistöä. Lueskelee, lukisi enemmänkin, jos netistä joutaa. Kuntoilu kausittaista.
Vierailija kirjoitti:
Vähän yli viiskymppinen, 175 cm, ylipainoa löytyy ehkä 15-20 kiloa, kaljuuntunut, silmälasipäinen.
Sarkastinen, joskus jopa vittuileva. Huumori kuivaa, melko älykäs. Laittaa usein ruokaa. Käy töissä, edustaa ehkä valkokaulusköyhälistöä. Lueskelee, lukisi enemmänkin, jos netistä joutaa. Kuntoilu kausittaista.
Jätä se sika
Vierailija kirjoitti:
Mun mies:
+ komea, urheilullinen
+ hyvä työ ja hyvä palkka
+ hoitaa kotityöt oma-aloitteisesti
+ hoitaa muutenkin asiansa, ei tarvitse muistutella tai vetää perässä
+ hyvä isä
+ osaa rakentaa/ korjata
+ hyvät arvot, hyväsydäminen, järkevä
+ älykäs
+ hauska
+ seksuaalisesti aktiivinen
- ei osaa verbalisoida omia tunteitaan tai halujaan
- stressaantuneena ärsyttävä ja äkäinen
- nalkuttaa välillä
- ei tykkää sosialisoida
- ei tykätä samoista leffoista tai samanlaisesta musiikista
- moraalikyttääjä
- ei kehu
- seksuaalisesti voisi olla kokeilunhaluisempi
- neuroottisuuteen taipuvainen
- liian työorientoitunut
- ei halua kokeilla uusia harrastuksia tms., on urautuva
Osittain ristiriitaisia ominaisuuksia.
Ulkoisesti vastaa täysin ihannemiestäni: 191 cm pitkä, karun komea ja maskuliininen, iän myötä tullut vähän harmautta ja mahaa, mikä sopii hänelle. Luonteeltaan todella kiltti ja vastuullinen, sivistynyt ja lukenut, eläinrakas, hyväpalkkaisessa työssä, monin tavoin etevä ja älykäs, esimerkiksi osaa korjata minkä tahansa vempeleen itse. Olemme olleet yhdessä nuoresta asti ja meillä on aina ollut hirmu hauskaa yhdessä. Samanlainen huumorintaju, musiikki- ja leffamaku, olemme molemmat kulttuurin suurkuluttajia ja lukutoukkia. Myös seksissä sovimme yhteen täydellisesti, mikä varmaan tekee liitostamme niin onnellisen. Mulle seksi on nimittäin hyvin tärkeää.
No ap, tuoko nämä vastaukset näkökulmaa?
Ihana duunari. Hyvännäköinen ja hyvä sängyssä. Todella hyvä isä.
Ystävällinen kaikille.
Meillä parasta on yhteinen huumori ja fyysinen yhteys vielä 12 vuoden jälkeen. Minulle seksi on todella tärkeää.
Kova tekee töitä, lyhytsanainen, nopea toimissaan, aito, rehellinen, kohtelias, puhuu kauniisti, antelias, epäitsekäs.
Iltaisin makaa mieluusti sohvalla padin kanssa. Vähän laiskanpuoleinen kotona. Ja tykkää turhan paljon viinistä.