Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivon Kärki on järjettömän huono ja teennäinen lässytysbiisi

Vierailija
10.04.2020 |

Meinas aivot sulaa sitä kuunnellessa. Ooo joo nyt on niin kaikki samaa sydäntä ja nönnönnöö yhdessä kestetään ja uuu.
Biisin kesto yli 4min, hermot meni alle kahdessa. Mites sulla?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisin nimi ei ole Toivon kärki vaan "Uuden edessä". Ja Immosen kaikki naiset mukana...

Vierailija
22/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä osoitus siitä että mitä useampi kokki niin sen surkeampi soppa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa maailman ihmisistä kaivelee napaansa, varpaitaan ja korviensa vaikkujaan ja ihmettelee kun maailmassa on niin paljon vääryyttä ja kärsimystä.

Vierailija
24/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuen eessä

Vierailija
25/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelin juuri. Ehkä oon lässy mutta tuli kyyneleet silmiin 😔

Vierailija
26/36 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hapannaama alapeukuttaa jokaisen viestin 😃

Vierailija
27/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä, että Nelosen Vain elämää -porukka tässä lauleskelee.

Ajatus on hyvä, mutta valitettavasti itse biisi on ihan järkyttävän huono.

Vierailija
28/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä siihen asti kun alkoi rap. Siihen loppui kuuntelu.

Vierailija
29/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka lukisivat puhelinluetteloa ääneen kunhan tuotto menee SPR Suomen koronaviruspotilaille, omaisille ja kuseen joutuneille yrittäjille! Mitäs ap on tehnyt näiden asioiden hyväksi?

miksi ap:n pitäisi tehdä jotain erityistä noiden asioiden hyväksi? Mitä sinä olet tehnyt? Paitsi kuuntelet ilmeisesti tuota biisiä loopilla...

No jos sitä kuuntelee loopilla, joka ikisestä kuuntelusta menee ainakin joitakin senttejä SPR:lle. Eikä tarvi edes kuunnella, laitat Spotifysta pyörimään ja laitat volumen hiljaiselle. Kyllä on helppoa tehdä hyvää, ja silti joidenkin pitää ruikuttaa.

KAIKKI tuotto menee hyväntekeväisyyteen. Kuuntelemalla sinäkin lahjoitat.

Vierailija
30/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka lukisivat puhelinluetteloa ääneen kunhan tuotto menee SPR Suomen koronaviruspotilaille, omaisille ja kuseen joutuneille yrittäjille! Mitäs ap on tehnyt näiden asioiden hyväksi?

Tuotto jaetaan näin "Kappaleen suoratoistokuunteluista ja radiosoitoista kertyvät tuotot ohjataan Punaisen Ristin kautta koronavirusepidemiasta kärsivien auttamiseen kotimaassa. "

Lauri Tähkä sanoi itse, että tuotto menee ensisijaisesti muusikoille ja esiintyville taiteijoille, joilla ei ole nyt tuloja. Ei siis niinkään koronapotilaiden omaisille tms. Ajatus on siis tukea koronasta taloudellisesti kärsiviä, joille hallitus jo lupasi muutaman miljardin.

Vierailija
31/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biisin nimi ei ole Toivon kärki vaan "Uuden edessä". Ja Immosen kaikki naiset mukana...

No minä aattelinki että on Vainion isojen poikien lauluja kun otsikon luin.

Vierailija
32/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nih, tuotot menee rahapulaan joutuneille muusikoille jotka on yksi ryhmä joilta työt ja tulot katosi melkein kokonaan?

Vierailija
33/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli lyö Tähkän joko ritariksi tai nyrkillä.

Vierailija
34/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niitä muitakin kuin Jenni ja Anna?

Vierailija
35/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ovat taiteilijat nykyään? videolla ei ainakaan yhtään näy. Väkisin väännettyä kuraa musateollisuuden "ihmeiden" esittämänä. Kuraa, puoliminuuttia kuuntelin. Ei enään ikinä.

Vierailija
36/36 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli upra ponnistus ja ihan nyvä biisi. Minua se kosketti. 

Mutta ap: tee itse parempi, kun kerran osaat arvostella, niin varmasti sitten osaat myös tehdä paremman biisin. Yhdessä marisevien av-mammojen kanssa vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän