Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka näyttävät passikuvassa ihan kamalalta? Kuvaillaan passikuvan ulkonäköä

Vierailija
09.04.2020 |

Itse järkytyin todella kun kävin pari viikkoa sitten hakemassa kuvat. Minä, hoikka ihminen, olin kuin kolminkertaiseksi levennetty suohirviö. Tosin lohduttauduin sillä että sama kuvaaja joka otti äidistäni kuvat, levensi nekin niin, että äitiäni ei tunnistettu niistä :D

Kommentit (1428)

Vierailija
1301/1428 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on mahdollista ottaa hyvä passikuva. Kotona on kuitenkin harjoiteltava peilin edessä ilmettä. On hymyiltävä kunnolla. Sittenkin tulee kuva, josta heti näkee, että tuossa olisi ihan kaunis ihminen. Jos hän hymyilisi edes vähän. Eli hymyile vielä enemmän. Kokeile edes.

Eikö hymyily ole kiellettyä passikuvaa otettaessa?

Vierailija
1302/1428 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin edellisessä passikuvassa hyvältä, jopa kauniilta. Tässä uudessa ihan kauhealta! Harmittaa tosi paljon, mutta se on nyt sitten tulossa uuteen passiin. Passihakemus on jo vetämässä poliisilla. VIttu! Voinko saada uuden passin kesken kauden kun passi on vielä voimassa, siis ihan kuvan takia hankkisin uuden?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/1428 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin edellisessä passikuvassa hyvältä, jopa kauniilta. Tässä uudessa ihan kauhealta! Harmittaa tosi paljon, mutta se on nyt sitten tulossa uuteen passiin. Passihakemus on jo vetämässä poliisilla. Voinko saada uuden passin kesken kauden kun passi on vielä voimassa, siis ihan kuvan takia hankkisin uuden?

Vierailija
1304/1428 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Passikuvassa näet, miltä näytät muiden silmissä. Selfie on käänteinen kuva. Olet passikuvassa oikean itsesi näköinen, kun kuva ei ole käänteinen, eikä kuvakulmilla  valoilla tai poseeraamalla muuteta ulkonäköä.

Passikuva ei kyllä näytä mittasuhteiltaan oikealta eikä sellaiselta kuten oikeasti olen. Jotenkin naaman keskiosa ja nenä ovat ylikorostuneet vähän kuin selfieissä. Ilm. nämä ovat tärkeitä kun tunnistetaan ihmistä.

Vierailija
1305/1428 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naamaltani kuin Mel Gibson mutta passikuvassa kuin halla-aho. 

Vierailija
1306/1428 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän kuvassa kultahamsterilta, joka on käynyt pöllimässä tammenterhokätkön. Järkyttävän suuret kuhmuraiset posket ja epäuskoinen ilme,

Vierailija
1307/1428 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappaja-narkkis! Sää oli autolta lähtiessä ihan mahtava. Kävelin jotain 6 min valokuvaamoon! Järkyttävä sadekuuro viistosta! Hiukset kastuivat lättänäksi rätiksi pään päällä. Ripsiväri valui pitkin poskia! Paita näytti siltä kun olisin saanut  järkyttävän hikoilukohtauksen. Huulet olivat kuin palaneet ja rohtuneet samaan aikaan! Kuvaaja sanoikin, että voit kyllä hetken siistiä itseäsi?!?! Ööö miten? No, laukussa ei mitään millä siistiä naamaansa, eikä edes tarjottu talouspaperia...taputtelin silmänalusia hihansuuhun. Kun pääsin ulos, aurinko paistoi jälleen!! Passikuvalla voi kuitenkin viihdyttää kavereita ja kanssamatkustajia! 

Vierailija
1308/1428 |
03.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän Kaislikossa suhisee -sammakolta kaulaläskeillä.

Vierailija
1309/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin järkyttynyt kun viimeksi sain passikuvani. Naama oli aivan järkyttävän leveä. Paniikki iski että onko se oikeasti levinnyt niin.  Muutaman viikon kun olen nyt testaillut eri kulmista ottaa itsestä kuvia, niin en kyllä millään saa samanlaista naamaa. Mulla iski ihan hirveä itseinho passikuvan jälkeen. En näytä kenellekään sitä kuvaa jos ei ole pakko 

Vierailija
1310/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA, olen tänään menossa passikuvalle, pelottaa mitä niistäkin tulee, varmaan karmeita ninkuin yleensä.

Vierailija
1311/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wanha Wiisaus: Kun alat näyttää passikuvaltasi, olet loman tarpeessa.

Vierailija
1312/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin niin järkyttynyt kun viimeksi sain passikuvani. Naama oli aivan järkyttävän leveä. Paniikki iski että onko se oikeasti levinnyt niin.  Muutaman viikon kun olen nyt testaillut eri kulmista ottaa itsestä kuvia, niin en kyllä millään saa samanlaista naamaa. Mulla iski ihan hirveä itseinho passikuvan jälkeen. En näytä kenellekään sitä kuvaa jos ei ole pakko 

Eihän sitä ole pakko näyttää muille kun passintarkastajalle. Tai siis normaalisti, itse asun Espanjassa, jossa joudun kyllä tuon tuostakin esittämään passini henk.todistuksena eri paikoissa. Kyllä hävettää!

Vierailija
1313/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

APUA, olen tänään menossa passikuvalle, pelottaa mitä niistäkin tulee, varmaan karmeita ninkuin yleensä.

Uuden pakollisen passikuvan jälkeen olen aina muutaman päivän shokissa: kuka on tuo vanha ihminen, joka katsoo kuvasta?! Menneet viisi vuotta kyllä näkyvät naamassa.

Vierailija
1314/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten passikuvassa naama näyttää niin hiton leveältä. Missään muussa kuvassa minulla ei ole samanlaiset kilometrikasvot. 

Vierailija
1315/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passikuvassa näyttää, ettei ole leuankärkeä ollenkaan, vain neliskanttinen leuka. Kuvaaja käski nostaa leukaa ylöspäin, siitä tämä vaikutelma. Tarkistin kuvan kuvaamossa, mutta silloin en huomannut asiaa, kun keskityin, että ilme oli oikea. Eipä tuo haitannut poliisilaitoksella.

Eli kuvassa on aika jääräpäisen näköinen murikka. Noh, pääasia, ettei näytä siltä, että olisi silmät kauhusta pyöreänä.

Vierailija
1316/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaaja käski kuvauksen aikana kääntämään nenää vähän vasemmalle. Mun nenä näyttää kuvassa ihan vinolta ja jättimäiseltä, ihme kun se edes mahtui siihen kuvaruutuun:(

Vierailija
1317/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiin ilmestyi kuva kuin suoraan leffasta "Apinoiden Planeetta"! :)

Vierailija
1318/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän passikuvassa sekä livenä ihan joltain massamurhaajalta joten ei väliä, olen sinut sen asian kanssa !

Vierailija
1319/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään on mahdollista ottaa hyvä passikuva. Kotona on kuitenkin harjoiteltava peilin edessä ilmettä. On hymyiltävä kunnolla. Sittenkin tulee kuva, josta heti näkee, että tuossa olisi ihan kaunis ihminen. Jos hän hymyilisi edes vähän. Eli hymyile vielä enemmän. Kokeile edes.

Eikö hymyily ole kiellettyä passikuvaa otettaessa?

Hymyillä saa hiukan, niin ettei se muuta esim. poskipäiden asentoa tms. Jotkut kuvaamot auttavat saamaan hyvän kuvan ja kehoittavat hymyilemään hiukan.

Vierailija
1320/1428 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun passikuvassa on hirveän väsynyt ja kaiken toivonsa jo heittänyt ihminen. Vastaa todellisuutta aika lähelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme