Onkohan palstalla yksikään ryhmä ketä ei kiusattaisi? :( Lista tänne heti.
Kyllä on julmaa! Täällä arvostellaan ja haukutaan tasantarkkalleen kaikki maailman ihmiset.
Kommentit (11)
Ei varmaan, mutta onneksi persuleiden kiusaaminen on yleisesti hyväksytty huvi.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan, mutta onneksi persuleiden kiusaaminen on yleisesti hyväksytty huvi.
Ja lestojen :D
Vierailija kirjoitti:
Jänniksille annetaan kaikki anteeksi.
Tämä. En ole huomannut että heitä olisi koskaan vastuutettu mistään :(
Jokaisesta sosiaaliluokasta ja sukupuolesta kun kasaa porukan niin on varmaa että kukaan ei jää kiusaamatta. Niin se vain on. Missä menee kiusaamisen raja, se olisi mielenkiintoisempi kysymys?
En puhuisi kiusaamisesta koska kaikki ovat anonyymejä. Kaikki täällä epätoivoisesti yrittävät todistaa omien mielipiteidensä ja käytöksensä olevan parempia kuin muiden. On inhimillinen suojelumekanismi että oma käytös, vaikka itse tietäisi sen vääräksi, yritetään aina oikeuttaa, ja toisethan ovat tietenkin väärässä.
Erilaisuus on rikkaus. Väitän, että jos kaikki olisivat samanlaisia kuin sinä, niin ne muut alkaisivat nopeasti ärsyttää.
Olisi muuten jännä ihmiskoe jos täältä otettaisin vaikka 30 kirjoittajaa tapaamaan toisensa silmästä silmään. Ensin saisivat tutustua ja sitten pitäisi kirjoitusten perusteella arvata kuka on kuka. Paljonkohan menisi oikein?
Vierailija kirjoitti:
En puhuisi kiusaamisesta koska kaikki ovat anonyymejä. Kaikki täällä epätoivoisesti yrittävät todistaa omien mielipiteidensä ja käytöksensä olevan parempia kuin muiden. On inhimillinen suojelumekanismi että oma käytös, vaikka itse tietäisi sen vääräksi, yritetään aina oikeuttaa, ja toisethan ovat tietenkin väärässä.
Erilaisuus on rikkaus. Väitän, että jos kaikki olisivat samanlaisia kuin sinä, niin ne muut alkaisivat nopeasti ärsyttää.
Olisi muuten jännä ihmiskoe jos täältä otettaisin vaikka 30 kirjoittajaa tapaamaan toisensa silmästä silmään. Ensin saisivat tutustua ja sitten pitäisi kirjoitusten perusteella arvata kuka on kuka. Paljonkohan menisi oikein?
Tämä olisi mahtava koe!
Olen kyllä "tunnistellut" ihmisiä, en oikeasti vaan lekitellyt, tuo olisi palstalla persu aivan samat jutut, tuo taas ikäero pakkomielteinen, tuo kaipailee varattua, tuo palstan feministi jne. Ihan hauskaa!
Itse ainakin tunnistan jo kaverini täältä, tiedän että käy täällä, hän tosin ei tiedä että minä tiedän mikä tekee asiasta aika hauskaa, kun tiedän miten reagoi mihinkin.
En kyllä keksi yhtäkään.