Kertokaa millaisia teidän miehet on
Saisin vähän näkökulmaa tähån omaan suhteeseen, joka ei oo ehkä parhaasta päästä.
Kommentit (28)
Tavallinen suomalainen duunari. Katsoo lätkää, lueskelee käy lenkillä, puuhailee pihalla, ei laita koskaan ruokaa, mutta huolehtii toisinaan tiskikonejutut.
Mun mieheni on aivan tavallinen suomalainen mies. Yli viidenkymmenen, kaljuuntunut, harmaantunut, rupsahtanut, ylipainoinen ja sairauksiakin on.
Mies on rehellinen kunnon mies, auttaa kun joku tarvitsee apua, on oikeudenmukainen, fiksu, hänellä on voimakkaat mielipiteet, rakastaa eläimiä ja meidän lapsia, huolehtii vanhemmista sisaruksistaan kuten huolehti isänsä ja äitinsä hautaan asti. Mieheni tekee kotitöistä oman osuutensa, vaikka joskus kinaa tulee siitä että minä muka teen jotain liian vähän tai huonosti, viimeksi väitti että pesen käsiäni liian vähän aikaa, joten aika ärsyttävä osaa olla.
Ollaan miehen kanssa aika samanlaisia, huumorintaju (se on tärkein) ja elämänarvot ja tavoitteet/haaveet.
Mies ei ole täydellinen ihminen eikä puoliso, eikä edes isä, kuten minäkään en ole täydellinen yhtään missään.
Hyvä mies, tykkää kissoista. Siis oikeista kissoista.
10 v yhdessä, ja yhä on vipinää peiton alla.
Vastuuntuntoinen, rehellinen (joskus liiankin), lempeä, rakastavainen, perhekeskeinen, luotettava, vähän huonot elämäntavat, nauttii paljon seksistä, tykkää hemmotella minua, auttaa läheisiään hankalissa tilanteissa, on tukena ystävilleen ja perheelleen, itsetunto on vähän huono, tarvitsee rakkautta myös takaisin, tarttuu epäkohtiin ja puhuu myös suhteestamme.
Huolehtivaisin ja rakastavin mies, jonka koskaan olen tuntenut. Huolehtii minusta ja muista läheisistään, auttaa aina kun voi. Hemmottelee ja hellii. Harteikas köriläs, jolla on maailman kauneimmat siniset silmät. Puhuu ja pussaa, pitää läheisyydestä ja haluaa paljon läheisyyttä. Lukee paljon, on lahjakas sekä verbaalisesti että musiikillisesti. Eläinrakas, tasa-arvoinen.
Luotettava, älykäs, rauhallinen, puhuu ja pussaa myös.
Ihan tavallinen mies. Ei penaalin terävin kynä, mutta hauska, tasainen ja luotettava. Pidämme molemmat rauhallisesta arkisesta kotielämästä ja sovimme sen puolesta hyvin yhteen. Mies ei ole erityisen oma-aloitteinen ja joskus käy hermoille, että aina täytyy ohjeistaa, mutta viat ne on toki minussakin.
ADHD-mies, mutta lääkitys ja elämänhallinta kunnossa. Opiskelee liiketaloutta, välillä hankala saada asioita aloitettua (koulutyöt tai jokin askare), mutta kannustuksella tai muistuttamalla lempeästi homma lähtee käyntiin. Positiivinen, hauska, lämmin ja tykkää ulkoilla kanssani. Tekee ruokaa myös mielellään silloin, jos minä en jostain syystä pysty. Ei koe tarvetta olla ns. miehinen mies, vaan uskaltaa olla tunteellinenkin. Tykkää pelata tietokoneella ja alkoholinkäyttö hillitty, ei pidä ns. kalsarikänneistä tai övereistä. Asioista helppo puhua avoimesti, myös seksiasiat eli ei ole ongelma kertoa, jos tuntuu ettei nyt tahdo. Ottanut aina hyvin vastaan eikä ikinä yritä pakottaa mihinkään. Uskaltaa kertoa omat huolensa. Riitelemme kyllä, mutta ne ovat tähän mennessä ratkenneet puhumalla, koska molemmat vihaamme sitä että jokin asia jää hoitamatta loppuun. Välillä vähän lapsellinen, mutta se sopii, koska minusta minä olen välillä liian vakava.
Luonteeltaan rauhallinen, harkitseva, huolellinen ja hyväsydäminen. Hänellä on luonnostaan mustat paksut hiukset ja kauniit jään väriset silmät. Tykkää eläimistä ja laittaa hyvää ruokaa. Pussaa, muttei ole kova puhumaan. Hiljainen ja introvertti. Joskus harkitsevuus ja hiljaisuus ärsyttää, koska olen itse hyvin impulsiivinen ja haluan puhua kaikki asiat halki ja puhki.
Hyvä mies, en vaihtaisi mihinkään.
Mun mies on tavallinen nuori mies. Komea, fiksu, urheilullinen. Tykkää musiikista (kuuntelee koko ajan musiikkia ja soittaa itse välillä), on tarkka vaatetuksestaan ja ulkonäöstään muutenkin. Pitää laadukkaista jutuista, ei koskaan osta sitä halvinta paitsi jos kyse on jostain maidosta tai paahtoleivästä. Muuten ei juuri tuhlaile, tilillä taitaa pötköttää muutama kymppitonni rahaa. Elää siististi, imuroi joka päivä ja tiskaa astiansa lähes päivittäin. Ei tosin muista viedä roskia ulos :’D
Hän on lempeä ja lämmin, aidosti oma itsensä. Ei ehkä muista kehua minua sanallisesti niin usein kuin haluaisin, mutta muusta käytöksestä voi päätellä että hän rakastaa minua ja pitää kauniina ja ihanana. Hän on tosi hyvä sängyssä ja minun nautintoni on hänelle kunnia-asia. Vähän ehkä ujo introvertti, mutta olen itse samanlainen eli se ei haittaa ollenkaan. Pelaa joskus tietokoneella mutta ei montaa tuntia kerrallaan, eikä edes joka viikko. Hän tekstaa mulle aina iltaisin hyvän yön toivotukset. Minun mielestäni täydellinen paketti! Olen umpirakastunut <3
52v lääkäri, komea ja menestynyt. Ei hirveästi tarvitse sek.siä, sekös minua harmittaa. Pitää kumppanuutta enemmän arvossa kuin makuuhuonetoimintaa.
Kätevä käsistään, rehellinen ja aikaansaava. Tykkää urheilla ja laittaa ruokaa kanssani. Tekee paljon töitä, viime vuosina hieman vähentänyt.
Pinnallinen, ihan komea, kavereiden kanssa viihtyvä, rahan ahne, itsekäs, joskus huomioi minua ja tehdään yhessä asioita
Mieheni on 40v it-alan ammattilainen, hyvä puoliso ja isä. Luotettava, rauhallinen. Osallistuu kodin kaikkiin töihin. Pitää matkustelusta, mutta viihtyy hyvin kotona. Ei juuri käy missään baarissa tms, ehkä kerran vuodessa! Minä käyn enemmän, yleensä ystävien kanssa syömässä -tyyppisesti.
Ei ole mikään remonttireiska, mutta renkaanvaihdot ym hoituvat. Ei ole pihi muttei myöskään tuhlaa.
Ei kyttää rahankäyttöäni, saan minkä tarvitsen (tienaan hyvin myös itse, yhteiset rahat, mutta tarkoitan ettei nillitä jos ostan mielestäni tarpeellista ja hieman hintavampaa). Pitää huolta nautinnostani ja saan aina kun haluan - toimii myös toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Luonteeltaan rauhallinen, harkitseva, huolellinen ja hyväsydäminen. Hänellä on luonnostaan mustat paksut hiukset ja kauniit jään väriset silmät. Tykkää eläimistä ja laittaa hyvää ruokaa. Pussaa, muttei ole kova puhumaan. Hiljainen ja introvertti. Joskus harkitsevuus ja hiljaisuus ärsyttää, koska olen itse hyvin impulsiivinen ja haluan puhua kaikki asiat halki ja puhki.
Hyvä mies, en vaihtaisi mihinkään.
Onkohan meillä sama mies? Ja ollaankohan me sama nainen!
Mieheni on minua 10v nuorempi lentäjä-lääkäri. Hänellä on jykevä leuka ja lähes 2m varsi. Siitin on keskivertoa paksumpi ja n.25cm pitkä. Rahaa on enemmän kuin ehdimme ikinä käyttää. Hän on muuten täydellinen, vain virheet puuttuvat. Olen onnenpoika.
Mun mies:
+ komea, urheilullinen
+ hyvä työ ja hyvä palkka
+ hoitaa kotityöt oma-aloitteisesti
+ hoitaa muutenkin asiansa, ei tarvitse muistutella tai vetää perässä
+ hyvä isä
+ osaa rakentaa/ korjata
+ hyvät arvot, hyväsydäminen, järkevä
+ älykäs
+ hauska
+ seksuaalisesti aktiivinen
- ei osaa verbalisoida omia tunteitaan tai halujaan
- stressaantuneena ärsyttävä ja äkäinen
- nalkuttaa välillä
- ei tykkää sosialisoida
- ei tykätä samoista leffoista tai samanlaisesta musiikista
- moraalikyttääjä
- ei kehu
- seksuaalisesti voisi olla kokeilunhaluisempi
- neuroottisuuteen taipuvainen
- liian työorientoitunut
- ei halua kokeilla uusia harrastuksia tms., on urautuva
Luotettava, osaa puhua, reipas, kätevä käsistään, teemme asioita yhdessä, viihdymme kummatkin kotona myös, siisti, auttavainen, ei juo, hoitaa hyvin lapsensa, hyvä suutelija, osaa helliä ja seksi on todella hyvää.
Mieheni on lämmin, hauska ja luotettava ihminen. Hän on myös lahjakas esimerkiksi musiikillisesti. Myös hän arvostaa minua ja luottaa minuun. 95 % ajasta arkemme on oikein mukavaa ja olemme oppineet hyvin jo tässä vuosien mittaan, miten sopia ristiriitatilanteet mahdollisimman ongelmattomasti.
Rakastan miestäni hyvin paljon enkä osaa kuvitella elämääni ilman häntä. Toivottavasti saamme olla yhdessä tällä pallolla mahdollisimman pitkään.