Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikka esitän, että ei satu niin kyllä

Vierailija
10.04.2020 |

sattuu. Ja mulla on ikävä! Ollut aina. Olisin kuollut, olisimme kaikki kuolleet, jos olisimme jatkaneet sitä. Se ei tarkoita ettenkö rakastaisi sinua. Muutahan minä en tehnytkään. Juuri sen takia, meidän kaikkien takia... En pyydä anteeksi tai anna anteeksi, mutta olen silti pahoillani, että asiat menivät näin. Et ehkä tiedäkään kuinka kurjasti meitä on kohdeltu, emme saaneet mistään tukea ja olimme kodittominakin aikamme. Olin niin pieni, että en saanut päättää asioistani, joten elämäni pilattiin. Toinen lähti, toinen jäi eikä se toinen ollut yhtään sen parempi. Ihmisen pitäisi saada päättää omasta elämästään - oli hän minkäikäinen tahansa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

2/3 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse esittää. Se käy raskaaksi pidemmän päälle. Kannattaa käydä jutustelemassa noista jutuista. Ehkä joskus pääset yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄSKI kirjoitti:

Ei tarvitse esittää. Se käy raskaaksi pidemmän päälle. Kannattaa käydä jutustelemassa noista jutuista. Ehkä joskus pääset yli.

Kyllä tarvitsee. Ihmiset ovat pahoja ja maailma julma paikka. Jos minua olisi haluttu auttaa niin keskusteluapua olisi silloin tarjottu, ei tarjottu. Nyt on jo liian myöhäistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän