Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiina Jylhä pilannut kasvonsa ja silti pyörittää kauneusklinikkaa? Kuka uskaltaa asiakkaaksi?

Vierailija
10.04.2020 |

Ihmetten, mistä Tiina Jylhä saa asiakkaita kauneusklinikalleen, kun katsoo hänen selvästi moneen
kertaan leikeltyjä kasvojaan ja turbohuuliaan. Itse en ainakaan uskaltaisi tuollaisen "kauneus"klinikan asiakkaaksi.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinalle on laitettu liikaa täyteaineita poskiin, ja nyt kasvot on liian jylhät.

Vierailija
42/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jackson myös kehitti naamion kun sillä varmaan oli ne traumat.

Niin itseviha voi esiintyä monessa muodossa.

Kyllä mä silti uskon että ei tarvita traumaa tehdäkseen kauneusleikkauksia.

Dysmorfia on se sairaus ja osa tosin on helposti vietävissä, eli juuri hyväuskoisia kauneuskirurgian luomalle harhalle, jos rahaa on ja ehdotetaan sitä saattaakin tuohon sortua, kokeilla kaikkia uutuuksia mitä mainostetaan, materialismia käytännössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, tartteko niitä asiakkaita enää viimeaikaisten hyvien kauppojen jälkeen.

Vierailija
44/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi silti tutki miksi juuri Tiinalta ostettiin, mietitäänhän niitä vanhoja suhteita ja bisneksiä.

Vahinko, uskoo kuka haluaa.

Vierailija
45/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina olikin mukava, kun kerran oli asiakkaanani, vaikka itse luulinkin häntä pinnalliseksi.... Tsemppiä Tiina.. Ei ole helppoa olla ihminen....

Vierailija
46/55 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku voisi silti tutki miksi juuri Tiinalta ostettiin, mietitäänhän niitä vanhoja suhteita ja bisneksiä.

Vahinko, uskoo kuka haluaa.

Ilman muuta pitää tutkia. Vyyhti voi olla likaisempi kuin uskommekaan ja epäiltyjen listalle saa joutua myös ministerit. Kyse on kuitenkin valtion verovarojen miljoonaluokan tuhlaamisesta ja mahdolliset hyväveliverkostot täytyy tutkia. 

Vierailija
47/55 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nähnyt livenä? Minä olen. Ihan kaunis nainen on. Persoonallinen. Täytyykö kaikkien olla posket roikkuen? Ei todellakaan! On ihanaa kun ei ole ryppyjä, voi hoitaa itseään huolella. 

Olisi kiva nähdä miltä itse näytät :D :D

Vierailija
48/55 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menisi kun Tiina Jylhä ja Suvi Pitkänen keulakuvina 😂

Pitkänen ei tosin enää taida olla, kun siirtyi dj-hommiin sammuilemaan baareihin. Huulensa pilasi kyllä totaalisesti tuolla ollessaan.

Vierailija
49/55 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Pitkänen, Hottis Juha-Sofia, Tiina Jylhä, Michael ja LaToya Jackson, Donatella Versace jne, lohdullista tietää, ettei kauheuskirurgiasta kertakaikkiaan ole vastusta luonnollisuudelle, luonto muovaa parhaiten. 

Nämä em. hirviöt ovat tosiaan yhdestä ja samasta kapeasta muotista, eikä edukseen yksikään leikelty muoviotus. Leikkaamalla ja keinotekoisesti ei saada tuon kummempaa lopputulosta. Voisi kokonaan kieltää moisen puoskaroinnin ja mt-ongelmaisten lypsämisen.

Vierailija
50/55 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele Lauri, Riina-Maija Palander ja moni tavallinen, mutta epävarma bisnespusukala/basicsomesopuli. Huulitäytetrendi, vertaispaine erityisesti somessa ja kasvava tekohärpäkekilpavarustelu tuovat asiakkaita?

Vierailija
51/55 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut haluavat muuttaa kasvonpiirteitä, jos vaikka näyttää samalta kuin hyväksikäyttänyt sukulainen. Ikääntyessä se sukulaisen naama katsoo peilistä päivä päivältä useammin, vaikka itse trauma olisi käsitelty psykoterapiassa. Ulkonäön korjaaminen on viimeinen irtautuminen hyväksikäyttäjästä omaksi itsekseen, eli voimauttava kokemus.

Näin olen kuullut muutamalta ihmiseltä, jotka päätyivät kauneuskirurgiaan, ei kylläkään Tiinan puljussa.

Vierailija
52/55 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S,P on pilannut itsensä. Ne huulet...ovat kuin lehmällä. Roikkuvat lerpallaan.

Vierailija
53/55 |
11.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S,P on pilannut itsensä. Ne huulet...ovat kuin lehmällä. Roikkuvat lerpallaan.

Noh... ei saa loukata lehmiä.

Vierailija
54/55 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Tiinan pari vuotta sitten Tallinnan vanhassa kaupungissa, oli K-raudan muovikassi kädessä. Olikohan käynyt ostamassa muutaman tuubin silikonia?

Vierailija
55/55 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä