Mun kaverin paino yli vaakan!:-)
160 pitkä vaikka ei oikeesti vaan alle. Vaaka ottaa 120 ja ei se riitä sille eikä voi teitää sen oikeata painoa. Mitä jos se on yli 300?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Vaakan? Mikä vaakka?
Vaaka sillä katotaan paino. Nyt tiiät.
Mikä vanha paskavaaka tommonen on kun nykyään halpiksetkin punnitsee 180kg asti? Ja toi ei oo mitään vielä koska mun vaaka ei riitä mulle
Ap, oletko valmis oppimaan jotain uutta? Vaaka taipuu vaa’an. Nyt tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko valmis oppimaan jotain uutta? Vaaka taipuu vaa’an. Nyt tiedät.
Ei ollu aihe. Aihe oli mun kaverin paino ja se on aika kauhee! Ja se ei syö muka makeeta paljoa.
Vaihda kaveria.
Ihan oikeasti. Ja nopeasti.
Läskiys tarttuu. Ihan oikeasti.
Siis ne huonot elintavat. Ihan huomaamatta.
Seura tekee kaltaisekseen!
Vierailija kirjoitti:
Oletko 12-vuotias vai mikä sinua vaivaa?
Kuule aika paljon vanhempi.
Mun ehkä ex tappoi vaa´an. Ei mennyt lähellekkään pohjaa ehkä 80 jotain? Mä en nähnyt varmuudella tulosta. Vaaka sai ihan täysillä mätkyä lattiaan. Kysyin siinä naureskellen onko tosiaan noin paha vaaka? Niin katsoi mua niin vihaisesti että varauduin jo ottamaan käsistä kiinni.
Mä en edes riidellessä tekisi kenellekkään naiselle enempää kuin otan käsistä kiinni ja pyydän rauhoittumaan. Tälle ei tarvinut, hakkasi ja tappoi sen puntarin. Kun puuskutti siinä mättämisestä niin kysyin helpottiko? Sanoi rumasti käskien painua v alkuiseen paikkaan. Totesin tyynesti että levitä jalat.
Tiedän että en ole mailman mukavin jätkä. Toisen painoa en ole kuitenkaan arvostellut ja aina olen halunnut vaikka muutama näkyvä kilokin oli kertynyt. Mun puolesta saa omassa asunnossaan riehua ja rikkoa tavaroita. Ne on vain esineitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 12-vuotias vai mikä sinua vaivaa?
Kuule aika paljon vanhempi.
Jo 14 vuotta täyttänyt? Lapsille suunnattuja palstoja löytyy netistä vaikkapa demi.fi. Kokeile, jos sieltä saisit paremman vastaanoton. Voit jopa vähän säväyttää ikätovereitasi sillä, että osaat nyt taivuttaa vaaka-sanan oikein!
pakoon ja äkkiä! kirjoitti:
Vaihda kaveria.
Ihan oikeasti. Ja nopeasti.
Läskiys tarttuu. Ihan oikeasti.
Siis ne huonot elintavat. Ihan huomaamatta.
Seura tekee kaltaisekseen!
Kilin haisevat karvat vetoa niin ei tartu. Se että seura voi sanoa pahasti siitä että on hoikempi ja laihtuu siitäkin. Sitten saa kuulla olevansa luikku p ja ties mitä. Pakko myöntää etten liho helposti ja laihdun ihan silmissä kun rasitan itseäni. Se on varmasti naiselle tai vaikka monikossa kun ainakin kahta naista tämä on ärsyttänyt.
Mulla ois isosedän peruja yksi kymmenysvaaka. Se ei ole tuollaisista painoista vielä moksiskaan.
Ootpas kyllä harvinaislaatuisen pska kaveri kun selän takana netissä naureskelet.
Toivottavasti kaveris tajuaa ottaa hatkat sun läheltä, oot myrkyllinen.
😂😂