Kuntosalilla kävijät ja käyntiajat pitäisi rekisteröidä
Tämä sen takia että jos joku sairastuu koronaan niin voidaan jäljittää myös muut salilla kävijät ja em. kontaktit. Sama pitäisi koskea myös ainakin baareja, museoita ym. parveilupaikkoja, tämä olisi tärkeää etenkin sitten kun yhteiskunnan toimintoja voidaan availla jotta voidaan tehokkaasti jäljittää ja eristää korona tartunnan saaneita.
Suositukset on ihan turhia koska liian moni jättää niitä noudattamatta. Eräässä kuntosalissa jossa on ikkunat vain puoliksi peitetty näytti olevan kymmeniä kuntoilijoita samanaikaisesti, saahan ne siellä olla koska kuntosaleja ei ole määrätty kiinni laitettaviksi... mut kun mun mun mun on pakko päästä salille jne...
Kommentit (3)
Et ilmeisesti käytä kuntosaleja? Joka käyntisi rekisteröityy kun tulet ja lähdet. Ei sinne avoporteista kävellä. Mitäpä luulit?
Meillä on kuntosali kiinni koronan takia ja toisekseen sinne mennään aina ovesta kortilla tai läpyskällä ja sitten vielä kirjataan treeni tiskillä.
Oletko ikinä käynyt kuntosalilla? Ei ole tullut vastaan yhtäkään kuntosalia missä ei pitäis "leimata sisään". Ulos ei tarvitse leimata, mutta vois olettaa ettei kukaan siellä yli 12h hengaile.