En uskalla viedä autoa autopesuun :DD
Joo, olen nainen ja miehellä ei ole edes korttia. Hankin vasta auton töiden takia ja auto pitäisi pestä, koska on niin kurainen. Mua vaan pelottaa nuo autopesut ja muuta paikkaa ei ole autoa pestä. :D Voiko siinä mokata tosi pahasti, tyyliin auto hajoaa kun ajan sen väärään kohtaan pesupaikalla? Entä jos ne pelottavat harjat rikkoo mun auton? Apua! Tunnen itseni niin avuttomaksi. :D
Kommentit (28)
Älä välitä ap, muakin jännittää joka kerta kun vien auton pesuun. Meillä on omakotitalo ja sen pihassa voi kesäaikaan pestä, mutta muulloin vien pesuun. Aina hirvittää ja ekalla kerralla olin aivan paniikissa.
Ihan hirveesti ei kyllä voi mokata, kunhan muistaa etukäteen irrottaa antennin ja pitää ovet ja ikkunat visusti kiinni.
Nyt se tapahtui, joku jäi autopesuun! Mies jäi loukkuun autopesuun: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/9adf85cb-26c5-4897-babb-8746cf5c20ab
Tuntuu siltä, ettei mihin tahansa autopesulaan kannata mennä. Onko ketään auttamassa jos se jumiutuu päälle tai valvomoa. Mitä jos ei olisi puhelinta mukana tai akku loppuu? On pesurobotin armoilla..?
Inhoan kaikkia paikkoja, joissa auto pitää ajaa sisään johonkin ahtaaseen paikkaan. En minä niitä pelkää, mutta ihan kiva, kun nykyään katsastuksessa inssi ajaa auton sinne halliin, ja autoa en käytä pesussa missään pesulassa, jos ei ole pakko vaan pesen mieluummin kotipihalla.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus että naiset voivat olla uusavuttomia. Kaikki perunaa teknisemmät asiat pelottavat ja menevät yli hilseen.
Älä yleistä. En ole koskaan omassa taloudessa nähnyt miestä, joka osaisi esim. edes tukkeutuneen viemärin aukaista. Ite pitää tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä ap, muakin jännittää joka kerta kun vien auton pesuun. Meillä on omakotitalo ja sen pihassa voi kesäaikaan pestä, mutta muulloin vien pesuun. Aina hirvittää ja ekalla kerralla olin aivan paniikissa.
Ihan hirveesti ei kyllä voi mokata, kunhan muistaa etukäteen irrottaa antennin ja pitää ovet ja ikkunat visusti kiinni.
Minkalaisessa autossa on irroitettava antenni?
Joka hiton kulmassa on nykyään pesuloita, joissa se pesu maksaa sen 15€. Nuo huoltoaseminen pikapesut on yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkalaisessa autossa on irroitettava antenni?
Vanhemmissa automalleissa tämä oli ihan normaalia.
En ole tiennyt, että sellaisia paikkoja on. Heh. Pitää googlettaa.