Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
1321/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin itse ottaa passikuvia itsestäni perinteisellä digikameralla ja ajastimella että pääsee kauemmaksi siitä. Se meni ihan Mr. Bean pelleilyksi xD

Vierailija
1322/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri otetussa passikuvassa näytän ihan Halloween-elokuvien Michael Myers:ltä. Ja oon nainen :D

Kaikki, jotka nähneet kuvan, sanoneet, ettei näytä yhtään multa. Kyllä on naurettu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hieman yli nelikymppinen. Muistutan passikuvassa lähes kasikymppistä äitiäni. Silmäpussit, kylähullun katse. Tarkistin netistä miksi piti tehdä kiertoreitti kyttiksen kautta, eikä suoraan saanut tilattua uutta matkadokumenttia noutopisteeseen. Sormenjäljet jo edelliseen passiin otettu, eikä sukunimi vaihtunut tai vastaavaa. Yksi syy: poliisi ei tunnista henkilöä samaksi kuin 5 vuotta aiemmassa kuvassa. No ei varmasti, en minäkään!

Vierailija
1324/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun passikuva on kuin suoraan Alibin kannesta.. Tai suoraan jostain Poliisin tunnisturivistä. Puuttuu vain se "mittakaava" taustalta. 

Vierailija
1325/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olen aina näyttänyt epäviehättävämmältä passikuvissa, mutta viime passikuvassa olen mielestäni kuin kaunotar, malli. Siitä huolimatta, että kuumana kesäpäivänä, maanantaiaamuna töiden jälkeen kävin sen ottamassa. 

Vierailija
1326/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva on sen näköinen kuin malli on.

Vierailija
1327/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän ihan omalta äidiltäni.

Näytän kuulemma Boris Jonsonilta, sekä kuvassa että livenä. Minusta kuva on ihan ok. Passia en enää uusi kun en mene itäänpäin, henkilökortti riittää lähiympäristössä.

Vierailija
1328/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näytän pulimuijalta jolla on takanaan 6 kuukauden juomaputki ja helvetillinen darra. 

Vierailija
1329/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä kuvassa näytin joltain itäeurooppalaisen kuulantyöntäjän ja jonkun mugshot-kuvan sekamuodolta. Ikä on viidessä vuodessa tehnyt tehtävänsä, keväällä otetussa kuvassa näytän ylikeitetyltä lantulta.

Vierailija
1330/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin passikuvaan hellepäivänä suoraan töistä. Näytän kiiltävältä, turvonneelta kurpitsalta. Mieheltä ja lapsilta pääsi äkäinen röhönauru, kun näkivät kuvan. Edellinen passikuvani oli paras ikinä; näytin siinä 10-15 vuotta ikäistäni nuoremmalta. Kuvaaja sääti valoja ja heijastuslevyä niin, että silmäpussit ja juonteet naamassa katosivat kokonaan. Nyt menin tietenkin samaan paikkaan, mutta oli eri kuvaaja. Ja toki naamakin näytti vähän erilaiselta kuin viisi vuotta sitten...

Vierailija
1331/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastani minua katsoo apea versio Ryhmä Haun Rubblesta.

Vierailija
1332/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän passikuvassa ihan sitlä, että olen naaman värin perusteella haudasta karannut.

Vierailija
1333/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvani muistuttaa Aileen Wuornosia.

Vierailija
1334/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisin, että näytän aivan Muumilta. Niin leveä leuka ja kasvot näyttävät todella pyöreiltä( ei normaalisti). Kaiken lisäksi yritän vielä suurentaa silmiä, kun edellisessä passikuvassa olin niin väsyneen näköinen. Juu en suosittele sitäkään. Olisipa tämä kuva vain passissa, mutta ei. Uusin passin ja ajokortin samaan aikaan :D

Vierailija
1335/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naama näyttää siltä kuin ne karttakuvat, joissa maapallo on levitetty tasoksi.

Ihmetyttää, miten on kuvausteknisesti mahdollista kuvata samalla kertaa kasvot myös sivuilta.

Vierailija
1336/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytän ihan omalta äidiltäni.

Näytän kuulemma Boris Jonsonilta, sekä kuvassa että livenä. Minusta kuva on ihan ok. Passia en enää uusi kun en mene itäänpäin, henkilökortti riittää lähiympäristössä.

Boris Johnsonhan on ihan mukavan näköinen kaveri, paitsi tietysti jos on joku 20v nainen ja näyttää Borikselta :D

Vierailija
1337/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää vaan turpoaa ja kaula samaa jatkumoa.  Silmiä ei varmaan seuraavassa passikuvassa enää ole :(

Vierailija
1338/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin känniuniltaan herätetty vähä-älyinen juoppo, joka ei oikein tiedä missä on ja miksi. Ja tämä oli toinen yritys, jossa ensimmäisestä kuvasta kauhistuneena yritin näyttää virkeältä ja viehkolta. Kiitin ja häivyin vähin äänin paikalta, kuvaa en ole käyttänyt missään.

Vierailija
1339/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea kasvoisena en kans ymmärrä miksi mulla yhtäkkiä on noin leveä naama, noin mustat silmänaluset, ihan kun en olisi nukkunut viikkoihin. Joskus itselläkin on ollut hyviä passikuvia, ei enää. Joku näissä nyky kuvissa on pielessä 🤔

Vierailija
1340/1428 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoisessa passikuvassa on tosi kovat kontrastit, silmäpussit ovat todella tummat. Näytän (olen 32v) lähes 70-kymmpiseltä muorilta, joka on tehnyt koko ikänsä raskaita töitä eikä ole kymmeneen vuoteen nukkunut silmäystäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi